Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ



Τις προάλλες μας έπιασε με κάτι φίλους μια μακάβρια συζήτηση. Τι θα κάναμε σε περίπτωση μας πολύ μεγάλης καταστροφής και είχαμε λίγες στιγμές μέχρι την τελευταία μας πνοή.

Όλοι όπως κατάλαβες απάντησαν πως θα ήθελαν να κάνουν σεξ.

Αυτό πάσχει βέβαια. Πριν τον οργασμό; Κρίμα είναι. Κατά τη διάρκεια; Πάνω στο καλύτερο; Αμέσως μετά; Μα να μην κάνεις ούτε ένα τσιγάρο;

Προσωπικά το δικό μου τέλος το θέλω εντελώς τελείως αλλιώς.

Θέλω να κάνω μπάνιο, να πλύνω δόντια, να ξυριστώ. θα ρίξω μια τελευταία ματιά στο σπίτι μου, να θυμηθώ τους γονείς μου. θα δω τα λουλούδια μου, τον δικό μου μικρό παράδεισο, το δωμάτιο μου.

Θα ανάψω τα κεριά μου, Θα κάνω μια τελευταία προσευχή και να βάλω το αγαπημένο μουσικό κομμάτι.

Θα ξαπλώσω και θα κοιμηθώ.

 Υγ. Δεν θα ξεχάσω να βάλω όπως πάντα τροφή για τα πουλιά στο μπαλκόνι και καθαρό νερό. Μπορεί αυτά να τη γλιτώσουν.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια