Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2014

ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ



                             
Όταν σκέφτηκα για δεύτερη φορά αυτό το θέμα, διαπίστωσα πως τελικά καλώς προέκυψε ώστε να πέσουν οι μάσκες όλων μας και να λάβουμε σαφή θέση. 

Ποια είναι η κατάσταση σήμερα: 

Οι gay υπερπροβάλλονται από παντού. Όποιο μαζικό μέσο επιρροής ανοίξεις, θα πέσεις σίγουρα πάνω σε έναν τύπο που μιλά σπαστά ανδρικά. 

Οι gay κολλάνε στις γυναίκες. Αν η κοινωνία έφτασε σε σημείο να έχει ανοχή και ενδεχομένως και αποδοχή των ομοφυλοφύλων, αυτό έγινε από τις γυναίκες.  Οι gay επιδιώκουν φανατικά τη φιλία τους για να τις αντιγράφουν και οι γυναίκες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν παρέα μαζί τους είτε για να γεμίζουν τα ερωτικά τους κενά, είτε γιατί οι φίλες τους τις ζηλεύουν και καλύπτουν την κοινωνική ανάγκη της φιλίας, είτε γιατί ξέρουν ότι οι gay δεν θα τους την πέσουν.  Από τις γυναίκες ξεκίνησε το «έχω ένα φίλο gay και είναι καταπληκτικός άνθρωπος» μπλα μπλα μπλα οπότε και το σύνολο άρχισε να τους αντιμετωπίζει διαφορετικά. 

Οι ενοχοποίηση των υπολοίπων. Οι ταμπέλες είναι εύκολες και αλίμονο σου αν είσαι φυσιολογικός και εκφράσεις μια δυσφορία στο gay πνεύμα της εποχής. Σε λένε ομοφοβικό, ρατσιστή, οπισθοδρομικό, φασίστα, ότι πρέπει να δέχεσαι το διαφορετικό και τελικά καταλήγουν να είναι φασίστες από την ανάποδη. 

Να μην τολμάς να πεις ότι γουστάρεις τις γυναίκες και όχι τους άνδρες.  Σε κάνουν να αισθάνεσαι άσχημα με τη φυσιολογική επιλογή σου! 

Αν θέλεις να ξεκινήσεις μια φράση που να έχει αγάπη για την πατρίδα, πρέπει να ξεκινήσεις απαραίτητα πια με τις λέξεις «χωρίς να είμαι  χρυσαυγίτης…..» και αν θέλεις να εκφράσεις ότι σε έλκουν οι γυναίκες, πρέπει να πεις «χωρίς να είμαι ρατσιστής»! Πρέπει ντε και καλά να σε χαρακτηρίσουν ομοφοβικό! Όχι ρε, αυτοί είναι ετεροφοβικοί! 

Αυτοί μπορούν και πρέπει να κάνουν gay pride γιατί είναι προοδευτικοί. Αν εσύ πας σε μια Greece pride και αναφέρομαι στην παρέλαση στις Εθνικές γιορτές, τότε είσαι εθνικιστής, φασίστας και ναζί. 

Έτσι λοιπόν, υπάρχουν αυτοί ( και ίσως τελικά είναι η συντριπτική πλειοψηφία  ) που προσπάθησαν να στρογγυλέψουν το τετράγωνο. «Ο καθένας ας κάνει στο κρεβάτι του ότι θέλει». Όταν όμως τους ρωτάς πως θα τους φαινόταν αν το παιδί τους γινόταν gay, τινάζονται όπως τα θραύσματα από τη χειροβομβίδα. Αμ δεν πάει έτσι καμαριμ! Να είσαι φιλελεύθερος μέχρι τέλους και όχι κάντε ότι θέλετε, μπράβο μαζί σας αλλά μακριά από μένα! 

Προσπαθώντας να επιβάλλουν τις θέσεις τους, οι gay επικαλούνται ρατσισμό και μια φοβική κοινωνία. Από πού και ως που; Οι ίδιοι δεν υπερπροβάλλονται, αυτοί, η κουλτούρα και το στιλ τους καθημερινά από τα μαζικά μέσα επιρροής; Δεν έχουν δεκάδες gay friendly ή σκέτο gay μπαράκια στο Γκάζι; Τους πειράζει κανείς; Δεν είναι κυρίαρχοι στον κόσμο του θεάματος; Που τον είδαν τον ρατσισμό; 

Σου λένε διάφορα ωραία για να σε πείσουν. Ότι στην Αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι φυσιολογικό. Για αυτό τους στερούσαν τα πολιτικά τους δικαιώματα. Αυτό δεν σου το λένε. Όπως δεν σου λένε ότι τους αποκαλούσαν κίναιδους. Αυτός δηλαδή που κινεί την αιδώ. Αφού ήταν φυσιολογικό γιατί τους είχαν της ντροπής; Υποστηρίζουν πως μερικά ζώα έχουν ομοφυλοφιλικές περιπτύξεις. Ναι, και κάποια άλλα είναι παιδοκτόνα. Να τα μιμηθούμε και σε αυτό; 

Η συντριπτική πλειοψηφία του όχλου πιστεύει πως η ομοφυλοφιλία είναι σεξουαλική επιλογή. Διαφωνώ. Η ομοφυλοφιλία είναι πρωτίστως στάση ζωής. 

 Όταν όμως προκύπτει το θέμα του γάμου – και καλώς προκύπτει γιατί έτσι αναδεικνύεται η στάση ζωής – τότε δεν υπάρχει ούτε τετραγωνοποίση του κύκλου ούτε στρογγυλοποίηση του τετραγώνου. 

Η κοινωνική πτώση είναι συνεχής και δεν έχει πάτο. Παλιότερα ασχολούμασταν επισταμένως με τα παιδιά των χωρισμένων γονέων ως κάτι τραγικό. Τώρα είναι πια σύνηθες και συζητάμε για αν το παιδί μπορεί να έχει ως πατέρα τον Κίτσο και ως μάνα τον Μήτσο. 

Όταν θέλεις να αποδομήσεις κάτι, υπάρχουν δύο τρόποι. Ο ένας είναι να το καταργήσεις. Ο άλλος είναι να το ευτελίσεις, να το λερώσεις, να το θολώσεις και να σαπίσει. Ο μεν πρώτος τρόπος είναι άμεσος αλλά επιφέρει συγκρούσεις, ο δε άλλος είναι χρονοβόρος αλλά δίνει καλύτερα αποτελέσματα. 

Ο γάμος δεν είναι χαβαλές. Άσχετα αν τον κάναμε τσίρκο μεντράνο. Ο γάμος είναι ιερό πράγμα στη ζωή κάθε ανθρώπου και ένα από τα μυστήρια της εκκλησίας μας. Από πού και ως που να χρησιμοποιούν οι gay αυτή τη λέξη; Την είχαν ποτέ σε κάποια παράδοση τους; Από πού και ως που οικειοποιούνται αυτή τη λέξη; Υπάρχουν και άλλοι όροι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Για παράδειγμα το «Μνημόνιο κοινής συμβίωσης» Πως σου φαίνεται;; Καλό και επίκαιρο! Ή πιο επίσημα «Ιδιωτικό συμφωνητικό κοινού βίου» Μια χαρά! 

Δεν έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους. Ως άνθρωποι, βεβαίως να έχουν δικαιώματα,  να υπάρχει και σε αυτούς ισοτιμία και ισονομία και να απολαμβάνουν της κρατικής μέριμνας και πρόνοιας όπως όλοι οι πολίτες. Καμία αντίρρηση. Δεν λέω να πάρουμε το τσεκούρι να τους σφάξουμε. Προς Θεού. Εφόσον δύο άνθρωποι θέλουν να ζήσουν μαζί, ας υπογράψουν ένα συμβόλαιο που θα έχει νομική ισχύ και θα τους καλύπτει στις υποχρεώσεις τους (εφορία ) σε κληρονομικές υποθέσεις και στις συναλλαγές τους με το κράτος. Ένα σύμφωνο αρκεί.
Ξέρεις όμως γιατί έχουν λυσσάξει να τους αναγνωριστεί ο ………γάμος; ( μπρρρρρρρ) 
 
Είναι η στάση ζωής που λέγαμε. Γιατί αμέσως μετά ακολουθεί η τεκνοποίηση και η γονική επιμέλεια! 

Εκεί θα φανεί τι πραγματικά πιστεύουμε.

Εσύ δέχεσαι ο Μήτσος και ο Λάκης να παντρευτούν και μέσω μιας παρένθετης μητέρας ( ΣΣ. ‘Άλλη στυγνή εκμετάλλευση από κει. Λες και μια γυναίκα είναι βιοτεχνία παραγωγής βρεφών ) να αποκτήσουν παιδάκια;

Πως σου φαίνεται η ιδέα πως μια γενιά ανθρώπων θα μεγαλώσει και θα θεωρεί πως είναι απολύτως φυσιολογικό ο άνδρας να πηδάει άνδρα; Μπορείς να κατανοήσεις πως μια τέτοια κοινωνία θα καταρρεύσει σε μια ώρα; 

Μπορείς να βάλεις με το νου σου τη δημογραφική αλλοίωση και την κοινωνική αποσάθρωση μιας τέτοιας κοινότητας;

Είναι δυνατόν να νομίζεις πως η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ μπορεί να αντικατασταθεί από έναν άνδρα; 

Πως αξιολογείς το γεγονός ότι αυτό το αγοράκι θα πάει στο σχολείο και θα κάνει ότι βλέπει στο σπίτι του; Θα κυνηγάει τα άλλα αγοράκια για να τα χαμουρέψει.
 
Μπορείς να φανταστείς ένα σχολείο που θα υπάρχουν αγόρια, κορίτσια και αγόρια που θα ντύνονται σαν κορίτσια; 

Πως θα μεγαλώσει αυτό το παιδί;  Άλλα να βλέπει στο σπίτι του και άλλα να βλέπει στη ζωή. Φαντάσου τη σύγχυση και το μπέρδεμα. Και το δούλεμα από τα υπόλοιπα παιδιά. 

Αφού ξεμπερδέψουμε και με αυτό, μετά ακολουθούν και τα υπόλοιπα: 

Γιατί να μη θεωρηθούν απολύτως φυσιολογικές και οι άλλες μορφές του εναλλακτικού ερωτισμού;

Μια χαρά δεν είναι και η κτηνοβασία; Ο καθένας άλλωστε στο κρεβάτι, στο κοτέτσι και στο μαντρί του μπορεί να κάνει ότι θέλει. Τι σε νοιάζει εσένα; Παρομοίως και η κοπρολαγνεία. Τι σε νοιάζει εσένα με τι τη βρίσκει ο άλλος; Ερεθίζεται με τα ούρα και τα κόπρανα! Γιατί όχι; Δικαίωμα στη διαφορετικότητα και απολύτως φυσιολογικό και αυτό! 

Γιατί όχι; 

Τι; 

Δεν γουστάρεις;

Ντροπή σου! Είσαι φασίστας και φοβικός! Ακολούθως γιατί να θεωρείται κακούργημα η παιδεραστία; Αλλάξαμε και τη λέξη βλέπεις. Τώρα πια σύμφωνα με τη θολοκουλτούρα τη λέμε παιδοφιλία. Αν το αγοράκι που είχε ως μπαμπά τον Λάκη και ως μαμά τον Σάκη και σύμφωνα με τα πρότυπα του, μπορεί να του αρέσει και κατόπιν συναίνεσης να θέλει να δοκιμάσει το μόριο ενός έμπειρου τριαντάρη, γιατί να είμαστε οπισθοδρομικοί;  

Βλέπεις πως το ένα φέρνει το άλλο; 

Για αυτό και είμαι αντίθετος στον «γάμο» τους. Γιατί έχει και συνέχεια που με τρομάζει και με αηδιάζει. 

Ναι στα ανθρώπινα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Ναι σε πολιτικές πράξεις για την κοινωνική τους ομαλή διαβίωση. Όχι στη βία. Μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας με γάμους και παιδιά. Έλεος και ήμαρτον και φτάνει και enough…. 

Αν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται υπερβολικά, σκέψου κάτι: Ποιος κέρδισε τον διαγωνισμό στη γιουροβίζιον; Η Κοντσίτα. Δηλαδή ένας άνδρας που έγινε γυναίκα με μούσια! Κατάλαβες ότι από την υπερπροβολή από τα ΜΜΕ, έγινε κάτι σαν ήρωας της πρωτοπορίας; Για φαντάσου: Ο λήσταρχος τραβέλης με τα μούσια! Ω Δία! Στην Ολλανδία έχουμε το πολιτικό κόμμα για την παιδεραστία και στη Γερμανία τους οίκους ανοχής για …..τους κτηνοβάτες! 

Τίποτα δεν είναι τυχαίο φίλε. Όταν ο όχλος γίνει στο όνομα της ελευθερίας, της ανεκτικότητας, της διαφορετικότητας  και της αριστερίζουσας εθνομηδενιστικής θολοκουλτούρας του τίποτα, ένα ζαλισμένο κοπάδι, τίποτα δεν τον πειράζει, τίποτα δεν τον ενοχλεί. Τα καταπίνει όλα αμάσητα. 

Ευκαιρίας δοθείσης να πω ότι πρέπει να καταργηθεί και η λέξη γάμος όταν μιλάμε για πολιτικό. Είναι τελείως γελοίο να κάνει ο κάθε δήμαρχος τον ιερέα. Ας υπάρχει μια πολιτική πράξη συμβίωσης. ΠουΠουΣου.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου