Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΒΡΗΚΑ


Την κοινωνική μου χρησιμότητα.
Το ρόλο μου στο σύγχρονο γίγνεσθαι.
Την αποστολή μου στο μάταιο τούτο κόσμο.

Οι τέσσερις τελευταίες γυναίκες που βγήκα, επέστρεψαν στους πρωην τους..



8 Λογομαχιες:

Δέσποινα είπε...

χαχαχαχα!!!!!άμα χωρίσω και τον θέλω πίσω θα σ'έχω υπόψιν!

Giannis είπε...

μερικες φορες σκανε και γκελες,

δεν εγινε και τιποτα!

μην σκας, υπαρχουνε και αλλου πορτοκαλιες που κανουνε ποιο ζουμερα πορτοκαλια!

Aggelos Spyrou είπε...

Ελπίζω να μην πρόλαβες να κάνεις σεξ μαζί τους, να ήταν απλά ...ένα ποτό βρε αδερφέ!

Ανώνυμος είπε...

Μα τι τους κάνεις;
:)

Z. είπε...

Τέλεια αποστολή, ευγενής σκοπός!
Από το να σε καταριούνται...

Leviathan είπε...

iiiiiiiiii na to koitaxeis :) :) kalisperaa :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και τόσες συμβουλές για τις γυναίκες πάνε χαμένες;

chrissa είπε...

Είμαι σίγουρη ότι πρόκειται απλώς για σύμπτωση...

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια