Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

MEDIAMARKT LIEBHERR ΦΟΥΡΛΗΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ.


Η ιστορια που θα σας αφηγηθω μοιαζει με παραμυθι.
Δεν είναι.
Ο δρακος υπαρχει μονο που δεν είναι ενας.
Ποιον να διαλεξω δεν ξερω.


Ωρες ωρες σκεφτομαι πως τελικα το παθημα μου με τις πατεριτσες μου χρησιμευει να δω και άλλες οψεις της ζωης που μεχρι σημερα μαλλον αγνοουσα.

Το στορι εχει ως εξης:

Επρεπε λοιπον να παρω ψυγειο. Αποφασισα να το αγορασω από τα mediamarkt γιατι ηταν φθηνοτερο και ειχε πωλητες που ξερουν τη δουλεια. Ο χρονος και η αδυναμια μου να ψαξω περισσοτερο, μου υπεδειξαν να μην πολυζαλιζω το θεμα.

Όταν συζητησαμε με τον πωλητη για το καθεστως της παραδοσης αφου το πληρωσα τοις μετρητοις, δυο στοιχεια μου δημιουργησαν αρνητικες σκεψεις.

Α) την παραδοση την εκανε η ιδια η LIEBHERR με κοστος ….25 ευρω !!!! Αν μου το παρεδιδαν τα media markt το κοστος θα ηταν στα 10 ευρω.

Β) οι μεταφορεις της LIEBHERR δεν θα επαιρναν το παλιο μου ψυγειο εστω να το κατεβασουν στα σκουπιδια ( ανακυκλωση αυτοι δεν κανουν, ενώ το media markt παιρνει τις παλιες συσκευες και τις στελνει στην ανακυκλωση ) και ανησυχησα καθως με τις πατεριτσες, δεν θα μπορουσα να το κατεβασω μονος μου.

Το βραδι της αγορας στελνω mail διαμαρτυριας στα media markt για τα ανωτερω.
Την επομενη μερα καλεσα στον Φουρλη που εχει την αντιπροσωπεια της LIEBHERR και η κυρια μου απαντησε στο τηλεφωνικο κεντρο ότι δεν κατεβαζουν το παλιο κατω, αλλα με τροπο και πολύ προσεκτικα μου εδωσε να καταλαβω πως νταξ ναουμ με ένα 10ρικακι κατι θα κανουν τα παιδια. Τους παρακαλεσα επισης να εχουν οδηγιες χρησεως στα ελληνικα καθως αυτό που ειδα στα media markt ειχε το εγχειριδιο χρησης σε απιθανες γλωσσες πλην της ελληνικης.

Σε ότι αφορα το παλιο ψυγειο, αποφασισα να το χαρισω στον τεχνικο που αρχικα ειχα συμφωνησει μαζι του να το επισκευασει. Μετα λογω μητρικης γκρινιας αλλα και μεγαλου κοστους, αποφασισα να παρω καινουριο και ο τεχνικος διαμαρτηρηθηκε καθως δεν τον ειχα ενημερωσει εγκαιρα, ειχε παραγγειλει την πλακετα και και θα του εμενε στην αποθηκη. Για λογους ενοχων, αποφασισα να του χαρισω το παλιο ώστε ειτε να το επισκευασει και να το πουλησει ως μεταχειρισμενο ειτε να το αξιοποιησει ως προς τα ανταλλακτικα ώστε να μην του μεινει στο στοκ η πλακετα. Ετσι για να ξεπλυνω τις τυψεις μου και ο ανθρωπος το δεχθηκε.

Την επομενη μερα με καλεσε ο διευθυντης του καταστηματος του media markt στο Ρεντη για μου εξηγησει πως τα 25 ευρω δεν είναι δικη τους χρεωση αλλα του Φουρλη. Του απαντησα πως μπορουν να απαιτησουν από τον προμηθευτη τους καθοτι μαγαζι γωνια που λεμε και στο ποδοσφαιρο, ώστε να μην εκτοξευει η μεταφορα το συνολικο κοστος γιατι παρα το ότι είναι φτηνοτερα από τον ανταγωνισμο, με αυτόν τον τροπο ερχονται πανω κατω τα ιδια.

Ο ανθρωπος λοιπον μου εξηγησε το σκεπτικο πως είναι καλυτερα να πηγαινουν από μια αποθηκη στους πελατες και όχι από τον Φουρλη στα media markt και από κει στον τελικο καταναλωτη και για να μη σπασουν τα προϊοντα στη μεταφορα και για λογους οικονομιας ( εργατοωρων, αποθηκευτικοι χωροι )

Κατανοητο, σεβαστο,  συμφωνησε ότι το κοστος μεταφορας είναι υψηλο, ευχαριστω που με καλεσατε, εγω σας ευχαριστω για την επικοινωνια, χαιρετε…
Οσο για το παλιο ψυγειο προσφερθηκε ο ανθρωπος να στειλει ένα φορτηγο του media makrt να το παραλαβει! Με σκλαβωσει αλλα του εξηγησα πως το εχω υποσχεθει αλλου.

Μετα από περιπου μια εβδομαδα όπως ειχαμε συμφωνησει, παρελαβα το ψυγειο.
Διαπιστωσα πως ελειπαν οι οδηγιες χρησεως στα ελληνικα.
Καλεσα στον Φουρλη.
Η καλη κυρια στο τηλεφωνικο κεντρο μου ειπε να παρω στην εκθεση να μου τις στειλουν. Καλεσα. Δεν το σηκωσε κανεις. ( Ηταν μεσημερι )
Ξαναπηρα στο τηλεφωνικο κεντρο να ρωτησω αν μου εδωσε τον σωστο αριθμο.
Μου απαντησε πως ηταν κλειστα και θα επρεπε να καλεσω το απογευμα!
Γιατι δεν μου το ειπατε αυτό; Τη ρωτησα.
Γιατι δεν με ρωτησατε, απαντησε

Ωραια.

Κλεινω το τηλεφωνο και μπηκα στο site του Φουρλη για να βρω mail επικοινωνιας. Εκει βρηκα το εγχειριδιο χρησης της συσκευης και αποφασισα να τους στειλω ένα mail.

= = =
From: Suspect
To: mail@fourlistrade.gr,

Αγαπητοι κυριοι,

Πριν από περιπου μια εβδομαδα αγορασα από τα
media markt ένα ψυγειο
liebherr CN  4003
Όταν ειδα το συγκεκριμενο ψυγειο, παρατηρησα ότι δεν ειχε οδηγιες
χρησεως στα ελληνικα.


Κατοπιν υποδειξεως του πωλητη των
media markt καλεσα στην εταιρεια σας
και ζητησα οι οδηγιες χρησεως στα ελληνικα να περιλαμβανονται
Ελαβα τη διαβεβαιωση από τη συναδελφο σας που απαντησε στην κληση μου
πως θα υπηρχαν κατά την παραδοση.


Σημερα λοιπον, πριν από λιγες ωρες παρελαβα το ψυγειο και η αθανατη
ελληνικη οργανωση τα καταφερε θαυμασια.
Δεν υπηρχαν οι οδηγιες χρησεως!

Γιατι δεν τις βαζετε;
Δεν σας αρεσει η ελληνικη γλωσσα;

Καλεσα εκ νεου στην εταιρεια σας.
Η συναδελφος σας μου ειπε πως επρεπε να μιλησω με την εκθεση στο 210…καθως αυτοι ξερουν και χειριζονται το συγκεκριμενο θεμα.
Μολις κλεισαμε, καλεσα αυτό το νουμερο και δεν το σηκωσε κανενας.

Ξαναπηρα στο τηλεφωνικο σας κεντρο.
Η συναδελφος σας απαντωντας στην ερωτηση μου αν οντως λειτουργουσε ο
αριθμος που μου εδωσε, ειπε ότι δεν είναι ανοιχτα το μεσημερι, παρτε
το απογευμα


-
      και που να το ξερω γλυκια μου αυτό;
-
      Μα δεν με ρωτησατε!!!!!!! Ηταν η απαστραπτουσας ευφυιας απαντηση
της. Καλεσα σε εταιρεια. Δεν γνωριζα ότι ένα τμημα κλεινει το
μεσημερι. Βαρεθηκε να με ενημερωσει τις ωρες που θα μπορουσα να
καλεσω;

Θα καλεσω και το απογευμα, ελπιζοντας να σταθω τυχερος.

Εχω ακουσει ότι τα liebherr είναι καλα ψυγεια.
Εχω επισης ακουσει ότι "αμα μπλεξεις με την οργανωση του Φουρλη, σωθηκες"

Ευχομαι και προσευχομαι να βγει καλο το ψυγειο και να μη σας χρειαστω,
γιατι αν ξεκινησαμε ετσι τοτε θα μπω στον ωροσκοπο του καβουρια με
αναδρομο τον μπατιρη.

Με εκτιμηση,

Υγ1. Φροντιστε σας παρακαλω πολύ όταν παραδιδετε προϊοντα να βαζετε
μεσα τις ελληνικες οδηγιες χρησεως. Δεν κανει κακο....


Υγ2. μπορειτε επισης να πειτε στη συναδελφο σας που απαντα στο
τηλεφωνικο κεντρο ότι οδηγιες χρησεως στα ελληνικα υπαρχουν στο
site
σας. Παλι καλα που το βρηκα ψαχνοντας μονος μου.


Υγ3. Τα
MEDIA MARKT που κανουν εκαντονταδες παραδοσεις ημερησιως
χρεωνουν 10 ευρω. Εσεις γιατι χρεωνετε 25; Τις δικες σας τις κανει η
Μονικα Μπελουτσι και οσο να ναι εχει ένα επιπλεον κοστος;

= = =

Με μεγαλη εκπληξη μιση ωρα αργοτερα ελαβα την ακολουθη απαντηση

= = =

Αγαπητέ κύριε,

Καλησπέρα. Καταρχήν σας οφείλουμε μία συγνώμη για την ταλαιπωρία σας με τις οδηγίες χρήσεως. Οι οδηγίες στα ελληνικά δεν μπαίνουν στη συσκευασία από το εργοστάσιο της
LIEBHERR στο μοντέλο αυτό, αλλά τις τοποθετούμε εμείς στην αποθήκη μας εξωτερικά στη συσκευασία μαζί με την εγγύηση λειτουργίας της συσκευής. Ίσως χάθηκαν κατά τη μεταφορά ή το άνοιγμα της συσκευής στο χώρο σας, δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό. Η εταιρία μας είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διανομής και διακινεί χιλιάδες συσκευές καθημερινά και δεν θα μπορούσε να υστερεί σε θέματα οργάνωσης.

Προκειμένου λοιπόν να καλύψουμε οποιαδήποτε πιθανότητα ανθρωπίνου λάθους, η εταιρία μας έχει προνοήσει και ανεβάσει τις οδηγίες στο επίσημο site μας. Επίσης με ένα τηλεφώνημα στην Έκθεση μας γίνεται η αποστολή τους ταχυδρομικώς σε σύντομο χρονικό διάστημα.  Όσο για την Έκθεσή μας λειτουργεί ώρες και ημέρες καταστημάτων κάτι το οποίο όφειλαν να σας πουν στο τηλεφωνικό μας κέντρο, αλλά σε ένα διάλογο οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις είναι αμφίδρομες και έτσι αποφεύγονται τυχόν παρανοήσεις και παρεξηγήσεις.

Όσον αφορά στο ερώτημα σας για χρέωση 25€, δεν έχω καταλάβει για πιο θέμα σας χρεώνουμε κάποιο τέτοιο ποσό. Παραμένω όμως στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε.

Με εκτίμηση,
…..
Brand Manager - Fourlis Trade S.A

= = =
Η δραση φερνει αντιδραση και η αντιδραση με ξαναπηγε στη δραση:
= = =
Αγαπητη κ….,

Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση επικοινωνια και την ευγενικη σας απαντηση.

Τις οδηγιες δεν τις βρηκα. Οπως πιθανως αντιλαμβανεστε, δεν θα τις
πεταγα γιατι μου αρεσει να στελνω
mail σε σας.
Ουτε θα καλεσω στην εκθεση και μετα να περιμενω να μου τις στειλουν.
Καθυστερηση.


Eμενα με ενδιαφερει η αμεση λειτουργια του ψυγειου καθως ειναι απο τις
πιο σημαντικες συσκευες σε ενα σπιτι.
Απλως, θα εκτυπωσω το
manual σε εναν φιλο που εχει εκτυπωτη.

Η παρατηρηση μου για το κοστος μεταφορας ισως να σας μπερδεψε λογω του
εκφραστικου σχηματος που χρησιμοποιησα αλλα ηταν σαφης.
Η χρεωση σας ειναι πολυ ακριβη και σας παρεθεσα το αντιστοιχο κοστος που εχει η
mediamarkt....

Αν μου το παρεδιδαν τα mediamarkt απο τη δικη τους αποθηκη θα πληρωνα 10 ευρω.

Επειδη ομως για λογους οικονομιας κλιμακας ( κατανοητο και σεβαστο ) η
παραδοση εγινε απευθειας απο τη δικη σας αποθηκη πληρωσα 25. Δεν ξερω
τι δεν καταλαβατε αλλα εχω και την αποδειξη, δεν το εφευρα!


Οχι τιποτε αλλο, αλλα αδικειτε και την mediamarkt καθως μετα την
ερευνα που εκανα πριν προχωρησω στην αγορα, τα
mediamarkt ηταν
φτηνοτερα απο τον ανταγωνισμο αλλα με τη δικη σας χρεωση, η διαφορα
στην τιμη πανω κατω ερχοταν στα ιδια...

Επομενως, κραταω το γεγονος της αμεσης απαντησης σας, σας ευχαριστω
πολυ και σας ευχομαι καλη δυναμη και καλη συνεχεια.

yours

= = =
Και μετα ελαβα την ακολουθη καταπληκτικη απαντηση:
= = =

Αγαπητέ κύριε,

Σε συνέχεια της χθεσινής μας επικοινωνίας έψαξα το θέμα της χρέωσης των 25€, καθότι και εμένα μου έκανε εντύπωση το ποσό που αναφέρατε και γι'αυτό σας ζήτησα διευκρίνιση πάνω σε αυτό και όχι γιατί δεν κατάλαβα ότι αναφερόσασταν στη μεταφορά του προϊόντος. Απλά το ποσό αυτό μου ήταν άγνωστο. Εμείς σαν Fourlis Trade χρεώνουμε 15€ τη μεταφορά και όχι 25€.

 Ο λόγος που χρεώνουμε 15€ και όχι 10€ είναι καθαρά θέμα πολιτικής, για να επιτρέπουμε στους πελάτες μας να είναι πιο ανταγωνιστικοί στο θέμα του κόστους μεταφοράς και ο τελικός καταναλωτής να προτιμάει η μεταφορά να γίνεται από το κατάστημα και όχι από εμάς. Η χρέωση των 25€ έγινε από εμάς αλλά κατόπιν συμβουλής του καταστήματος.

Ήταν σημειωμένο πάνω στην παραγγελία σας το κόστος αυτό. Το λόγο δεν τον γνωρίζω. Οπότε αν θέλετε μπορείτε να αποταθείτε στο κατάστημα αγοράς του προϊόντος και να εκφράσετε το παράπονο σας, και να χρησιμοποιήσετε τη μεταξύ μας επικοινωνία αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα.

Παραμένω στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Με εκτίμηση,

…..
Brand Manager - Fourlis Trade S.A

===
Απαντησα:
= = =

Καλη μου κυρια …….,

Εκτιμω αφανταστα το γεγονος οτι μου απαντατε αμεσα, ευγενικα αλλα υστερα απο το ανωτερω μηνυμα σας, δεν ξερω αν εχω πραγματικα να πω κατι.

Ειχα διαμαρτυρηθει με μεϊλ στα
media markt αφενος για τα 25 ευρω αφετερου  γιατι  οι μεταφορεις δεν θα επαιρναν πισω το παλιο καθως λεμε για το περιβαλλον αλλα η ανακυκλωση εν προκειμενω θα μπορουσε να ειχε προς το καλυτερο θεαματικα αποτελεσματα αν οι εταιρειες επαιρναν πισω τα παλια ψυγεια.

Την επομενη μερα με καλεσε ο διευθυντης του καταστηματος του Ρεντη
κυριος …… αν θυμαμαι καλα το ονομα του και μου ειπε πως η
χρεωση ειναι δικη σας. Προσφερθηκε μαλιστα ( αφου με ενημερωσε οτι
εσεις δεν το κανετε αυτο, να παρετε το παλιο πισω δηλαδη ) να εστελνε
δικο του φορτηγο. Αυτο σας το γραφω για την ιστορια.

Του εξηγησα πως ειναι ακριβα τα 25 ευρω για μεταφορα ψυγειου και μου απαντησε πως ειναι καλυτερο το προϊον να πηγαινει απο μια αποθηκη στον πελατη και οχι να γινεται  μεταφορα απο σας σε αυτον και απο αυτον σε μενα, για να μη χτυπηθει κλπ.

Αλλα προσεθεσε πως δεν κανει αυτος τη χρεωση αλλα ειναι δικη σας.
Τωρα με το μηνυμα σας, μου λετε αλλα.

Ε, τι να σας πω...

Σκεφτομαι οτι ειναι αυτοκρατορια του παραλογου και αναρωτιεμαι αν
αξιζει τον κοπο να παρω τα
mediamarkt να πω, να μου πουν,  να
επικαλεστω το ονομα σας, για ποιον λογο; Για 10 ευρω;

Βεβαια θα μου πεις απο την αλλη, αν αδιαφορησεις μπορει αυριο η χρεωση
να ειναι 50 πχ ευρω και ο ενας να το ριχνει στον αλλον.

Για αυτο και προσωπικα προτιμω να αγοραζω απο μικρα καταστηματα που
λογω του οτι αγοραζω τοις μετρητοις και τη μεταφορα δεν τη χρεωνουν
και πετυχαινω καλυτερες τιμες. Δυστυχως ομως τωρα ημουν με πατεριτσες
και πηγα στα μεγαλα...


Ας προσεχα.

Θα ηθελα ομως να γνωριζετε πως οτι σας εγραψα δεν ειναι ουτε
αποκυηματα της φαντασιας μου, ουτε εχω χομπι να στελνω μειλ
διαμαρτυριας. Και για τα 25 ευρω εχω τη σχετικη αποδειξη.

Απο κει και περα ειστε
brand manager οπως λεει η ιδιοτητα σας και
συμβαινουν εν αγνοια σας πραγματα στην εταιρεια σας ( γιατι η αποδειξη
με τα 25 ευρω το ονομα της εταιρειας σας εχει, οχι το δικο μου, ουτε
του
media markt ) χωρις να το ξερετε και το μαθατε απο μενα, τι να σας
πω....

Τι σημαινει "συμβουλη του καταστηματος;"
Το ξερω οτι ηταν σημειωμενο αλλα σας επαναλαμβανω, μου ειπαν οτι εσεις
το χρεωνετε τοσο.
Ποιον να πιστεψω;


Σας ευχομαι ολοψυχα καλη δυναμη και καλη συνεχεια...

= = =
Και το θεμα εκλεισε καπως ετσι:
= =  =

Είναι θέμα που αφορά στις πωλήσεις και το εμπορικό μας τμήμα. Αλλά χαίρομαι που μας ενημερώσατε και δεν έχει να κάνει με τα 10€ αλλά με την εντύπωση που μπορεί να σχηματίσει κάποιος για την εταιρία μας λόγω τέτοιων περιστατικών.

Καλή συνέχεια και σε εσάς.

Με εκτίμηση,
.
Brand Manager - Fourlis Trade S.A
= = =
Τα συμπερασματα δικα σας….

Το μονο που ξερω είναι ότι δεν μπορουσα να παω στο συνοικιακο καταστημα που αγοραζω τις συσκευες μου χρονια και χρονια, ντουκου με καλυτερες τιμες και δωρεαν μεταφορα, γιατι δεν με βολευαν τα σκαλια και ο δρομος με τις πατεριτσες.

Οσο ζει μαθαινει κανεις….



4 Λογομαχιες:

Aggelos Spyrou είπε...

Λοιπόν,

την επόμενη φορά που θα χρειαστείς συσκευή, πες μου να πάω στο συνοικιακό σου κατάστημα και να στη φέρω με... 8 ευρώ!

Μου έδωσες ιδέα! Να κάνω το μεσάζοντα σε τέτοιου είδους υποθέσεις! :)

Suspect είπε...

χαχαχαχα!!!
θεος!

την επομενη φορα σενιορ θα φροντισω να μην εχω πατεριτσες!
Παντως, αν μου ξανατυχει, θα σε εχω υποψη μου!
Ελπιζω να εχεις μπρατσα, μη μου το διαλυσεις στο δρομο!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σωστόοος. Πόσες φορές έχω παραπονεθεί να ήξερες και πόσοες ακόμα πήρα απόαντηση. Ειδικά με τις εταιρείες διαδικτύου, εκεί να δεις ή ακόμα χειρότερα με δημόσιες υπηρεσίες.

zakoAG είπε...

Ευχαριστώ για το κείμενο σου το οποίο και αντέγραψα στην δική σου σελίδα. Αυτά που σου έτυχαν δεν είναι τίποτα, εδώ τα ψυγεία της LIEBHERR χαλάνε ύστερα από την λήξη της εγγύησης για πλάκα.
Εφτιαξα ιστό που μαζεύω όλα τα δεδομένα. http://psigeia-liebherr-fourlis.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια