Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ


-         Ρε συ υποπτε, εχω ένα συναισθηματικο μπλεξιμο και θελω την αποψη σου… ειπε ενας καλος μου φιλος, εμφανως προβληματισμενος
-         Για αυτά είναι ο υποπτος αγορι μου! φωναξα σχεδον ενθουσιασμενος για την εμπιστοσυνη και τον σεβασμο του φιλου μου

-         Λοιπον, θα σου πω μια ιστορια με μια κοπελα και θελω την αποψη σου. Ξεκιναω;
-         Μισο λεπτο να επικοινωνησω με το ανωτερο πνευμα για να ανοιξουμε διαυλο σοφιας, απαντησα και πηρα το στιλ του γελαστου Βουδα για να το ξεκινησουμε με χαμογελο
-         Γνωρισα που λες την Παναγιωτα στο χωρο εργασιας μου. Ωραια κοπελα, σοβαρη, ευγενικη και μου εκανε καλη εντυπωση. Σιγα σιγα με τις ψιλοκουβεντουλες, της προτεινα να βγουμε για καφε

-         Ευγε νεε μου! τον διεκοψα. Μια χαρα! Και μετα;
-         Βγηκαμε 2-3 αναγνωριστικες φορες, της εδειξα διακριτικα το ενδιαφερον μου αλλα καταληξαμε στο «ειμαι κολλημενη με τον πρωην και δεν θελω καινουρια βηματα»
-         Και τι εκανες;
-         Δεν τη ζαλισα αλλα συνεχισαμε να κανουμε παρεα ως φιλοι. Καλη κοπελα, ωραια παρεα καναμε, κυριος εγω. Συνεβη κατι όμως που μας εδεσε…
-         Δηλαδη;

-         Σε μια δυσκολια που περασα μου σταθηκε. Ηταν διπλα μου με το ενδιαφερον της, την ανθρωπια της και τη συμπαρασταση της. Την εκτιμησα πολύ και τα αρχικα συναισθηματα αναζωπυρωθηκαν.
-         Και τι εκανες;
-         Αρχισαμε κατι σποντες στο msn. Μου γραφε ότι δεν είναι κολλημενη με τον πρωην πια, όταν της ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου «και μεις που σε θελαμε μας χυλοπιτιασες και αν το ξανακανουμε παλι χυλοπιτα θα φαμε» μου απαντησε «δεν είναι ετσι…» και μετα της ειπα σε φιλω στα χειλη σου μου εγραψε ένα ωραιοτατο «και εγω», ε, όπως καταλαβαινεις υποπτε …καταχαρηκα!
-         Ωραια. Και μετα;

-         Μετα που λες βγηκαμε. Την πειραζα, ξερεις τωρα και καλα με αγκαλιτσες και να μου λεει εκεινα τα περιπαικτικα «ελω μωρε Κωστα, αααασε με»
-         Ναι ναι τα ξερω… τα γλυκουλινικα δεν λες, τα γουτσου γουτσου;
-         Ακριβως αυτά φιλε μου!
-         Για συνεχισε…
-         Μετα κανω την αποπειρα να τη φιλησω. Μου βγαλε το λαδι με ψευτικη αντισταση, δεν ηθελα και εγω να ασκησω βια αλλα καταφερα τελοσπαντων να της παρω ένα φιλι.
-         Ευγε!

-         Τι ευγε ρε… ακου τη συνεχεια..  παμε να φυγουμε, μου λεει ότι θελει να παμε και σε άλλο μπαρακι. Παμε αραζουμε, βολτουλα, αστερια και ρομαντισμος και συνεχιζουμε στα εντονα φιλια…
-         Μπραβο αγορι μου! το μπλεξιμο δεν βλεπω…!
-         Σταματαμε λοιπον και αρχιζει το ματς… Με ρωταει γιατι κινηθηκα σε αυτό το επιπεδο. Της απαντησα στα ισα και ντομπρα, πως από την αρχη η σχεση μας ειχε ερωτικο αρωμα αλλα όταν μου ειπε για τον πρωην, δεν επεμεινα αλλα δεν την ξεχασα. Μετα με τη δυσκολια εκτιμησα πολύ τη σταση της, μου εκανε φοβερη εντυπωση και τις σποντες που μου εριξε στο msn δεν τις αφησα να πεσουν χαμω. Και στο αποψινο ραντεβου με τα γουτσου γουτσου μου εδειξε σαφως ότι κατι υπαρχει. Και ότι αυτό το κατι, το θελω.
-         Εισαι αρχοντας ρε! Μπραβο σου. Ανδρας! Για συνεχισε…
-         Και μετα ρε υποπτε να μου λεει κατι κουλα και κουτσα μαζι, γεωτρηση στο κρανιο μου εκανε!

-         Δηλαδη;
-         Μου ειπε λοιπον ότι οντως αυτά που ειπα ειχαν μια δοση αληθειας αλλα βλεπει μερικες διαφορες που την απομακρυνουν. Πχ τις προαλλες που ηθελε να κανουμε ολοκληρη συζητηση στο msn και της ειπα πως καλυτερα να τα λεγαμε από κοντα, αυτή εκεινη την ωρα ηθελε να μιλησει.
-         Και γιατι δεν βγηκατε;
-         Της το προτεινα αλλα ηταν λεει κουρασμενη και εγω ειχα ηδη κανονισει με έναν φιλο και επρεπε να φυγω.
-         Και μετα;

-         Επισης μου ειπε πως θελει έναν ανδρα να την κανει βασιλισσα. Να την κοιταει στα ματια, να την εχει εικονα και καμαρι, να είναι η πρωτη του προτεραιοτητα και να, αυτό πχ με το msn την εκανε να αισθανθει καπως σε δευτερη μοιρα. Με ρωτησε και κατι άλλο που με αποτελειωσε υποπτε…
-         Πριν μου το πεις, πες μου ποσων ετων είναι;
-         25
-         Από προηγουμενες σχεσεις;
-         Μια 3 ετης και τραυματικη, μια άλλη ενός ετους και κατι ψιλα..
-         Μαλιστα. Για συνεχισε…

-         Συγκεκριμενα μου ειπε: Αν τελικα γινει κατι μεταξυ μας και μου ζητησεις να κανουμε ερωτα και δεν κανουμε, τι θα πεις; Της απαντησα πως εξαρταται. Αν μου το πει μια φορα σε βαθος χρονου, δυο τρεις, χωρις πχ να εχει τις μερες της, το καταλαβαινω. Αν όμως αυτό συνεχιστει, τοτε υπαρχει προβλημα και χωριζουμε. Τι νοημα εχει το ζευγαρι χωρις ερωτικη ζωη; Αλλιως ας λεγομαστε φιλοι…
-         Ξηγημενος
-         Μετα όμως υποπτε με κερασε τσιμεντολιθο: Ξερεις εμενα ενας φιλος μου μου ειπε πριν από μερικα χρονια πως αν ενας ανδρας σε περιμενει για 9 μηνες και δεν κανετε ερωτα τοτε αυτος αξιζει
-         ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ;
-         Αυτό που ακουσες υποπτε. Κεραυνοβοληθηκα και τη ρωτησα: Αυτος σε ηθελε; -Ναι. Σε περιμενε 9 μηνες; -Ναι. Του κατσες μετα; -Ναι. Και γιατι τα χαλασατε; -Γιατι εκανε ένα λαθος. Ποτε εγινε αυτό; -Πριν από 7 χρονια. Τωρα εχετε πια επαφη; -Όχι. Εμ, τωρα θα επρεπε να τον ρωτησεις αν το πιστευει ακομα αυτό… Ησασταν συνομιληκοι; -Ναι Ένα αγορι στα 18 του, μπορει να το κανει αυτό ρε Παναγιωτα… Και ερχεσαι και μου λες για κατι που εγινε πριν από τοσα χρονια;
-         Και τι σου ειπε;

-         Αν μου λεει γινει κατι μεταξυ μας, εγω θελω τον χρονο μου. 2-3 μηνες ας πουμε; -Καπου εκει. Και μεχρι τοτε τη ρωτησα τι θα κανουμε; Θα ειμαστε ζευγαρι ή φιλοι; Θα ειμαστε ζευγαρι αλλα θα φιλιομαστε
-         Χαχαχαχαχαχα!!! Εκει δεν αντεξα και καγχαζα!
-         Ελα ρε υποπτε, μη γελας ρε!
-         Συγγνωμη σενιορ, σου ειπε κατι άλλο;
-         Μου ειπε ότι δεν θελει να πηγαινει στο κρεβατι με το καλησπερα και μαλιστα τα ειχε με ένα παιδι του οποιου λατρευε τον χαρακτηρα. Αλλα δεν της βγηκε κατι ερωτικο. Εκεινος όμως την ηθελε πολύ και αυτή ενεδωσε αλλα όταν πηγαν να το κανουν, δεν λειτουργησε.
-         Και τοτε γιατι μπηκε;

-         Γιατι όπως μου εξηγησε, πιστευε ότι θα της εβγαινε ο ερωτας στην πορεια…
-         Σου ειπε κατι άλλο;
-         Ναι, ότι αν τελικα γινει κατι μεταξυ μας, φοβαται λεει γιατι όταν θα τα χαλασουμε, θα χασουμε τη φιλια μας
-         Πω πω….
-         Τι πω πω ρε!
-         Εσυ τι νοιωθεις τωρα;
-         Τι να σου πω ρε φιλε μου, με μπερδεψε.
-         Αααααααχ…. Αδερφε… λοιπον, να σου τα ξεδιαλυνω λιγο;
-         Εμ τι σε εχω;
-         Ωραια. Ας πιουμε ένα σφηνακι να ζεσταθεις και ακου με….

Παραγγελνω στον ποτοαναμεικτη με μια χειρονομια που σημαινε «κατι βαρυ», αναψα τσιγαρο, τσουγκρισαμε και αρχισα να απλωνω τα διχτυα μου.

-         αγαπημενε μου. Αν θελεις αφου  η κοπελα σου σταθηκε, να συνεχισεις να κανεις παρεα μαζι της, κανε. Όμως σε ερωτικο επιπεδο φυγε 600 χιλιομετρα μακρια. Μην κανεις καμια βλακεια να μπλεξεις μαζι της. Θα σε αυτοκτονησω κακομοιρη μου!
-         γιατι ρε;
-         Είναι ξεκαθαρο αγορι μου.

Η κοπελα πασχει από ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑΣ

Καθεται στη μιζερια της, στη μουχλα της και περιμενει τον λαμπρο πριγκιπα ο οποιος

Α) θα του καθεται εκεινη, όταν και αμα και ισως και οποτε θελει
Β) θα τον κανει ότι θελει
Γ) θα της κανει όλα τα χατηρια
Δ) δεν θα της λεει ποτε όχι
Ε) δεν θα της φερει καμια αντιρρηση
Αστο Κωστακη, η Παναγιωτα σου δεν ξερει τι σημαινει προσφορα και θελει μονο να παρει. Το μοιραζεσθαι το αγνοει. Επισης δεν ξερει και τι σημαινει ζωη. Τι είναι αυτές οι βλακειες «αν γινει κατι μεταξυ μας». Ρε χαμενε, ανοιξε τον εγκεφαλο σου, αυτά τα πραγματα ρεουν, προκυπτουν, είναι ομορφα αμοιβαια! Δεν είναι αντικειμενο διαπραγματευσης! Αν γινει κατι μεταξυ μας, θα κανεις αυτό, εκεινο και το άλλο; Και τι εισαι ρε, χιμπατζης;

Το μυαλο της το εχει μονο για να υπολογιζει το μισθο της. Το άλλο το καταπληκτικο που σου πεταξε περι ερωτικης συνερευσης είναι από το Τουρκμενισταν! Κοπελα μου, δεν θελεις να κρεβατωθεις με το πρωτο; Καλα κανεις. Βγες 4-5 ραντεβου. Με μινιμουμ το διωρο, δεν θα καταλαβεις αν αναπτυσσονται ερωτικα συναισθηματα σε τουλαχιστον 10 ωρες παρεας; Τι θα κανεις; Θα λες για το αν ο Ολυμπιακος πηρε και τα 12 πρωταθληματα με την αξια του ή με την παραγκα;

Εβαλε τον αλλον τον φουκαρα σε διαδικασια σχεσης ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙ, με την ελπιδα μπας και τον ερωτευοταν μετα, επειδη ηταν καλο παιδι; Και μετα κλαιγοταν ότι δεν μπορουσε να λειτουργησει; Ελα ρε Κωστακη, σοβαρεψου!


Πιστευεις ότι ψηνοντας και εμπαιζοντας τον αλλον, θα διασφαλισεις ότι είναι καλος συντροφος; Κατσε 9 μηνες, στο χειρωνακτικο και βλεπουμε;


Τοτε γιατι η ιδια εστειλε το παλικαρακι που την περιμενε 9 μηνες;
Αν ηταν ετσι,  οι ανθρωποι δεν θα χωριζαν ποτε. Με την πρωτη που θα ξεκινουσαν, θα κατεληγαν σε γαμο. Καλο το σεναριο μονο που δεν εχει ουτε πρωταγωνιστες ουτε σκηνοθετη.  Ακου λεει θα χασουμε τη φιλια μας αμα τα χαλασουμε! Για ονομα ρε! Αν επεκτεινεις αυτή τη λογικη, τοτε οι ανθρωποι δεν θα επρεπε να κανουν σχεσεις αλλα να μενουν ολοι φιλοι! Αστο Κωστα, αυτή θελει φαν κλαμπ.

Κάθε σχεση Κωστακη αγορι μου, στηριζεται όταν ξεκινα, στην αγνοια. Βλεπεις τι εχεις απεναντι σου και αναλογα προσδιοριζεις τη θεση σου. Παιρνεις δειγματα γραφης, ερεθισματα, μοιραζεσαι, συνεχιζεις, περνα ο καιρος, συνεχιζεις ή κοβεις. Τι είναι αυτά τα πραγματα;

Επειδη σου φερθηκε ενταξει, μην κανεις καμια χαζαμαρα να της πουλησεις παραμυθι με σκοπο να την πηδηξεις, αφησε την στη δυστυχια της.

Δεν σου εκανε εξαλλου καποιο κακο. Απλως ετσι όπως σκεφτεται, στον ερωτικο τομεα με το μυαλο που κουβαλαει δεν εχει τιποτα να σου προσφερει. Θα κοιταξει μονο να παρει και να σου κανει τη ζωη ποδηλατο. Κανε παρεα αν θελεις, εχε την ως φιλη,  αλλα το ερωτικο κομματι, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σενιοοοοοοοοοοοορ! Του φωναξα και παρηγγειλα νέο σφηνακι.

Αντε Κωστακη στην υγεια μας και άλλη φορα να μου βαλεις κατι πιο δυσκολο για να σκεφτομαι εστω λιγο….



8 Λογομαχιες:

George G. είπε...

Νομίζω ότι το Ιμαμ γίνεται πολύ καλό αν αφήσεις τις μελιτζάνες μία μέρα στον ήλιο...

George G. είπε...

Για τον Κωστάκη ήταν η συμβουλή μαγειρικής...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Μπορέις να συννεοηθείς με το πνεύμα; Χρειάζομαι κι εγώ καθοδήγηση...

Suspect είπε...

τι λες ρε αδερφε, εδω εχω δωσει την αποψη μου σε ασχετους και ασχετους που μου στελνουν μεϊλ, δεν θα τη δωσω σε εσενα που μου εχεις κανει την τιμη να μου γραψεις και τοσα σχολια;

Οτι θες σενιορ!

Καπετάνισσα είπε...

Τι να πεις τώρα, σε τέτοιες συμπεριφορές.
Η κοπέλα εκτός από ανώριμη είανι και στενόμυαλη, κι αυτό το βρίσκω χειρότερο του πρώτου.

Πέραν τούτου, εντυπωσιάζομαι πως ο φίλος σου δεν μπόρεσε να δει κάτι τόσο οφθαλμοφανές,'η, ακόμα περισσότερο, πως τον "τράβηξε" μια τέτοια γυναίκα.

Οι επιλογές μας δείχνουν πράγματα.
Λέω εγώ τώρα...

chrissa είπε...

Κανένας δεν επιλέγει συνειδητά ποιον θα ερωτευτεί.Η ποιος θα τον ελκύσει.Το θέμα είναι άλλο.Αυτό το σύνδρομο της Σταχτοπούτας υπάρχει και μέσα μας το έχουμε όλες.Τη διαφορά κάνουν όσες το αναγνωρίζουν και είναι αρκετά ειλικρινείς να παραδεχτούν στον εαυτό τους ότι, εντάξει ρε κορίτσι μου, αλλα δεν είσαι και η Αντζελίνα, χαλάρωσε και πες και καμιά καλή κουβέντα στον άλλο, πάρε και καμια πρωτοβουλία για σεξ για να αισθανθεί κι αυτός επιθυμητός, κάνε και καμιά υποχώρηση και προπαντώς, μην παίρνεις τον άλλο σα δεδομένο γιατί θα το φυσάς και δε θα κρυώνει.Η ζωή εκδικείται αυτούς που τα θέλουν όλα και δε δίνουν τίποτα..

M@r1l3n4 είπε...

... το σύνδρομο της σταχτοπούτας... η γυναίκα του "ίσως.. μπορεί... δεν ξέρω..."

Αυτές είναι που αναρωτιούνται που πήγαν όλοι οι άντρες... Και πραγματικά αυτό το που πήγαν όλοι οι άντρες δεν το καταλαβαίνω... Πρόβλημα λειψανδρίας μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα... Ή αυτές είναι τρελές ή εγώ θέλω ψυχίατρο...

Θέτω το ερώτημα σε όλες τις γυναίκες που είπαν έστω και μια φορά στη ζωή τους "Μα που πήγαν όλοι οι άντρες"... Έχετε σκεφτεί ότι το πρόβλημα ίσως να είστε εσείς;...

Από τις εμπειρίες μου και μόνο έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι το πρόβλημα είναι καθαρά γυναικείο... Οι άντρες είναι ειλικρινείς και αυθόρμητοι στα συναισθήματά τους... και αν δεν το έχετε ανακαλύψει το πρόβλημα είναι δικό σας.

(έχω και άλλα να πω αλλά καλύτερα να ξεκινήσω δικό μου blog χαχαχαχαχα)

Suspect είπε...

Καπετανισα, πρωτη φορα εκανε τετοιου ειδους κουβεντα με την κοπελα και του ρθε κεραμιδωτο! :)

Γεια σου Μαριαλενα!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια