Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2006

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 7

Ειμαι πιο μονος και απο την καλαμια στον καμπο

Ειναι θεμα χρονου. Αοριστου βεβαια αλλα χρονου

Η φατσα σου ειναι καταλληλη για διαφημιση εκτρωσεων

Μου προσφερεις τοση μεγαλη ευτυχια οπως και η πανουκλα το Μεσαιωνα

Οι πιθανοτητες ειναι λιγοτερες απο το να στειλει η ουαζαγκαμπουμπου διαστημοπλοιο στον Πλουτωνα

Κανεις καριερα με το ψευδωνυμο 'Ντορέτα η Πεοσακατεύτρα'

Να ζησω να σε θυμαμαι και να μου φιλησεις τα ψαρια

την 8η μερα ο Θεος ειπε 
-Ενταξει,Murphy,απο δω και μπρος αναλαμβανεις εσυ...

Οταν ημουν κομπαρσος σε μια τσοντα και καναμε το γυρο της αλβανιας με καντινα

πινω φραπεδες και κοβω τις φλεβες

Στης καρδιάς μου το τερέν προηγείσαι 1-0

τα ματια σου με καινε γιατι σε μανεκενε!

Από τον πύργο της Βαβέλ,έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ

Good and God never dies

say what u think and do what u say

Απόψε σήμερα κι εχτές,όλες οι πόρτες ειν' κλειστές κι εγώ είμαι απόξω  
και μες στο θάμπος το θαμπό παίρνω αμπάριζα να μπω και με πετάνε όξω.  
Αλί αλί και τρισαλί δεν την αντέχω τη ζωή τους πόθους και τα μίση.  
Αλί αλί και τρισαλί φωνάχτε αμέσως τον Αλή να με καρατομήσει 
θανασης βεγγος - τυφλα να χει ο Μαρλον Μπραντο

πηγα διακοπες με το ταξιδιωτικο γραφειο "ποτε στην ωρα σου" και νοσηλευθηκα στην κλινικη "χαιρετισμους στον αγιο πετρο"

Η πειρατεία βλάπτει σοβαρά τα κρουαζιερόπλοια

Αν καποιος σου πει οτι δεν εισαι επαγγελματιας θυμησε του πως ερασιτεχνες εφτιαξαν την κιβωτο του Νοε και επαγγελματιες τον Τιτανικο...

"Μερικοι κυριοι νομιζουν οτι ειμαστε συναδελφοι" 
Μανος Χατζιδακις

Έχω αστοχησει σε πάνω από 9.000 σουτ στην καριέρα μου. Έχω χασει πάνω από 300 ματς. Έχω πάρει την ευθύνη σε 26 νικητήρια σουτ και δεν τα έχω καταφέρει. Έχω αποτύχει τόσες πολλες φορές στη ζωή μου. Για αυτό και πέτυχα 
Μαϊκλ Τζορνταν



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια