Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ


Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Δε σου έστειλα γράμμα φέτος γιατί αναγνωρίζω ότι έχουν προτεραιότητα άλλα παιδάκια. Πιο μικρά, πιο ταλαιπωρημένα, πιο φτωχά. Τώρα όμως που τέλειωσες με όλους, ήρθε και η σειρά μου.

Σε γενικές γραμμές ήμουν καλό παιδί φέτος. Είχα και τις κακές στιγμές μου αλλά καλά τα πήγα. Για αυτό παίρνω το θάρρος να σου στείλω την επιθυμία μου. Δεν θα σε βάλω σε χρηματικό κόστος, ούτε στα έξοδα μετακίνησης. Μπορείς απλώς να χρησιμοποιήσεις τις γνωριμίες σου και τη φιλία σου με τον Μεγάλο.

Θέλω αύριο το πρωί να ξυπνήσω και να βρω στο κινητό μου, μήνυμα από τον διευθυντή μου που να λέει πως λόγω καιρικών συνθηκών δεν θα πάμε για δουλειά.

Να ανοίξω τις μπαλκονόπορτες και να είναι όλα κάτασπρα από το πολύ και παχύ χιόνι.

Να ντυθώ καλά και να πάω στο φούρνο της γειτονιάς να πάρω δύο ζεστά κουλούρια ( από αυτά με το σουσάμι που τα κάνει τέλεια ) και ένα μίλκο. Να τα φάω και να κάνω μια ωραία βόλτα βγάζοντας σουπερ φωτογραφίες αστικού χιονισμένου τοπίου. 

Έξω να μην υπάρχει ψυχή.  

Να γυρίσω στο σπίτι μου, να κάνω καφέ, να ανάψω τον θερμοπομπό και να χουχουλιάσω με το παπαγαλάκι μου.

Ζητάω πολλά;



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια