Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

54290



Τι το θελα;
Τι το θελα, μου λες;

Τα λέγαμε με έναν συνάδελφο μια μέρα όταν μου είπε:
Ρε συ, τα μαθες για την κλήρωση της vodafone ?
Κάθε μέρα στέλνω και από ένα sms, μπας και κερδίσω τη mercedes!

Λέγε λέγε, δεν στέλνω ένα λεω και εγω;

Τι το θελα….

Με βομβάρδισαν!

Ένα έστειλα, δεκα πήρα!
Το πρώτο ηταν τύπου, μπράβο εμεις είμαστε, αλλά για να εχεις 10 συμμετοχές, απάντησε στην παρακάτω ερώτηση, μιας τρομακτικής δυσκολίας τύπου ποιο είναι το μικρό όνομα του Καραμανλή.
Αμέσως μετά, άλλο sms.
Μηπως όμως θέλεις 20 συμμετοχές στην κλήρωση; Ε, δεν μπορει να μη θέλεις!
Καπάκι, επόμενο μήνυμα!
Αφου τις θέλεις, δεν μπορεί!
Απάντησε λοιπόν, πόσα γράμματα εχει η λέξη Σαντορίνη; 1 = 9  και 2 = 16

Αφου απάντησα στο πρώτο, δεν ασχολήθηκα εκ νεου.

Ούτε δόσεις για το αυτοκίνητο να ξέχναγα, πολύ συχνά μου στέλνουν μηνύματα για να μου θυμίσουν ότι υπάρχει αυτή η κλήρωση και ότι αν απαντήσω στο ποιος έγραψε τον εθνικό ύμνο και ποιος είναι ο πρόεδρος της Αμερικής, θα κερδίσω 900 και χίλιες συμμετοχές!

Δεν θέλω άλλο, εντάξει, δεν πρόκειται να κερδίσω, ουτε να μου χρεώνετε το κάθε sms από ένα και πλεον ευρώ. Είπαμε να ρίξουμε μια φορά μια ζαριά αλλά βάλτε ένα οριο!

Ελπίζω, γιατί εχω ακούσει διάφορα για εταιρείες που σου στέλνουν τέτοιες διαφημίσεις, το γεγονός ότι μου στέλνουν αυτοί, δεν θα το δω να αντικατοπτρίζεται στον λογαριασμό μου….



4 Λογομαχιες:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλά να πάθεις; Σαν τη γυναίκα μου, από άλλη εταιρία. Στείλτε ένα μήνυμα για να συμμετέχετε στην κλήρωση... Στέλνει κι εκέινη και μετά σου λένε στέιλε κι άλλο και στέιλε ακι μερικά ευρώπουλα και πάρε μέρος. Και καλά να ήταν ως εδώ. Κάθε τόσο που μας θυμούνται με τις διάφορες εκπτώσεις κλπ;

Ἀχιλλεῦς είπε...

Φιλε απέφευγε να στελνεις μηνυματα στα 5 ψηφια. Διοτι αν στειλεις ένα σε βομβρδιζουν με μηνυματα και ειδικά οι διαφημιστικές εταιρείες.Και αν έχεις συνδεση,άστα να πάνε.Υπερχρεώνεσαι από τέτοιου είδους εταιρείες και δεν το καταλαβαίνεις.
Εγω την έχω πατήσει ετσι.Μπλέκωντας με 6 5ψηφιες εταιρείες και αναγκάστηκα να αλλάξω αριθμό γιατί επεφτα πάντα σε μειον υπόλοιπό(αναφερόμενος για καρτοκινητό)
Βέβαια υπάρχει τρόπος να απαλαχτείς,αλλά νομίζω θέλει μεγάλη διαδικασία

RMNS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Xα... δεν είναι ούτε γι'αστείο ν' ασχολείσαι μαζί τους.

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ,με ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια