Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

ΝΕΚΤΑΡΙΑ

Με ρωτησε ενας φιλος πριν από λιγες μερες να του πω μια πικαντικη ιστορια καθοτι στο ραδιοφωνο, ε, όπως σκεφτηκε, ολο και καποια επιτυχια θα ειχα.
Διαλεξα να του πω κατι που με προβληματισε για λιγα δευτερολεπτα…
Μια ωραια μεσημβρια ελαβα ένα mail.

Υποπτε γεια σου,
Ακουσα χθες την εκπομπη σου και μου αρεσε πολύ. Εχεις απιστευτη φωνη, μου αρεσαν οι μουσικες που εβαλες, τα σχολια σου, τα παντα! Εριξα και μια ματια στο μπλογκ σου ( από κει βρηκα και το email σου) και μου αρεσουν και αυτά που γραφεις.
Μπραβο σου!
Νεκταρια
Αν μου βρειτε έναν ανθρωπο που να τον κολακευουν και να μην αισθανθει ομορφα, θελω να μου τον συστησετε για να του χαρισω ολες μου τις καταθεσεις σε γνωστες οφ σορ εταιρειες του αργοσαρωνικου. Όταν μου απευθυνουν το λογο δεν μπορω να το αγνοησω και ετσι λοιπον μετα από μερικα μειλ εμαθα ότι η Νεκταρια είναι 24 ετων, διδασκει γαλλικα, μενει σε ένα από τα νοτια προαστια και είναι ελευθερο κοριτσι. Ηταν μαλιστα τοσο ενθουσιασμενη από την επικοινωνια μας, που μου εδειξε εμπιστοσυνη και μου εστειλε και μερικες φωτογραφιες της. 
Τοτε ενθουσιαστηκα εγω. Η λεξη καλλονη είναι λιγη. Εντυπωσιακης ομορφιας κοπελα, ελευθερο παιδι εγω και κολακευμενο από την επικοινωνια, δεν θελει πολύ να κανονισεις ένα blind date!
Πηγα στο ραντεβου εχοντας την αμφιβολια μηπως οι φωτογραφιες ηταν πλαστες. Σκεφτηκα και δυο δικαιολογιες ΣΑ [ συντομης αποχωρησης εννοω ] και προσηλθα με ολη μου την καλη προαιρεση. 
Οι φωτογραφιες ηταν αληθινες.

Δεν ηταν απλα ομορφη αλλα ειχε ένα στιλ ντιβας, έναν αερα το αιθεριο περπατημα της, επιμελες ντυσιμο, εξυπνο βαψιμο, ηξερε ότι ηταν ομορφη και το απολαμβανε.
Αφου μετα από λιγα δευτερολεπτα συνηλθα, βαλθηκα να ψαχνω τι συμβαινει πισω από την ομολογουμενως εξαιρετικη εμφανιση.

Πιασαμε την κουβεντα και μετα τα πρωτα διαδικαστικα και το αν εκει που μενεις φυσαει και αν εκει που μενεις εσυ εν καιρω καυσωνα βραζει πιο πολύ από τις άλλες περιοχες, αναλυσαμε το κομματι των σχεσεων.
Η πρωτη κιτρινη καρτα που της εβγαλα ηταν όταν αποκαλυψε το πρωτο ψεμμα που μου ειχε πει. Δεν ηταν ελευθερη!

«Ειμαστε με ένα παιδι εδώ και ένα χρονο αλλα δεν ξερω αν θελω να συνεχισω να ειμαι μαζι του»
«μα μου ειπες ότι ησουν ελευθερη»
«τσακωθηκαμε πριν από λιγες μερες, μαλλον ειμαστε στα χωρισματα και εχω ξενερωσει»
«γιατι, τι συμβαινει;»
«κοιταξε, ο Λακης είναι ένα πολύ καλο πακετο [ΣΣ σημειωσα τη λεξη πακετο και καλα εκανα γιατι μου χρειαστηκε λιγο αργοτερα] και εχει πολλα καλα στοιχεια. Είναι ομορφος, εχει μια καλη δουλεια, περναμε ανετα αλλα δεν με καταλαβαινει»
«δηλαδη;»
«εγω τον χειμωνα που βαζω πολλα μαθηματα, εχω την ησυχια μου. Εχω λιγες κενες ωρες, τον βλεπω και δεν με πρηζει. Τωρα που εγω καθομαι [ ΣΣ συναντηθηκαμε τον Ιουλιο ] αυτος τρεχει με τη δουλεια του και δεν μου δινει τον χρονο που θελω»

«Όταν λοιπον εκεινος υπομενει τις δικες σου επαγγελματικες υποχρεωσεις όλα καλα. Τωρα εσυ δεν δειχνεις την αντιστοιχη υπομονη»
«Ε, ναι, δεν ξερω αν θελω να ειμαστε μαζι. Τα χουμε εδώ και έναν χρονο και μια πιανει μια κριση να σου πω την αληθεια»
«Γιατι δεν τον χωριζεις;»
«γιατι είναι καλο πακετο!» ( δευτερη φορα το πακετο )
«αρα δηλαδη εχεις μεσα σου και μια προοπτικη για το μελλον»
«ναι βεβαια»
«δηλαδη, θελεις γενικα να κανεις οικογενεια»
«Εμ, αν δεν την κανω τωρα, ποτε να την κανω, στα 35;»
«και τι ακριβως ψαχνεις;»

«για μενα ο αντρας πρεπει να εχει ένα καλο πακετο»
«Α, να σου πω! Το λες τριτη φορα, τι εννοεις πακετο;»
«πρεπει να μου φερεται καλα, να είναι καλος οικογενειαρχης και να εχει λεφτα ώστε να μη αντιμετωπισουμε δυσκολιες»
«και ο ερωτας;»
«γιατι εσυ περιμενεις να παντρευτεις από ερωτα;»
«πας από το πρωτο σταδιο στο τελευταιο. Πρωτα ερωτευσαι, μετα δενεσαι, αγαπας και μετα πας στον γαμο»
«εγω τα εχω ξεπερασει αυτά»
«δηλαδη;»
«ερωτευτηκα καποτε δεν εγινε και τιποτα και μετα κοιταω να περναω καλα»
«θελεις να μου πεις περισσοτερα;»

«ειμασταν οικογενειακοι φιλοι και κατά τη διαρκεια της εφηβειας μου ηθελα πολύ τον γιο αυτης της οικογενειας. Και εκεινος με ηθελε. Περασαν 4 χρονια παρεας μεχρι που στα 18 μου εγινε κατι αναμεσα μας εντελως ξαφνικα. 2 μηνες αργοτερα όμως αυτος περασε σε σχολη στην Κρητη και ετσι μου ειπε να χωρισουμε»
«διαπιστωσες ότι και εκεινος σε ηθελε τοσα χρονια;»
«ναι το συζητησαμε. Ότι και αυτος και εγω από την πρωτη στιγμη ειχαμε συναισθηματα ο ενας για τον αλλον. Και ότι αργησαμε τοσο πολύ που όταν εγινε, εκεινος εφυγε»
«δεν το παλεψες καθολου;»

«εγω ηθελα αλλα εκεινος το απερριψε και μετα το μετανοιωσε αλλα ηταν αργα»
«Τον ξαναειδες από τοτε;»
«ναι, κατεβηκα περυσι στην Κρητη για διακοπες. Βλεπομασταν στο ενδιαμεσο τα καλοκαιρια στα εξοχικα μας αλλα ειτε εγω ημουν με αλλον ειτε όταν με παρακαλεσε για επασυνδεση αρνηθηκα γιατι εκεινος εκοψε αποτομα παρα τη δικη μου προταση να δοκιμασουμε το εξ αποστασεως.»
«περυσι εγινε κατι;»
«ναι….»
«το κανατε;»
«ναι…»
«αλλα μεχρι εκει φανταζομαι ε;»
«ναι, αφου τα ειχα με αλλον»
«και τωρα;»
«πριν από λιγες μερες τα λεγαμε στο msn..»
«και;»
«παντρευεται σε μια εβδομαδα..»
«και δεν σου καθεται καλα..»

«μιλησαμε για ωρες στο msn. Ειπαμε και για τα παλια, τα ειπαμε όλα. Μου ξαναεξηγησε ότι το μετανοιωσε για τοτε αλλα φοβηθηκε για την αποσταση. Μου ειπε πως με μια κουβεντα μου, τα παραταει όλα. Πως με θελει ακομα…»
«και τι θα κανεις;»
«δεν ξερω…. Αλλα δεν θα ηθελα να του διαλυσω τη ζωη. Όμως παντρευεται…»
«τον θελεις;»
«μαλλον. Δεν ξερω.»
«από ερωτα ή από εγωισμο;»
«δεν ξερω»
«ηταν ο πρωτος σου;»
«ναι»
«εκτοτε;»
« 3 σχεσεις από 1-1,5 χρονο περιπου»
«βλεπω εχεις μια ακριβη περιοδικοτητα…»
«συμπτωση ε;»
«μπα. Τακτικη διαπιστωνω. Βλεπεις ότι εχεις να δεις και φευγεις. Εσυ δεν τους χωρισες και τους τρεις;»
«που το καταλαβες;»
«εσυ μου το ειπες»
«ποτε;»
«αναμεσα από τις λεξεις γλυκια μου….»

«οντως, εμενα κανεις δεν με εχει χωρισει. Παντα εγω εφευγα! Να σου πω την αληθεια θα ηθελα να τρεξω και εγω πισω από έναν αντρα. Να βρεθει καποιος να με παιδεψει. Αλλα μεχρι τωρα δεν προεκυψε.»
«καλα τα ..πακετα;»
«ναι. Καλα μου φερθηκαν, ενας μου εκανε δωρο και ένα αυτοκινητο!»
«όταν χωρισατε το επεστρεψες;’
«ναι και το μετανοιωσα!»
«ξεπετες εκανες ποτε;»
«σαν κοριτσι κατι εκανα και εγω..»

Ολο αυτό το διαστημα η Νεκταρια με προκαλουσε συνεχεια.
Με καρφωνε βαθια στα ματια, επαιζε με τα χειλη της, δυο – τρεις φορες σταθηκε στο γεγονος ότι ειχα «πολύ καλη δουλεια», ολως τυχαιως με ακουμπουσε, αλλα ταυτοχρονα κραταγε και την σχετικη αποσταση ώστε να με εχει ως πειναλειο αγοραστη.

Πως όταν πας μια βολτα στα μαγαζια και βλεπεις τα καινουρια παπουτσια της NIKE, σου πεφτουν τα σαλια αλλα σταματας στη φαρδια πλατια πινακιδα «μην αγγιζετε;»

Καπως ετσι. 
«θα σε παρω τηλεφωνο να τα ξαναπουμε σιγουρα» ειπε. «και εγω όταν λεω κατι το κανω. Δεν ειμαι σαν τις άλλες. Θελω πολύ να σε ξαναδω» Αυτή ηταν η τελευταια φραση της λιγο πριν την αποχαιρετησω.

Στο δρομο της επιστροφης, αναρωτιομουν πως θα μπορουσε καποιος να γοητευσει αυτή την κοπελα. Πως θα μπορουσε να ερωτευθει; Πως θα μπορουσε ενας υπολογιστης να αγαπησει. «Το ξερω ότι με θελετε ολοι σας αλλα θα το πληρωσετε για να με εχετε» με ξενερωσε και σχεδον τη λυπηθηκα. Δεν θα πεσω στην παγιδα να το γενικευσω για τις ομορφες γυναικες και τον τροπο σκεψης τους, αλλα σε όλα τα πολυτελη αυτοκινητα ανεξαρτητως ηλικιας και ομορφιας του οδηγου, δεν εχω δει ουτε μια ασχημη συνοδο. Τυχαιο; Συμπτωση;

Στην επομενη εκπομπη μου στο ραδιοφωνο εκανα ένα σχετικο σχολιο για μια πολύ ομορφη γυναικα που συναντησα αναπτυσσοντας μερικες σκεψεις και μου εστειλε sms: «Αν θελεις να μαθεις για λεφτα, εδώ εγω θα σου τα πω όλα». Αφου διαπιστωσα ότι με ακουγε, εγινα πιο αιχμηρος στο μικροφωνο για τις πακετ-αναζητησεις ( δεν την εξεθεσα ως ατομο, αναφερθηκα στη νοοτροπια ) και μαλλον καταλαβε ότι δεν εκανα πλακα.

Περασαν 2 μηνες και δεν ειχαμε επικοινωνια.
Την καλεσα στα γενεθλια της, δεν το σηκωσε και δεν επανηλθε ποτε.
Προφανως ή θα εμεινε στο ηδη υπαρχον πακετο ή μπορει να βρηκε καινουριο...




12 Λογομαχιες:

chrissa είπε...

Πόσο με εκνευρίζουν κάτι τέτοιες κοπέλες?Γιατί αγάπη μου καίγαμε τα σουτιέν μας στις πλατείες?Γιατί διαδηλώναμε για δικαίωμα ψήφου και εξέλιξης?Για να έρχονται κάτι τέτοιες σαν και σένα και να επιτρέπουν στα άπαντα αρσενικά να σκέφτονται πως προτιμάμε να ζούμε στο μεσαίωνα και να μας ταίζουν τα εκάστοτε πακέτα που βρίσκονται δίπλα μας?Τόση λίγη αυτοεκτίμηση?Μπορούμε να καταφέρουμε να είμαστε ανεξάρτητες οικονομικά και χωρίς τους τύπους με τα χλιδάτα αμάξια.Και στην τελική κορίτσι μου, αν θέλεις αυτοκίνητο γκαζάτο, δούλεψε και αγόρασέ το!

Αι σιχτίρ συγχύστηκα μεσημεριάτικα!

VAD είπε...

Δεν την εγκρίνω ως στάση ζωής,ομως ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του,αρκει να είναι έτοιμος όταν έρθει η ώρα της πληρωμής,οι μαλακίες πληρώνονται,εκεί την θέλω μάγκα!Και τότε δε σε γλυτώνουν τα πακέτα!
Ακου,πακέτο!

Suspect είπε...

φιλε Anti-Christos, εσβησα το ποστ σου γιατι δεν μου αρεσουν στο blog μου οι αφοριστικες βωμολοχιες. Στο δικο σου κανε οτι θελεις.

Γεια σου Χρυσα!

καλησπερες vad

Ektakto Peristatiko είπε...

φίλε μου ύποπτε νομίζω ότι αυτό το είδος γυναίκας το συναντάμε συχνά στην άγρια φύση ...όχι οτι είμαι ο γκουζγκουνης μα επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση ... έχω την εντύπωση οτι καταλαβαινόμαστε .Το αρθρο σου χτυπάει νεύρο πολύ εύστοχος. την καλησπέρα μου και καλές επιτυχίες με την εκπομπή .

y=αx+β είπε...

Εγώ λυπάμαι πολύ περισσότερο για μερικές που μπορεί να τύχει να μάθουν σε αυτήν τη νοοτροπία από πολύ μικρές (14-17) και είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι ακόμα παιδιά.

Τέτοιες γυναίκες δεν πρόκειται ποτέ να είναι ευτυχισμένες στη ζωή τους. Μπορεί να το νομίζουν αλλά δεν θα είναι ποτέ. Το καλύτερο που θα μπορούσαν να φανταστούν είναι μερικές βραχύβιες και επιφανειακές περιπέτειες ή ένας πλούσιος γάμος, αφού οτιδήποτε άλλο (όπως τα συναισθήματα και η αγάπη για τον άλλο) θα είναι ανίκανη ακόμα και να αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
Κάποιοι άντρες θα τις αγαπήσουν ειλικρινά και ίσως και εκείνες τους αγαπήσουν. Όμως αν κουβαλούν αυτήν τη νοοτροπία και έχουν στο μυαλό τους πώς θα δοκιμάσουν και κάτι άλλο παράλληλα, δεν θα το νιώσουν ποτέ και πάντα θα νιώθουν ότι κάτι τους λείπει, και θα ψάχνουν συνεχώς για νέα πακέτα χωρίς όμως να ανακαλύψουν αυτό που τους λείπει γιατί αυτό που στην πραγματικότητα τους λείπει θα είναι τα ειλικρινή συναισθήματα τα οποία οι ίδιες καταστρέφουν με τη συμπεριφορά τους αυτή.
Ακόμα και οι άντρες που θα πληγωθούν από αυτές, σε καλύτερη θέση θα βρίσκονται γιατί αυτοί θα έχουν γευτεί (έστω και για λίγο) εκείνο που οι εν λόγω "κυρίες" θα ψάχνουν ακόμα αλλά που ποτέ δε θα το βρίσκουν.

Ερώτηση: Τι εννοούσε αυτή με το sms που σου έστειλε; Δεν κατάλαβα καθόλου.

Mister S. είπε...

Η αποθέωση η ίδια. Εχω γνωρίσει κοπέλες (με την πιό τελευταία να είναι και η τωρινή μου σχέση που φτάνει στο τέλος της) οι οποίες με το που περνάει ένα ακριβό αμάξι ή μια μεγάλη μηχανή μένουν με ανοιχτό το στόμα και μου λένε

"Θα καθόμουν σε οποιονδήποτε είχε ένα τέτοιο αμάξι/μηχανή" (ναι ναι και η ίδια η κοπελιά μου το είπε αυτό, επίσης είπε οτι μόνο για μια τέτοια μηχανή θα άνοιγε τα πόδια της... και άλλα ωραία σοφά)


Σούτ απο τα 3 μέτρα και έξω. Ψυχοφθόρα άτομα.

Ανώνυμος είπε...

Αν ο Δαρβίνος καλούταν να εξηγήσει την συμπεριφορά αυτή ίσως θα έλεγε οτι είναι μια εκδήλωση του γυναικείου ενστίκτου για αυτοσυντήρηση και κυρίως για αναπαραγωγή. Μία γυναίκα πριν 10000 χρόνια (whatever, στην εποχή των κυνηγών τελοσπάντων) θα έλεγε σε μία άλλη: Θα καθόμουνα στάνταρ σε όποιον μου έφερνε τόσες σκοτωμένες μπεκάτσες.

Αν και αυτό είναι μια εξήγηση, προσωπικά (ίσως το λές λόγω βιωμάτων και δεν είναι αντικειμενική άποψη) πιστεύω οτι το φαινόμενο διογκώνεται στην μέση μεσο-αστή Ελληνίδα στην οποία η μέση πονηριά, κομπλεξισμός, χωριατοανασφάλεια είναι σε επικίνδυνα επίπεδα. Έξω τα πράγματα δεν είναι (τόσο) έτσι, ίσως επειδή ουδείς προφήτης στον τόπο του. Πάντως η φιλοσοφία του κοινωνικού επαρχιωτισμού είναι βαθιά ριζωμένη στην Ελλάδα,έρχεται από μάνα σε κόρη και πορεύεται σε μεγάλο βαθμό από τριτοκοσμικοβαλκανικά σύνδρομα που δικαίως όλοι έχουμε.

Ένα άλλο σύμπτωμα της ιδίας αρρώστιας είναι η παρέα. Με καμάκι στο μετρό λίγες φορές μαμάς. Αν είσαι ο κολλητός του Τάκη - το γαμώ τα παιδιά - έχεις περισσότερες πιθανότητες

Βιβλιογραφία:

Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας - Νίκος Δήμου

Suspect είπε...

μουτσας γκρασιας σενιορ Εκτακτε.

ψ=κατι, και εγω να σου κανω μια ερωτηση: Γιατι προσφατα γυροφερνες στο μπλογκ αφηνοντας σε μερικα ποστ την ιδια και ασχετη ατακα;

mister S, αφου εκανες και σχεση με αυτη την κοπελα... σε θαυμαζω

gulliversworld, διαφωνω.
ολα υπαρχουν, ολες οι συμπεριφορες και δεν ειναι θεμα "επιστημονικο-φανους" εξηγησης.
Οπως υπαρχουν και αντρες που ειναι για τα μαυρα δραγκαλα.
Οσο για τη βιβλιογραφια που επικαλεισαι, σορι αλλα τον Δημου δεν μπορω να τον παρω στα σοβαρα.

Mister S. είπε...

Suspect έχεις κάθε δίκιο να με κρίνεις. Έπεσα στο τριπάκι του "εδω ήμαστε, γκόμενα επιτέλους!" μιας και είμαι φαντάρος.

Έπεσα σε μια κοπέλα που (σύμφωνα πάντα με τα δικά της δακρύβρεχτα λεγόμενα) ήταν σε μια τετράχρονη σχέση μέ έναν σαπιοκοιλιά 200 κιλών ο οποίος την κακομεταχειριζόταν και την έδερνε (16 χρονών όταν προτάρχισε... οι γονείς που στο διάλο ήταν;)

Μια κοπέλα με 8 άντρες κολλητούς που της κάνουν όλα τα χατήρια (απο το να της μαγειρεύουν, μέχρι βόλτες με το αμάξι μέχρι το λαύριο) και τους είχε ευνουχισμένους μαμάκηδες να της κάνουν όλα τα χατήρια.

Μια κοπέλα που ποτέ δεν απαντάει μυνήματα και ποτέ (πλέον αφότου τα "φτιάξαμε") δεν παίρνει τηλέφωνο.

Μια κοπέλα που ενώ είναι νωπή ακόμα η σχέση μας δεν έχει βάλει λίγο στην άκρη τους κολλητούς της (το πρωί που ήταν να βγούμε ήταν άρρωστη αλλα το βράδυ πήγε να κάνει τρύπα στη γλώσσα με τους κολλητούς) για χάρη μου.

Μια κοπέλα που μου τράβηξε το ενδιαφέρον, γλυκιά και ατίθαση συννάμα και εγω ο μαλάκας δάγκωσα και πάλεψα για να την κερδίσω.


Και όλα αυτά γιατι; Επειδή έχω αναρωτική άδεια και ήθελα λίγο συναίσθημα (με ότι πικάντικο συνεπάγεται που καταλαγιάζει εναν φαντάρο φυσικά)... /μούτζα

Suspect είπε...

Σημασια δεν εχει τι περνας αλλα τι μενει σενιορ.
Οτι και να σου πω τωρα δεν εχει νοημα. Αλλωστε μετα Χριστον ολοι ειμαστε προφητες και κανουμε τους ξυπνιτζηδες. Ανθρωπινο ειναι, στρατιωτης ειχα παει και εγω και σε καταλαβαινω.
Το θεμα ειναι απο οσα περασες, να γινεις καλυτερος, να παρεις γνωση και να συνεχισεις τον δρομο σου.
Μια δικη μου πχ γνωση ειναι οτι σε καμμενες ιστοριες δεν αξιζει να στεκεσαι και οτι κανεις δεν πρεπει να γινει σανιδα σωτηριας κανενος. Γιατι θα κουραστει και θα ταλαιπωρηθει. Παλιοτερα πχ πιστευα πως μια δυσκολη περιπτωση θα μπορουσα να τη βοηθησω. Τωρα φευγω στα 100 χιλιομετρα.
Καλη δυναμη και σε ευχαριστω για την "επισκεψη" και τα σχολια φιλε.

Mister S. είπε...

Suspect μιλάς πιο αλήθινα απο όσο θα ήθελα να παραδεχτώ σε πολλά πράγματα.

Και γω στα ίδια σκέφτομαι πάντα, οτι τι στο διάολο θα την φέρω στα νερά μου και οτι δεν θα με αντιμετωπίσει λες και έχει μπροστά της τον πρώην.

Τελικά κάθε γυναίκα, και κάθε άνθρωπος για να ήμαστε ειλικρινεί, κουβαλάει τις ιδιοτροπίες (αν είναι αυτή η κατάλληλη λέξη) του και στις επόμενες σχέσεις που κάνει...


Το θέμα είναι να βρείς τον άνθρωπο με τις λιγότερες "ιδιοτροπίες" τελικα...


Απο καιρό σε καιρό έπεφτα σε κείμενα σου αλλά ποτε δεν είχα δει το blog.

Μόλις απέκτησες ένα μόνιμο επισκέπτη. Καλή σου δύναμη.

SilentWalker-Cookingirl είπε...

Επειδη καποιος αναφερθηκε σε μένα(το ξερω suspect μ οτι θα πεις τα προσωπικα σας στο μσν,κλπ) να εξηγησω κ να ξεκαθαρισω 2 πραγματα:
1)Έχω βάλει κάποιους στόχους στη ζωή μου κ προσπαθώ να τους πετύχω!Άσχετα αν είχα κτ πτώσεις 2-3 φορές!Θέλω να μείνω παρθένα μέχρι τη μέρα του γάμου και κατά συνέπεια να μην τα φτιάξω με κανέναν αλλά να δώσω όλη μου την καρδιά σε εκείνον με τον οποίο θα συμπορευθούμε σε όλη μου τη ζωή!Έκανα κτ λάθος κ ψιλομοιρασα την καρδια μου εδω κ εκει σε ανθρωπους που το αξίζανε αλλά το μετάνιωσα!Καλύτερα να κρατησω κρατησω την καρδια μου κ την αγνοτητα μου μεχρι το γαμο μου ετσι ωστε να ειμαι κυριολεκτικα ολοκληρη δικιά του!Κ δεν ειμαι η μοναδικη που το πιστευω!Ξερω αρκετα παιδια ανεξαρτητως φύλου που βαδίζουν με παρομοιες αρχες με τις δικές μου!Πείτε με παιδί του κατηχητικου(ειμαι εξαλλου), αλλά το ίδιο έκαναν κ οι γονείς κ πολλοι αλλοι κ τωρα ειναι οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι όσα προβλήματα κ αν εμφανίζονται...
2)[τελειως προσωπικο ειναι(σορρυ)]αλλα δεν ειναι θεμα λατρειας προς το χρημα...Να στο ξεκαθαρισω αυτο αγαπητε γτ μαλλον έχεις μπερδέψει το κείμενο αυτό με άλλα...!
Σορρυ κ πάλι αλλά μια ψυχη που'ναι να βγει...

Τα λεμε ρε Σασπεκτάκο!!!!!!
keep suspecting!!!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια