Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Μια ιστορια που μαλλον με στενοχωρησε, εφτασε στο mailbox μου πριν από λιγες μερες. Με την αδεια του αναγνωστη και με μερικες δικες μου παραλλαγες για να μην εκτεθει ο ανθρωπος, τιθεται στη διαθεση σας:

= = = =

Φίλτατε ύποπτε Έχοντας διαβάσει αρκετά από τα κείμενά σου και όντας σε στιγμή μαύρης μαυρίλας, μου ρθε στο μυαλό να σου γράψω 2 λόγια. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσεις, δεν είμαι καν σίγουρος ότι περιμένω από σένα το διαφωτισμό, παρόλα αυτά είμαι χάλια και κάπου πρέπει να τα πω και γω (ο φίλος μου ο Μακης που τον ξύπνησα χθες στις 2 τη νύχτα και με συντρόφευσε στην άνευ προορισμού βόλτα μας τα άκουσε κι αυτός αλλά το έχουμε ξανασυζητήσει με αυτόν και ξέρω τις απόψεις του). Είμαι που λες αγαπητέ σε φάση αναζήτησης θηλυκού (ψάχνομαι άγρια θα ήταν ίσως πιο σωστός όρος). Χθες λοιπόν το βράδυ κατά τη μια και κάτι, μη όντας έτοιμος για ύπνο, σε υπερένταση από το τζόκινγκ που είχα πάει, λέω ‘δε γαμιέται, ας βάλω ένα τζινάκι και ας κάνω μια βόλτα κάτω, μικρή πόλη είμαστε όλο και κάποιον γνωστό βλέπεις, στην τελική χώνομαι και σε κάνα μαγαζί μόνος μου μπας και γίνει τίποτα (όχι πως την πέφτω εύκολα, ναι έχω διαβάσει και το «μη ντρεπεσαι όρμα» σου, καλό δε λέω).

Μόλις λοιπόν ξεπροβάλω από το σπίτι στον κεντρικό δρόμο της Παργας, περνάω απέναντι, κάνω 20 βήματα και... μπαμ σκάω πάνω στην πρώην αγκαζέ με έναν ψηλολέλεκα. Για να καταλάβεις όταν λέω πρώην, έχουν περάσει χρόνια (5 τον αριθμό) από τοτε που χωρισαμε και μέχρι τώρα είναι σίγουρα ο έρωτας της ζωής μου, αυτή με σχόλασε, και παρόλο που βλεπόμαστε σπάνια πλέον, όποτε συμβαίνει αυτό μου ψιλοκόβονται τα πόδια. Πόσω δε μάλλον χθες που την είδα με γκόμενο, η οποία ανέκαθεν ήταν δύσκολη στον τομέα αυτόν, με αποτέλεσμα να μην έχω βιώσει με τη συγκεκριμένη τουλάχιστον τη συνήθη κατάσταση «στις 9 του μακαρίτη άλλος μπήκε μες το σπίτι», μεγαλο παιδι εισαι, καταλαβαινεις τωρα. Εγώ πάλι με τη σειρά μου έχω κάνει λάθη σε αυτόν τον τομέα, είμαι όπως προείπα ψιλοχέστης με αποτέλεσμα να μην έχω τις «περιπέτειες» που μου αναλογούν (δε λέω ότι είμαι κούκλος αλλά πόσοι από αυτούς που σέρνουν τις όμορφες είναι??) και κάποιες άλλες πάλι που έπεσαν στο δρόμο μου να μην τις εκμεταλλεύτηκα όπως έπρεπε. Νοιώθω με 2 λόγια στάσιμος από το χωρισμό κι έπειτα, ότι λίγα πέρασαν από πάνω μου ήταν περιπετειούλες ή 1-2 αποτυχημένες και σύντομες σχέσεις, τέλος πάντων δε βρήκα καμία να με γεμίσει και να ερωτευτώ ξανά και με τσακίζει να τη βλέπω να προχωρά. Είχα φυσικά προσπαθήσει μετά τον πρώτο χρόνο του χωρισμού να την ξαναπλησιάσω αφού πρώτα μου είχε δώσει ενδείξεις (ένα καλοκαίρι όπου οι επαφές έγιναν συχνότερες, τηλέφωνα κτλ) αλλά έφαγα τα μούτρα μου χωρίς ποτέ να μάθω συγκεκριμένα το γιατί. Έκτοτε υπήρχε αυτή η ψιλοεπαφή αλλά πιο τυπικά. Η αλήθεια είναι ότι είχα ενδείξεις τους τελευταίους μήνες, καθώς μια τηλεφωνική επαφή υπήρχε ανά 3-4 μήνες (χοντρικά πάντα) όλα αυτά τα χρόνια, τη στιγμή που το χειμώνα που μας πέρασε ήταν ψιλοάφαντη. Παρόλα αυτά αυτό το face to face ήταν που με έστειλε, είναι γνωστό πως άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις.

Δεν θα μπω σε διαδικασίες θαψίματος του νυν (...παρόλο που ήταν μπαζοπουλος και μπρος στο σουξέ που ισχυριζόταν ότι είχε στην Αθήνα καθώς σε κάθε μας συνάντηση μου αράδιαζε σκηνικά από πεσίματα που της είχαν κάνει, πάντα για να καταλήξει ότι δεν ανταποκρίθηκε, ο τύπος δεν έλεγε μία). Είδες τελικά τον έθαψα δεν άντεξα... Τους βλέπω που λες απέναντί μου γύρω στα 10 μέτρα, ο τύπος να έχει περάσει το χέρι του στους ώμους της και (σπάει ο διάολος το ποδάρι του) του ‘ρθαν ορεξούλες και σκύβει να τη φιλήσει. Αυτή με τη σειρά της έχοντας αντιληφθεί την παρουσία μου τραβιέται , μέχρι να διασταυρωθούμε, να πάρει το καλό της ύφος ‘τι κάνεις Φωντα, καλά είσαι?’ εγώ με τη σειρά μου να καταφέρω να ψελλίσω μονάχα ένα ‘τι κάνεις καλά?’ παίρνοντας τον πούλο όσο πιο γρήγορα γινόταν. Ακολούθησε μια τραγική βόλτα όπου ίδρωνα λες και συμμετείχα σε κάνα μαραθώνιο, σπίτι, τηλ στο Μακη και ανεμογυρίσματα μέχρι τις 4.

Και η ερώτηση του 1εκ ευρώ:

ΤΙ ΤΙΣ ΗΘΕΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ??????

Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο όπως καταλαβαίνεις... Πιστεύω ότι συνόψισα τα βασικά... Ελπίζω να μη σε κούρασα, ελπίζω να σε διασκέδασα και λίγο καθώς προσπάθησα να κάνω γλαφυρό το κείμενο για να φύγει και λίγο η μαυρίλα. Αν ασχοληθείς να απαντήσεις 2 λόγια χαρά μου να σε διαβάσω. Η αλήθεια είναι ότι με τη σειρά μου αισθάνομαι καλύτερα τώρα που τα ξέρασα όλα. Σε περίπου 5 λεπτά βέβαια θα μια πάλι ζόμπι....

Δια το γνήσιον της υπογραφής Φωντας

= = =

Φιλε Φωντα χαιρε και σε ευχαριστω για την επικοινωνια και την εμπιστοσυνη. Σε αυτές τις περιπτωσεις φιλε μου, δεν μπορει κανενας τριτος να σου πει πολλα περαν της συμπαραστασης δια της ακροασης. Την απαντηση την εδωσες μονος σου. Η κοπελα προχωρησε και εσυ εμεινες στασιμος. Ως συνηθως λοιπον τα στασιμα νερα είναι βρωμικα γιατι δεν ανανεωνονται σενιορ. Ετσι ακριβως και εσυ. Κολλησες το φαντασμα και το περιφερεις. Ξυπνα φιλε. Δεν με ενδιαφερει να σε παρηγορησω, ας το κανει ο φιλος σου ο Μακης αυτό. Εμενα με ενδιαφερει να σε προσβαλλω, να θυμωσεις, να με βρισεις και να ξυπνησεις. Αυτό που μου περιεγραψες ( καλος εισαι, κανε μπλογκ! ) είναι αρρωστο. Το θεμα δεν είναι για μενα ότι την ειδες στο πλαϊ ενός αλλου. Είναι λογικο να ταραχθεις, ανθρωποι ειμαστε, συναισθηματα ξυπνουν. Και οποτε θα τη βλεπεις, παλι τα ιδια θα νοιωθεις. Φυσιολογικο. Το θεμα είναι γιατι εχεις θαψει τον εαυτο σου. Εκτος και αν πιστευεις ότι τελικα αυτό σου αξιζει. Καλυτερα από μια αποψη. Ετσι μου αντιστοιχουν περισσοτερες. Ειμαστε που ειμαστε λιγοτεροι οι ανδρες από τις γυναικες, αν σε αυτους συγκαταλεγονται και ηττοπαθεις τυποι σαν εσενα, ωραια, θα περασω μια χαρα! Μεινε να λουφαζεις να συναναστρεφεσαι με κοπελες, ( τι ψαχνεσαι αγρια μου λες, στη φαντασια σου; ) να κλαιγεσαι και να περιμενεις το τιποτα. Παρτο χαμπαρι φιλε Φωντα. Ακομα και αυριο να ξαναγυρισει η κοπελα, δεν θα μεινετε μαζι. Πιθανως να υπαρξει ένα αρχικο παθος αλλα δεν μπορει να γινει επανασυνδεση με προοπτικη σε αυτές τις περιπτωσεις. Θα είναι εντελως αβολη η κατασταση γιατι πως θα καλυψεις το κενο των 5 ετων; Πως θα σε πεισει ότι μετα από 5 χρονια ειδε το φως το αληθινο; Πως θα ξαναχτισεις ότι γκρεμιστηκε; Για αυτό και τα συναισθηματα που νοιωθεις τωρα, τα ενοιωσε και εκεινη το καλοκαιρι που ανεφερες. Μετα το καταλαβε ότι δεν θα πηγαινε και σε εκοψε. Συνεχισε σενιορ. Συνεχισε να αργοπεθαινεις….

Υγ1. καλως εκανες τη βραδινη βολτα. Μπορει να είναι η αφορμη να αλλαξεις σελιδα. Επιτελους…

Υγ2. Μη χαιρεσαι. Το οτι δεν αφησε τον νυν να τη φιλησει μπροστα σου, σημαινει ότι η κοπελα εχει φιλοτιμο, ευγενεια ( πιθανως να ξερει ηδη λογω της μικρης κοινωνιας ότι δεν την εχεις ξεπερασει ακομα ) και σεβαστηκε την παρουσια σου. Θα τον αφησε όμως λιγα μετρα πιο κατω…

Υγ3. 5 χρονια από τη ζωη σου είναι πολλα σενιορ… Παρα πολλα…



2 Λογομαχιες:

"ζαχαρούλα.." είπε...

κάποια στιγμή στην ζωή σου σενιόρ, θα κοιτάξεις πίσω.. και θα αναθεματίζεις για τα κενά χρόνια!! αυτή προχώρησε.. εσύ γιατί κλαίγεσαι?

αγάπησε τον εαυτό σου και προχώρα.. χαίρομαι που οι δρόμοι σας συναντήθηκαν.. ίσως αυτό το σκωτσέζικο ντους να σε ξυπνήσει!!!!!!!!!!

y=αx+β είπε...

κάτι μου θυμίζει...

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια