Πέμπτη 15 Μαρτίου 2007

ΑΞΕΣΤΟΙ ΤΗΛ-ΑΣΤΕΡΕΣ

Όταν προχθες εκανα στρατηγικες σκεψεις για το μελλον μου και την καριερα μου σε ένα σκοτεινο μπαρ στο ημιφως, η ξανθια εκπαγλου καλλονης και επαρκους ευφυιας μπαργουμαν ( υπαρχουν και τετοιες ) μοιραστηκε τον πονο της μαζι μου και ευθυς αμεσως σας τον μεταβιβαζω.

Στα νιατα της ειχε κανει χορο αλλα η επιστημη την κερδισε και δεν συνεχισε.

Ποια επιστημη; Πρωτο εξαμηνο νομικης. Μετα την κερδισαν τα ευκολα χρηματα της νυχτας. Ο χορος ηταν για αυτή ευχαριστη αναμνηση οποτε ηταν φανατικη τηλεθεατρια του ριαλιτι για την επιλογη χορευτων.

Μου ειπε λοιπον η κορη ξανθη και γαλανη που καποτε εμελετα, ότι αγανακτησε για τον τροπο που συμπεριφεροντο αυτοι οι τυποι στα παιδια που πηγαν να δοκιμασουν τις δυναμεις τους.

Δεν το ξερω το ριαλιτι, δεν το εχω δει αλλα θεωρω αξιοπιστη την καταθεση μαρτυρος και την παραθετω.

Υποτιθεται λοιπον ότι ερχονται Ελληνοπουλα από το εξωτερικο και προσπαθουν να καταξιωθουν στη χωρα των γονεων τους.

Παυση από τη θεση της γυνης.

Προσωπικη σημειωση:

Ειμαι ευαισθητος στους Ελληνες που μας ερχονται από την αλλοδαπην.

Γιατι οι γονεις τους προσπαθησαν πολύ να μη σβησει η Ελλαδα, γιατι η μητερα πατριδα τους παρατησε μονους και αβοηθητους και γιατι και οι ιδιοι παρα το ότι ζουν σε ξενο περιβαλλον προσπαθουν να διατηρησουν μια επαφη. Το βλεπω και στο χωριο μου όταν κάθε καλοκαιρι ερχονται παιδια δευτερης και τριτης γενιας που αγαπουν τον τοπο των πατεραδων και των παππουδων τους. Αγνα και ανιδιοτελως.

Συνεχιζει η γυνη:

Ερχονται λοιπον αυτοι ενωπιον μιας κριτικης επιτροπης που τους προσβαλλει.

Τους μειωνει και τους υποτιμα.

Ο κ. Μεταξοπουλος μπηκε στο χωρο και εκανε ονομα χαρη στον πατερα του.

Σας θυμιζει κατι;

Την κ.Εβελινα Παπουλια την εχω δει ελαχιστες φορες στο θεατρο και την τηλεοραση. Δεν θα ελεγα ακριβως πως ο Νουρεγιεφ συναντησε την Μεριλ Στριπ.

Και καποιος άλλος αγνωστων μεχρι προτινος στοιχειων που μια χαρα ο Πανουτσος τον ρωτησε αν είναι αδερφη. Και για να τον ρωτησε και για να μην απαντησε, μαλλον είναι.

Τι είναι ολοι αυτοι;

Μια τριχα από τη μασχαλη του Παπαιωαννου.

Υπαρχει κριτικη και κριτικη

Παραδειγμα 1

ευχαριστουμε πολύ δεν ειστε αυτό που ψαχνουμε ( σκετο )

Παραδειγμα 2

ευχαριστουμε πολύ δεν ειστε αυτό που ψαχνουμε και καλο θα ηταν να βελτιωσετε το α, β, γ ( με επεξηγηση )

παραδειγμα 3

τι ηρθες εδώ ρε καραμητρο;

Τι εκανε η επιτροπη;

Κερδισατε.

Το να πουλας εξουσια όταν εισαι ενας ψιλοαναγνωρισιμος στο παγκοσμιο μεγεθος που λεγεται Ελλαδιτσα στο θεαμα [ Σταρ η Μαντονα σταρ και η Κατερινα Στανιση; ] και να συμπεριφερεσαι με αγενεια και αμετροεπεια σε ανθρωπους που ηρθαν στην πατριδα τους από χιλιαδες χιλομετρα μακρια, τοτε εισαι τρι-μάλακας.

Το να υποστηριζεις ότι «στις επαγγελματικες σχολες χορου ετσι κανουν» και «αχ και να ξερατε ποσο εχω κλαψει εγω» μου θυμιζει τις μπετοβλακειες που ακουγαμε καποτε στο στρατο ότι «όπως ετρεξα εγω θα τρεξεις και εσυ» που ελεγε ο αραχτος στο γραφειο γιος του ταδε βισματος που φυσικα ποτε δεν ετρεξε για τιποτα αλλα καπου το ακουσε και ετσι πρεπει να ναι.

Το να μειωνεις την οποια προσπαθεια του αλλου δειχνει ελλειψη παιδειας, διαφορων τυπου συμπλεγματα και κυριως ελλειψη ανθρωπιας.

Ημουν ημιδιασημος, εγινα κριτης και τωρα την ειδα ο γιος του παρτα όλα.

Άλλο το σκακι και άλλο το ουισκακι.

Άλλο το να απορριψεις με ανθρωπινη συμπεριφορα και άλλο η προσβολη και η υποτιμηση.

Είναι κατανοητο πως σε μερικα ψωνια που θα εκαναν μεγαλη καριερα στην Ανιτα Πανια μπορει να αδυνατεις να συγκρατησεις τον γελωτα.

Κατανοητο.

Αλλα το να κανεις τον τζαμπα μαγκα σε οποιον βλεπεις μπροστα σου μου θυμιζει το ρηθεν υπο της εν λογω καλλονης:

Μη φουσκωνεις. Το παραμικρο τσιμπημα θα σε κανει να σκασεις…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια