Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2007

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 17

Το να κλεψεις είναι ευκολο.

Να το κρυψεις είναι το δυσκολο.

Αν προσπαθείς να τους ευχαριστήσεις όλους, κάποιος θα δυσαρεστηθεί ιδιαίτερα.

Υποστηριζουν πολλοι το παν μετρον αριστον.

Ωραια. Με μετρο λοιπον, αφηστε με να βγαινω με τη γυναικα σας, αφηστε με να σας κλεψω λιγο και δωστε μου ανεπιστρεπτι μερικα χρηματα. Όχι πολλα. 100 ευρω ο καθενας. Με μετρο…

- θα πιστεψω στον θεο μονο αν τον δω

- πιστευεις ότι ο ανθρωπος είναι μονο σωμα ή σωμα και πνευμα;

- Σωμα και πνευμα

- Το πνευμα το βλεπεις;

Αν η συμμετοχη ειχε αξια θα επαιρναν ολοι μεταλλιο.

Μεταλλιο όμως παιρνουν μονο οι νικητες…

Μηπως επαθες συντριπτικο καταγμα μνημης;

οι διακοπες μας φετος ηταν τελειες...ολο το οδηγημα το εκανε η γυναικα
μου...εγω,το μονο που εκανα,ηταν να κραταω το τιμονι και να αλλαζω ταχυτητες

εκ του περισσευματος της καρδιας, το στομα λαλει

καλυτερα να εισαι ένα τιποτα παρα η ηχω των αλλων

Η μεγαλύτερη επιτάχυνση που μπορεί να αποκτήσει ένας υπολογιστής με τον
κλασικό τρόπο είναι
g = 9,81 m/sec


Διπλωματία, είναι να λες «καλό σκυλάκι!» μέχρι να βρεις πέτρα!!!


Γιατί στους τυφώνες δίνονται γυναικεία ονόματα ?

Γιατί έρχονται θερμοί και υγροί και φεύγουν με σπίτια και αυτοκίνητα

Αυτό το πρόσωπο,αυτό το γέλιο,αυτή η λάμψη, αυτά τα πανέμορφα μάτια,μα
κυρίως αυτό το αρχαιο ελληνικο κορμι, αλλά ας αφήσουμε εμένα,εσύ τι κανείς?

Αν ήσουν ψάρι,θα γινόμουν θάλασσα! αν ήσουν πουλί,θα γινόμουν ουρανός!
Τώρα που είσαι ψώνιο,θα γίνω
supermarket

Προσευχη:

Θεέ μου σε παρακαλώ κάνε με λεπτό,ρωμαλέο και αρρενωπο με μεγάλα προσόντα! αν δεν μπορείς, κάνε τους φίλους μου σαν εμένα,κοντό,χοντρό,άσχημο και
μικροτσουτσουνο! Ευχαριστώ.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια