Αφου η βενζινη εχει ανεβει σε δυσθεωρητα υψη ειπα να κανω έναν δεκαλογο εξοικονομησης.
1. όχι στο υπερφορτωμα του αυτοκινητου χωρις λογο. Εχει βρεθει πως για κάθε 100 κιλα βαρους, η καταναλωση επιβαρυνεται κατά μισο λιτρο βενζινης στα 100 χλμ
2. προσοχη στην πιεση του αερα. Πρεπει να είναι λιγο παραπανω από το κανονικο. 0,2 μπαρ παρακατω από το προβλεπομενο επιβαρυνει την καταναλωση καυσιμου κατά 2%
3. επιβραδυνσεις με φρενο και όχι με κατεβασμα ταχυτητας εκτος και αν τιθεται θεμα ασφαλειας όπως στις κατηφορες.
4. αποφυγετε να φορτωνετε πραγματα στη σχαρα εχοντας ετσι κοντρα στον αερα.. Εστω ότι βαλουμε ένα ποδηλατο η καταναλωση αυξανεται κατά 5 λιτρα για 100 χλμ
5. Συμφέρει να βάζουμε λιγότερη βενζίνη κάθε φορά και να επισκεπτόμαστε πιο συχνά το βενζινάδικο. Αν το αυτοκίνητο έχει λιγότερα καύσιμα λόγω του μειωμένου βάρους έχει και χαμηλότερη κατανάλωση. Πχ συμφέρει να βάζουμε λίγη βενζίνη κάθε 100 χλμ παρά να το φουλάρουμε κάθε 500.
6. όχι τερμα τα γκαζια. Δεν χρειαζονται υψηλες ταχυτητες γιατι καταβροχθιζεται η βενζινη.
7. να δουλεουν μονο τα απολυτως απαραιτητα. Κλιματισμος, προβολεις ομιχλης, ανεμιστηρας, ραδιο και ενισχυτης ηχοσυστηματος σε παραλληλη λειτουργια τρωνε περιπου 3 λιτρα ανα 100 χλμ
8. μην τσιγγουνευεστε τα λιπαντικα. Μπορει να τσουζουν αλλα συμφερουν μακροοικονομικα καθως συμβαλλουν στη μειωση της καταναλωσης βενζινης κατά 5%
9. οσο χαμηλοτερες οι στροφες του κινητηρα τοσο λιγοτερη καταναλωση. Συγκεκριμενα: εστω αυτοκινητο 1.8 με κινητηρα 1,8 λιτρων όταν κινειται με 50 χλμ και πεμπτη ταχυτητα καταναλωνει 4 λιτρα ανα
10. όταν πλησιαζουμε ένα κοκκινο φαναρι δεν χρειαζεται να παταμε γκαζι αλλα να αφηνουμε το αυτοκινητο να ρολαρει.
Ελπιζω να σας φανει χρησιμο.
0 Λογομαχιες:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια