Ξεκινα το ματς, στην πρωτη φαση εισαι ολομοναχος αλλα ο Μπρουνο Φερναντες όπως το περιμεναμε ολοι, σε αγνοησε και σουταρε πεσμενος στους πελεκανους του Χιουστον.
Αμεσως μετα παστελωνεις το τεμαχιο και αντι για τα σιου και μιου τρεχεις στον παγκο και δινεις ηχηρο μηνυμα ενοτητας και ομονοιας. Γινεται το φαουλ, τραβας την προσοχη, προσαρμοζεται το τειχος, καμερες σε εσενα, το βλεμμα του τερματοφυλακα και του Οδυσσεα, και αφηνεις τον αλλον να κανει ένα ευκολο πλασεδακι, 2-0 και χαρηκαμε για τη γνωριμια σας.
Μετα, ξεχασαν να σου ξαναδωσουν τη μπαλα μεχρι που γινεται μια φαση στο κεντρο. Σπρινταρεις σαν 20χρονος και αναγκαστηκε ο Φερναντες να σου τη δωσει. Ζωγραφικο πλασε αναποδων τριγωνομετρικων φαλτσακίων και το κοντερ γραφει 3.
Φτανει το 41 γινεται λομπα στην περιοχη και ο Ζοαο Φελιξ νομιζει ότι είναι ο Φαν Μπαστεν από την άλλη πλευρα και αντι να σου τη δωσει για το χατ τρικ, την εστειλε κατευθειαν στο σημαιακι του κορνερ.
Λιγο πριν το φιναλε του πρωτου
ημιχρονου δεν σου εφτανε κατι απλο. Ηθελες τη μαγικη καλλιτεχνια που την κατεστρεψε
ενας Ουζμπεκος βαρβαρος, που τον εφεραν από το Ταε Κβο Ντο για να συμπληρωσουν
ομαδα. Εδιωξε ο ασεβεστατος πανω στην υπερστροφικη κοχλιωδη κινηση της μπαλας λιγο
πριν αναπαυθει στο πλεκτο.
Παμε στο δευτερο ημιχρονο, και μετα από ένα χλιαρο διαστημα παιρνεις το φαουλ εξω από την περιοχη. Αντι να κανεις σουτ, καθεσαι και παρακαλας, διαπραγματευεσαι και εξηγεις, εσυ ο Θεος, τον Φερναντες για να συνεργαστειτε γιατι παλι αυτος ηθελε να σουταρει.
Παιρνεις το κορνερ, αποφευγοντας τον Ουζμπεκο τερματοφυλακα που αντι για γαντια ειχε παρει μαζι του το κλαδευτηρι από την πατριδα του, από το οποιο ο πινακας εγραψε 4.
Λιγο αργοτερα αντι να του δωσουν τη μπαλα μπροστα, του την εδωσαν πισω.
Μετα, αφου δεν μπορουν οι
αλλοι, την κλεβει μονος του και αποκρουει ο τερματοφυλακας κατά λαθος.
Παιρνει τη μπαλα ο Λεαο στο
83 και αντι να κανει μια απλη πασουλα στον Ροναλντο, πηγε και την πεταξε πανω
στον αμυντικο γιατι ηθελε και δευτερη τριπλα.
Στο 87 τραβηξε πανω του δυο
αμυντικους για να βρει αεροδιαδρομο ο Λεαο να σκοραρει.
Στο 91 τρισμεγιστε εκανες
τακλιν στο κεντρο για να κλεψεις. Ποιος να συγκριθει μαζι σου.
Στο 95 επρεπε να το βαλεις. Ας
είναι.
Βλεπεις τους αλλους, εχουν
τον κοντο με τα τατουαζ να περπαταει εξω από τη μεγαλη περιοχη, σκιζονται για αυτόν,
τρεχουν για αυτόν, του δινουν πεναλτι και τα χανει, εχει και τα τυχερα του και
ολοι είναι ευτυχισμενοι. Το παγκοσμιο μαρκετινγκ, το εμποριο, η κλαψα των
Αργεντινων που πρεπει να βρουν ηρωα και ο Κριστιανο προσπαθει μονο του το
παιδι.
Προς κυριον Ρομπερτο
Μαρτινεθ, προπονητη της Πορτογαλιας. Βαλε τον Μπρουνο Φερναντες στο πλαϊ!!! Ε,
τι θα κανει, θα τη δωσει !
Προς Κυριον Μπρουνο
Φερναντες επι προσωπικου :::
Α) Μπρουνακο, εισαι Ελληνας
και το ξερουμε !
Β) Οσο και αν προσπαθεις να
αντιγραψεις τον Μεγιστο Πετρο Μανταλο σε φαση τυπου «λιγο από όλα και τιποτα
καλα», να θυμασαι ότι ο Πετραν είναι ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ
Γ) Θα φυγει ρε ο Κριστιανο. Θα
φυγει. Να δω εσυ που θα την πας την Πορτογαλια !
Ω Κριστιανο, ω τρισμεγιστε, δεν εκανες
το τελευταιο σου Σιου ακομα….
0 Λογομαχιες:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια