Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ALPHA BANK

 

Δεν γνωρίζω αν αφορά μόνο την εν λόγω τράπεζα ή αν υπάρχει μια γενική εικόνα διάλυσης.

Η υπέροχη ALPHA BANK πηγαίνει τον τελευταίο καιρό από επιτυχία σε επιτυχία:

     1.  Πληρώνω τις ΔΕΚΟ και τους υπόλοιπους λογαριασμούς μου με προμήθεια για την τράπεζα, 0,30 σεντς. Το τελευταίο διάστημα η προμήθεια αυξήθηκε αθόρυβα στα 0,40.

         2.  Πριν από λίγες ημέρες μου έστειλαν μια Master card με συνδρομή. Στην αρχή νόμιζα πως πρόκειται για αντικατάσταση αυτής που ήδη είχα αλλά  ήθελε τρία χρόνια ακόμα για να λήξει. Βαρέθηκαν να με ειδοποιήσουν τι να περιμένω. Ήμουν κοντά σε ΑΤΜ, την ενεργοποίησα και όταν διάβασα προσεκτικά τον συνοδευτικό φάκελο και διαπίστωσα πως ήταν άλλο προϊόν με συνδρομή, κάλεσα την Alpha Bank για να την ακυρώσω. Οι Αστραχάν χωρίς να με ενημερώσουν, όχι μόνο ακύρωσαν την καινούρια αλλά και την παλιά!!!! Πάρε Χάρε τη Master Card και κόψε τη στα δέκα !

         3.   Δεν τους αρκούσε αυτό και ήθελαν να μου δώσουν το τελειωτικό χτύπημα. Προχθές με κάλεσαν και μου είπαν «ξέρετε για το εξοικονομώ πρόγραμμα που έχετε»….. Τι μου είπαν; Ότι έκαναν λέει λάθος, η δόση είναι υψηλότερη από αυτή που πληρώνω, και πρέπει επίσης να πληρώσω και άλλα για τους προηγούμενους τόκους!!! Να πάτε λέει σε ένα κατάστημα μας, εκεί τον τύπο τον έκοψα και του απάντησα πως δεν θέλω να πάω πουθενά. Μέσω πάγιας εντολής πληρώνεται, ας πάρουν ότι θέλουν. Άκου λέει έκαναν λάθος! Και το θυμήθηκαν πότε, μερικούς μήνες αργότερα;

         4.   Παραμένει η εταιρεία με τη χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών. Είναι προφανές πως δεν θέλει οι πελάτες της να την παίρνουν τηλέφωνο. Τα κλασικά προηχογραφημένα μηνύματα που σου σπάνε τα νεύρα, υπηρεσία call back δεν έχει, και περιμένεις, περιμένεις, περιμένεις, περιμένεις……

Με φίλους που το συζήτησα, μου λένε ότι γενικά στις τράπεζες επικρατεί ασυδοσία, το δίκιο σου δεν το βρίσκεις πουθενά, και φαντάσου πως δεν έχουν καν ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της προκοπής.

Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Alpha Bank, είναι φανταστική.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια