Κυριακή 3 Μαΐου 2020

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΚΑΝΗ ΤΗΣ ΤΟΥΛΕΤΑΣ


Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά φίλε μου, βεβαίως βεβαίως!

Αφού απογοητεύθηκα πλήρως από κάθε λογής καθαριστικά για τη λεκάνη της τουαλέτας, κρεμαστά, με τα πλαστικά μπουκάλια με τους σπαστούς λαιμούς, και όλα αυτά, δημιούργησα ένα δικό μου απορρυπαντικό εξόχως αποτελεσματικό !

Παίρνεις ένα πλαστικό μπουκάλι με εκτοξευτήρα. Το σύνηθες όνομα του στο ελληνικό νοικοκυριό είναι φσιτ φσιτ φσιτ. Απαντάται και ως φλιτ φλιτ φλιτ, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί.

Βάζεις υγρό πιάτων. Περίπου 1 κουταλιά της σούπας.

Προσθέτεις χλωρίνη. Περίπου 2 κουταλιές της σούπας.

Και βέβαια υδροχλωρικό οξύ. Ναι, αυτό το κόκκινο μπουκαλάκι. Μια κουταλιά της σούπας, φτάνει.

Επειδή θα μου κάνεις την πολύ έξυπνη ερώτηση «πόσο είναι μια κουταλιά της σούπας», βάλε μια φορά να δεις πόσο είναι και μετά με το μάτι. Είπαμε να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη, όχι να αυτοβασανιζόμαστε! Και αν πέσει λίγο παραπάνω δεν έγινε και τίποτα.

Γεμίζεις με νερό.

Για καθημερινή χρήση, έχοντας τραβήξει το καζανάκι  ώστε η λεκάνη να έχει καθαρό νερό, κάνεις 10-15 ρίψεις στη λεκάνη και αφήνεις να δράσει το λιγότερο μια ώρα. Όχι μην περιμένεις από πάνω, κάνε μια άλλη δουλειά. Μετά, τρίψε με το πιγκάλ, ακόμα και τα πλάγια της λεκάνης, ξέβγαλε με νερό ( το καλύτερο είναι το «τηλέφωνο» της μπανιέρας ) και είσαι άρχοντας. Με ένα τρύγο δύο ζμπαρόνια, πλένεις ταυτόχρονα και το πιγκάλ. 

Αν το έχεις αφήσει μερικές μέρες και έχει πιάσει πουρί – ηλίθιε μπιχλιάρη – άσε το suspectικό απορρυπαντικό όλο το βράδυ και ρίξε τουλάχιστον 20 φσιτ. Ή φλιτ.  Αν το πουρί αντιστέκεται, επανέλαβε αλλά αυτή τη φορά θα βάλεις χεράκι μέσα στη λεκάνη και τρίψε με σύρμα κουζίνας.

Αν το κάνεις μια δύο τρείς και δεν δεις αποτέλεσμα, τότε αγόρι μου, δεν έχεις καμία ελπίδα. Ας μην τα παράταγες για μήνες. Βρωμύλε!

 Αγόρασε καινούρια λεκάνη, χρωματισμένη για να μη φαίνονται οι βρωμιές σου και καλή συμβίωση με τους μύκητες, τα μικρόβια και τις σατανικές ταραντούλες.

Έχω αγοράσει τα πάντα, κανένα δεν δουλεύει. Πολλά από αυτά τα προϊόντα αφήνουν ένα αποκρουστικό χημικό άρωμα και αποτέλεσμα μηδέν.

Με τη δική μου πανέντα, έχω το κεφάλι μου ήσυχο και τη λεκάνη πάντα αστραφτερή.






0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια