Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ



Το διάστημα της καραντίνας, το λάτρεψα. Ναι, ξέρω είμαι ανώμαλος. Παραδέχομαι επίσης πως ενώ στην εταιρεία μας, θα μπορούσαν να μας είχαν δώσει άδεια άνευ αποδοχών, να μας είχαν ευχηθεί καλή τύχη και να μας έδιναν ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη, μας έβαλαν σε καθεστώς τηλεργασίας και είχαμε κανονικά το μισθό μας.

Παρόλα αυτά πέρασα υπέροχα. Άκουγα γύρω μου διάφορους τύπους να λένε πως βαριούνται, να μελαγχολούν, να καίγονται στην τηλεόραση και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και σχεδόν τους λυπόμουν.

Τι έκανα:

1.    Είχαν συσσωρευθεί στο mail μου, πάνω από 6.000 mails ! Ω ναι! Τα ξεσκάρταρα, τα διέγραψα, διάβασα αυτά που έπρεπε, τα κατηγοριοποίησα και ξεμπέρδεψα με μια εκκρεμότητα ετών.

2.    Ξεκίνησα μαθήματα Ιταλικών! Ανέκαθεν τα θεωρούσα την πιο εύκολη ευρωπαϊκή γλώσσα που για να πάρεις το αντίστοιχο πτυχίο του lower, χρειάζεσαι 2 χρόνια. Θα τα συνεχίσω και όσο μου πάρει. Άλλωστε η Ιταλική γλώσσα είναι ένα καλό εφόδιο γιατί οι ούνα ράτσα ούνα φάτσα κάθε χρόνο κατακλύζουν τη χώρα μας από την Αλεξανδρούπολη ως την Κρήτη και από την Κέρκυρα ως τη Σάμο. Δεν γνωρίζουν γρι αγγλικά οπότε ας υπάρχει αυτό το εφόδιο και αχρείαστο να ναι. Βρήκα δωρεάν πλατφόρμες και όταν εξαντήσω την ύλη, έχει και πολύ πράμα στο youtube. Αν τα πιάνω και τα καταφέρνω, θα αναζητήσω καθηγητή – φροντιστήριο για να πάω για το αντίστοιχο lower.

3.    Έκανα μαθήματα ορθοφωνίας από το youtube ( γειά σου Σωτηρία Σελήσιου) μια και έχω ραδιοφωνική εκπομπή, ανέκαθεν  ήθελα μια σχετική επιμόρφωση και όχι μόνο την εμπειρική γνώση που διαθέτω. Χρήσιμο.

4.    Παρακολούθησα ένα μάθημα και πήρα άριστα στις τελικές εξετάσεις για τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων σε ένα κέντρο δια  βίου μάθησης εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας.

5.    Φυσικά και έκανα την καθιερωμένη Κυριακάτικη ραδιοφωνική μου εκπομπή στον LAFAMIGLIA Radio (https://www.lafamiglia.com.gr/ )

6.    Ασχολήθηκα με το παρόν ιστολόγιο – προφανώς

7.    Προπονήθηκα στα darts

8.    Διαβάζω όλα τα κείμενα από ένα εξαιρετικό θεματικό blog που σταμάτησε τα post το 2013. Αναφέρομαι στο http://vizantinonistorika.blogspot.com/2013_03_01_archive.html που πραγματεύεται μια άγνωστη στο ευρύ κοινό περίοδο της ιστορίας μας, τη Βυζαντινή αυτοκρατορία. 1.100 χρόνια ιστορίας !

9.    Ξέθαψα το ποδήλατο που λάτρευα στα νιάτα μου, βρήκα μαγαζί ανοιχτό, του έκανα μια γερή ανακαίνιση ( φώτα, λάστιχα, συρματόσχοινα, πετάλια, χερούλια ) και έκανα αρκετές ώρες.





10.  Περπάτησα στο τελευταίο αξιοθέατο που είχα στη λίστα μου για την Αθήνα μας, το Πρώτο Νεκροταφείο

11. Διάβασα πάρα πολλά άρθρα επιχειρείν και coaching εδώ https://www.epixeiro.gr/coaching-training που είναι ο ορισμός της δωρεάν γνώσης

12. Μπήκα στην πλατφόρμα της Ψηφιακής Ακαδημίας Πολιτών (nationaldigitalacademy.gov.gr) και διάβασα ένα μάθημα για την 4η βιομηχανική επανάσταση. Αποθήκευσα τη σελίδα και θα παρακολουθώ τι ανεβάζουν για να το διαβάζω.

13. Έπαιξα για πρώτη φορά στη ζωή μου online Τζόκερ και τούδε εφεξής το υιοθέτησα καθώς αποφεύγω τους ληγμένους χλέμπουρες των πρακτορείων

14. Περπάτησα, περπάτησα, περπάτησα. Βγήκα έξω. Βγήκα πολύ. Με προσοχή μεν αλλά δεν έμεινα μέσα να μιζεριάσω.

15. Ασχολήθηκα με διάφορες εργασίες ( ξεσκαρτάρισμα βιβλιοθήκης, ντουλάπας, πλύσιμο αυτοκινήτου, με τα φυτά στο μπαλκόνι μου )

16. Αφιέρωσα περισσότερο χρόνο στο παπαγαλάκι μου που είναι ένα αξιαγάπητο πλασματάκι που μου έκανε πολύ ωραία παρέα






17. Πήγα μερικές φορές και βοήθησα εθελοντικά στο πιο όμορφο ξωκλήσι της Αθήνας, την Αγία Παρασκευή στα Σεπόλια.

Όπως καταλαβαίνεις με όλα τα ανωτέρω, όχι μόνο βαριόμουν αλλά ο χρόνος δεν μου έφτανε καν ! Δόξα τω Θεώ, πέρασα πολύ ωραία! Ζορίστηκα τη Μεγάλη Εβδομάδα, στερήθηκα αρκετές «εξωσχολικές δραστηριότητες»  αλλά ας μην τα θέλουμε και όλα δικά μας !

Δεν τα ολοκλήρωσα όλα αυτά αλλά το σημαντικό είναι πως τα ξεκίνησα ( επιτέλους ) τα συνέχισα και τα έχω εντάξει στην καθημερινότητα μου. Τα τελευταία χρόνια, πάντα έλεγα «φέτος θα ασχοληθώ με αυτό, με εκείνο και το άλλο» και έμεναν απλές καταγραφές στο ετήσιο πλάνο μου. Αν δε, τα τελείωνα όλα αυτό το διάστημα όπως πχ τα μαθήματα ορθοφωνίας που μετά τα 30 βίντεο που παρακολούθησα, το πράγμα πήγαινε στη φωνητική που δεν με ενδιαφέρει και δεν θέλω να τραγουδάω – πάλι είχα πράγματα να κάνω!

Τελικά αν έχεις ένα εισόδημα, είναι πιο εύκολο να επενδύσεις σε άλλους τομείς της ζωής και να είσαι εραστής της Γνώσης. Άσχετα αν πολλοί τον άπλετο χρόνο που είχαν τον πέταξαν στα σκουπίδια.

Πιστεύω πάντως πως – όσο με ξέρω – και στο καθεστώς των 800 ευρώ να ήμουν, δεν θα έμενα αδρανής. Άλλωστε ότι σου περιέγραψα, στη συντριπτική πλειοψηφία ήταν δωρεάν. Εκτός και αν ήμουν υπάλληλος στο σουπερ μάρκετ και μου έβγαινε το λάδι καθημερινά οπότε δεν θα είχα το κουράγιο.

Το συμπέρασμα της καραντίνας ήταν για εμένα ότι θα πρέπει να παίζω λίγο πιο συχνά ονλαϊν τζόκερ ! Δεν θέλω και τα 6 μύρια του τζακ ποτ, το ένα μου φτάνει!





0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια