Όταν
κάποτε ήμουν ποτοαναμείκτης και έκανα πολλές αλκοολικές δοκιμές και για να
μαθαίνω και για να ξέρω τι να λέω στους πελάτες, η άποψη που είχα για την Amstel ήταν
με διαφορά η χειρότερη από τις εμπορικές
μπύρες. Κακοψημένη, με έντονη γεύση και μηδέν επίγευση. Στην επαρχία βέβαια
θεωρείτο – ακόμα και σήμερα – τοτέμ γιατί είχε καλύτερο μάρκετινγκ. Στην επαρχία
θα μου πεις πίνουν τις μπύρες σε κρασοπότηρο οπότε τι ψάχνω…
Η καλή
κουβέντα όμως να λέγεται.
Σε
αυτή την πρωτόγνωρη εποχή που ζούμε, το χειρότερο διαφημιστικό σποτ ήταν αυτό με
τον Σπύρο Παπαδόπουλο όχι λόγω παραγωγής αλλά λόγω υπερεπανάληψης. Ευτυχώς τις τελευταίες
μέρες έχει εξαφανιστεί από το χάρτη.
Το
καλύτερο διαφημιστικό σποτ είναι αυτό της Amstel. Μπράβο τους. Τρομερά έξυπνο και
συγκινητικό. Χωρίς ηθοποιούς, απλώς με μια επιγραφή σαν αυτά που κάνουμε όλοι
στο Instagram.
Προχθές
πήγα στο supermarket
και
τιμής ένεκεν αγόρασα μια Amstel.
Μια εταιρεία που βάζει λεφτά για διαφήμιση, και δεν είναι ούτε τρόφιμα ούτε
φαρμακευτικά είδη, και από αυτή τη διαφήμιση ζουν οικογένειες και είναι τόσο μα
τόσο καλή, ε, αξίζει μια αγορά.
Ποιος
θα την πιει είναι το θέμα, ε, όλο και κάποιο θυμ… φίλος ήθελα να πω, θα έρθει
στο σπίτι να τον σερβίρω!
ΕΥΓΕ
ΑΜΣΤΕΛ !
0 Λογομαχιες:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια