Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 81



-Το βράδυ έχω να ποτίσω τα ζώα.
-Κτηνοτρόφος;
-Μπάρμαν!


Πολλές φορές, η "φροντίδα" είναι καμουφλαρισμένη κυριαρχία


Με τις ικανότητες σου μπορείς να πετύχεις πολλά αλλά δεν μπορείς να ορίσεις τα πάντα


Συνήθως οι άνθρωποι στο ηλιοβασίλεμα και στις συναυλίες, περισσότερη ώρα κοιτάζουν μέσα από το φακό παρά απολαμβάνουν αυτό που συμβαίνει


-Έκανα μεγάλη καριέρα στο Χόλιγουντ.
-Έλα ρε! Που έπαιξες;
-Law and order, NCIS, NYPD, συνέχεια σε αστυνομικά.
-Και τι ρόλους; Καλός, κακός, τι;
-Το πτώμα..



Ήμουν στο στέκι μου άνετος εχτές βράδυ και έπινα το ποτό μου,
βλέπω τρία γκομενακια, μοντέλα, με κάρφωναν ,δεν πήραν τα μάτια τους από πάνω
μου όλη νύχτα.
Ήταν αφίσα.


- Πίσω ρε μπάσταρδε και στην άναψα!!!
- Μωρό μου εγώ είμαι ... ξεβάφτηκα


Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με
ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή..


Ένας καλός τρόπος για να κάνεις σίγουρα λάθος είναι να εμπιστεύεσαι μόνο το ένστικτο σου


Τι λέει το γκομενάκι;;
-Καραγκούνης.
-Δηλαδή;;
-Πέφτει εύκολα.


Ό,τι δικαιολογίες και να βρίσκεις, η πραγματικότητα θα περάσει από πάνω σου σαν φορτηγό που δεν μπορεί να σταματήσει καμία δικαιολογία.


Σε μια δύσκολη στιγμή, καλοί αυτοί που σε παίρνουν τηλέφωνο για να σε ρωτήσουν, αλλά πολύ καλύτεροι αυτοί που σου κρατούν συντροφιά


Όχλος: Η εκούσια εξηλιθίωση στη θέση του απόλυτου κενού.


Συνήθως τα think positive, θετική αύρα και καλή ενέργεια τα λένε όσοι έχουν λύσει τα προβλήματα τους


Αμ δεν εποίησες τα πάντα εν σοφία Κύριε! Τα κουνούπια θα έπρεπε να απορροφούν όχι το αίμα, αλλά το λίπος.


Το σωστό ελληνικό τάβλι παίζεται με 3 άτομα: Δύο κανονικούς παίχτες και
έναν πρήχτη από πάνω τους, να λέει στον καθένα τι θα έπρεπε να
παίξει


-Τι διαβάζεις εκεί; 
-Ένα σύγχρονο ψυχογραφικό βιβλίο, "Όταν έκλαψε η Νίτσα"


Ας μου πει ένας γρήγορα τι πιθανότητες έχει να ζήσει κάποιος που πέφτει απ' τον 8ο γλίστρησα ο μαλ…


Θες να πάμε για ποτάκι;;
Όχι μωρέ αυτή τη βδομάδα, έχω πολύ τρέξιμο..
Θες να πάμε για τρέξιμο;;



Αν οι γυναίκες είχαν την ίδια επιμέλεια στις σχέσεις τους με αυτή που έχουν για τις selfies τους, ο κόσμος μας θα ήταν 100 φορές καλύτερος.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια