Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

ΓΕΛΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ



Είμαι εθελοντής αιμοδότης. Το θεωρώ χρέος μου, ως ένα μικρό ευχαριστώ στο Θεό που είμαι αρτιμελής. Δεν καταδέχθηκα ποτέ μου να ζητήσω άδεια από τον εργοδότη μου ( σιγά μη μου την έδινε, δεν είναι δημόσιο εδώ πέρα ) και μου αρκεί που μπορώ να βοηθήσω κάποιους συνανθρώπους μου που έχουν ανάγκη και μπας και ξεπλύνω ελάχιστες απο τα εκατομμύρια των αμαρτιών μου. 

Μέχρι σήμερα, πήγαινα στο ΙΚΑ στην Πειραιώς, στα κεντρικά της αιμοδοσίας. 

Προ ολίγων ημερών ξαναπήγα αλλά με περίμενε μια υπέροχη έκπληξη. 

«Κλείσαμε, χαρήκαμε, αντίο σας, θα σας θυμόμαστε για πάντα και αν μας αγαπάτε, ελάτε στον Ευαγγελισμό!»  Ο Ευαγγελισμός πέφτει μακριά μου, πάρκινγκ δεν έχει, οπότε πήρα στο 166 για να μου πουν που μπορώ να πάω. 

Εκεί με ενημέρωσαν πως θα πρέπει κάθε φορά που θέλω να δώσω, να καλώ στο 166 να μου λένε σε ποιο νοσοκομείο υπάρχει η αιμοδοσία και μετά θα πρέπει να καλέσω στο εκάστοτε νοσοκομείο ώστε να με ενημερώσουν τι ώρες δέχονται! 

Σταθερό ωράριο δεν υπάρχει καθώς για παράδειγμα σήμερα δεχόταν το Λαϊκό μέχρι τις 14:00 και ο Ευαγγελισμός μέχρι τις 13:30! Στο Λαϊκό μου είπαν στο τηλέφωνο πως συνήθως δέχονται 09:00-14:00 που σημαίνει ότι ένας εργαζόμενος δεν μπορεί να πάει!!! 

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει πάλι να καλέσω στο 166, να μου πουν ποιο νοσοκομείο έχει αιμοδοσία το σαββατοκύριακο και να πάω τις ίδιες ώρες. 

Είναι που είναι ισχνή η εθελοντική αιμοδοσία στην Ελλάδα, την αποτέλειωσαν. 
Δεν ζητάμε ούτε προνόμια, ούτε διορισμούς, ούτε χρήματα. Αλλά μη μας ταλαιπωρείτε ρε αδερφέ! 

Είναι πια τόσο δύσκολο να γίνεται η αιμοληψία σε ένα σταθερό μέρος και με ευρύ ωράριο ώστε να μπορούμε να πηγαίνουμε;  Αν έπρεπε να φύγει η αιμοδοσία από την Πειραιώς – αν και το μικρό κτίριο λειτουργεί για άλλες υπηρεσίες – και να πάει στον Ευαγγελισμό ώστε το αίμα να μη μεταφέρεται αλλά να αξιοποιείται άμεσα, πάει στην ευχή να το καταλάβω. Όμως αυτό το 9-2 απευθύνεται σε άνεργους και άεργους! 

Αυτά τα θέματα δεν άπτονται ούτε της κβαντομηχανικής, ούτε της αστροφυσικής επιστήμης. 

ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΘΕΛΟΥΝ !!!

Γελοίο κράτος!  



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια