Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ




Πριν από αρκετά χρόνια, είχα κατοχυρώσει το www.suspect.gr
 
Δυστυχώς από μια χαζαμάρα της εταιρείας με την οποία το είχα κλείσει, έμεινε για λίγο κενό και το άρπαξε κάποιος άλλος εν ονόματι μιας εταιρείας που ούτε καν θυμάμαι. 

Το στορι μπορείς να το διαβάσεις εδώ: http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2008/03/blog-post_15.html
 
Ρε τι mail, τι παρακάλι, τζίφος. Ο τύπος ήθελε να μου το πουλήσει! 

Το κράτησε 4 συναπτά έτη. Να πω ότι το χρησιμοποίησε, πάει στην ευχή. Ανενεργό ήταν.
Κάτι μου έλεγε λοιπόν, ότι φέτος, θα το άφηνε αφού κρίση έχουμε, τι θα το κάνει…  

Τι στο κέρατο, αυτή η ρημάδα η κρίση δεν θα είχε και ένα καλό; Θα κρατούσε domain χωρίς λόγο;
Με το δάχτυλο στο πληκτρολόγιο περίμενα να εκπνεύσει η ώρα ανανέωσης.. 

Μόλις πέρασε refresh. Κενό. ΚΕΝΟ ! Ξανά refresh για να το πιστέψω. ΚΕΝΟ !
Τρίτο δεν έκανα γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια και το πήρα!
Για πάντα. 

Το suspect.gr επανήλθε στον φυσικό Suspect και μετά, έπρεπε να αποφασίσω τι θα κάνω με το suspectblog. Αποφάσισα να το κρατήσω και αυτό. Τόσα χρόνια μου έκανε παρέα. 

Οπότε λοιπόν στο μπλογκ μου μπορείς να έρχεσαι με δυο τρόπους.
Ή με το www.suspect.gr ή με το www.suspectblog.gr
 
Θα μου πεις, είναι κάτι συνταρακτικό; 

Όχι, αλλά επειδη μου αρέσουν οι συμβολισμοί είναι να σαν να μου βούτηξαν έναν πίνακα ζωγραφικής από το σπίτι μου και 4 χρόνια αργότερα να ξαναγύρισε στη θέση του..

Και με ένα στόμα, μια φωνή:
ΚΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗ ΟΕ ΟΕ ΟΕ !



1 Λογομαχιες:

Leviathan είπε...

Άντε μπράβο!!!! Σκέφτομαι να κάνω κάτι κι εγω με τα blogs μου... :) καλο απόγευμα!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια