Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !


Αυτή την Κυριακή και κάθε Κυριακή τα μεσάνυχτα, έχω εκπομπή στο ραδιόφωνο του FREE web RADIO με τίτλο: DIGGIN DEEPER.

Ο σταθμός έχει dance προφίλ και σε αυτό το πλαίσιο παίζω ανάλογη μουσική που μου αρέσει και στο μικρόφωνο σχολιάζω και λεω γενικά ότι μου κατεβαίνει στο ομιχλώδες του μυαλού μου!

Αυτό που μου αρέσει στον εν λόγω σταθμό είναι πως δεν εχω κανένα νταβατζιλίκι ούτε στη μουσική που θα επιλέξω ούτε στο τι θα πω στον αέρα.
Ονομα και πράγμα! FREE!

Βέβαια είναι τόσο ρευστή η κατάσταση που δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει αύριο, όπως η πρώτη προσπάθεια που διεκόπη απότομα,  αλλά δεδομένης της εναλλακτικής ( ποιας; ) νομίζω πως είναι καλύτερα!

Αν πατησεις
www.freefm.gr και μετά πάνω αριστερα που γράφει listen live, τότε μπορείς να με ακούσεις! Στην ηλεκτρονική φόρμα που θα δεις μπορείς να μου στείλεις τα σχόλια, τις κρίσεις, τις επικρίσεις, τις κατακρίσεις, την αποθέωση και τον θαυμασμό σου!

Αφου με ακούσεις για λίγο, μετά εντάξει, άλλαξε σταθμό ή κανε κάτι καλύτερο!!



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια