Τετάρτη 16 Μαΐου 2007

ΕΥΤΥΧΙΑ

Συζητουσαμε με έναν φιλο και μεταξυ αλκοολ και καπνου μας επιασαν τα φιλοσοφικα ερωτηματα.

Τι είναι ζωη

Αν υπαρχει αγαπη

Τι είναι αληθινη φιλια

Σε ποια θεση τελικα επαιζε ο Ζιοβανι

Και φτασαμε στην ευτυχια.

Τι σημαινει ευτυχια.

Εχουν μεγαλη πλακα διαφοροι ορισμοι που κατά καιρους ακουμε για τοσο βαριες εννοιες. Με το θαρρος του να προσθεσω και εγω αλλον έναν τετοιο ορισμο, υποστηριζω πως ευτυχια είναι το συναισθημα που νοιωθει κανεις όταν προσφερει, όταν κανει το καλο στον συνανθρωπο.

Τις φορες που μπορω να πω ότι αισθανθηκα ευτυχισμενος ηταν όταν εκανα μια καλοσυνη. Δηλαδη δεν είναι και πολλες καθως ο καλυτερος μου φιλος είναι ο jack daniels και όταν αποφασιζει να μου μιλησει με αποκαλει καθαρμα αλλα εχω τη βεβαιοτητα πως την ευτυχια δεν την αναζητας.

Δεν είναι ένα μερος για να το επισκευθεις

Δεν είναι μια σκεψη ή μια ουσια που θα εκκρινει ενδορφινες για να πλημμυρισει το μυαλο σου.

Δεν είναι ένα βιβλιο που θα διαβασεις, ένα τραγουδι που θα γραψεις, ενας ρολος που θα παιξεις, ένα βραβειο που θα παρεις.

Είναι το αποτελεσμα της προσφορας και της καλοσυνης στον συνανθρωπο.

Αυτό που νοιωθεις τη στιγμη που βοηθας.

Δεν αναφερομαι στο να δωσεις χρηματα. Ακομα και ο καλος λογος, η συντροφια, η παρηγορια στον πονο και στη θλιψη.

Ξερω ότι δεν πρωτοτυπω.

Θυμαμαι ότι το χε πει και ενας τυπος που ηρθε στον κοσμο, τον ωφελησε και οι ανθρωποι τον ευχαριστησαν σταυρωνοντας τον.

Αγαπα τον πλησιον ως σεαυτον ειχε πει αν τα θυμαμαι καλα.



1 Λογομαχιες:

Unknown είπε...

Τελικά ο κόσμος είναι πολύ μικρός. Ξέρεις ότι μόλις σε είδα στο site της X-PSILIKATZOY όπου έγραψα ένα σχόλιο για το μύθο που ζω εδώ στην Ελλάδα και σκέφτηκα αμέσως ότι είσαι εσύ από το πρώην ειδισεογραφικό και μου έχεις πάρει και το σχέδιο. LOL. Μάλλον εγώ την έκανα τη ζημιά κι αν σε ενοχλεί την αλλάζω στα γρήγορα.
Άντε να είσαι καλά.

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια