Τετάρτη 23 Μαΐου 2007

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ - 2. ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕ...

Μετα τη μια ακολουθησε και άλλη.
Η επομενη ιστορια μου ηρθε σχεδον αμεσως μολις δημοσιευσα το προηγουμενο γραμμα και εμεινα σχεδον εκπληκτος.
Στην αρχη το πηρα στην πλακα αλλα διαπιστωσα πως είναι αληθεια.
Σχεδον τρομαξα.

Αν διαβαζει το παρον καποιος γονεας, ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ.
Αν θελετε μπορειτε ακομα και να γελασετε ισως γιατι θα είναι η καλυτερη ασπιδα στη θλιψη.
Στενοχωρηθηκα πολύ με την ιστορια που ευθυς αμεσως θα σας παρουσιασω ...
Πως μπορεις να απαντησεις σε ένα κοριτσι 15 χρονων;
Τι ακριβως να του πεις;

Την απαντηση μου θα τη διαβασετε λιγο παρακατω από το αρχικο μηνυμα.
Οσο μπορουσα πιο απλα….
Σημειωση:
Επειδη δεν είναι πλακα, αν διαβασω σχολια τυπου «ρε κοπελια δεν μας στελνεις και μας καμια φωτογραφια σου» θα τα σβησω αμεσα οποτε μην μπειτε καν στον κοπο να τα γραψετε.

= = = = = = = =

Πολύ καλημέρα σου αγαπητέ ύποπτε!

Εδώ και καιρό έχω αρχίσει και διαβάζω όλα τα άρθρα από το blog σου και μάλιστα μερικά τα έχω addάρει στα Αγαπημένα μου, τα έχω κάνει copy paste σε ένα αρχείο word και τα έχω να τα διαβάζω!

Είμαι 15 χρονών κ θέλω να σου πω την ιστορία μου και αργότερα να ζητήσω τη βοήθειά σου. Από πρόπερσι-πέρσι έμπαινα στο ίντερνετ για να γνωρίσω κόσμο κ να επικοινωνήσω με άλλους, όχι όπως έκανα παλιά, που έμπαινα για χαβαλέ, για να ψάξω για πληροφορίες, για να μιλήσω με τις φίλες μου.Πρόσθεσα αρκετές καινούριος επαφές στον messenger μου.Πρόσθεσα και έναν Λακη ο οποίος μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση καθώς ενδιαφερόταν πολύ για μένα και μιλούσαμε συνέχεια(ειτε e-mail, είτε μσν)!Την ηλικία του έψαξα και τη βρήκα.36 χρονών, βλέπεις δεν τον είχα ρωτήσει.Τον είχα ρωτήσει αν είναι παντρεμένος κ δεν μου απάντησε ξεκάθαρα.Εγώ του είπα ότι μάλλον είναι, και αυτός ως απάντηση μου έδωσε ότι για να το λέω εγώ, ίσως είναι.

Τελικά καταλήξαμε ότι δεν είναι χωρίς αυτός να μου απαντάει ευθεία.Πέρασαν μέρες και μιλούσαμε έτσι!Του έστειλα φώτος μου κ αυτός επίσης. Το επάγγελμά του του επέτρεπε να μου πει σε ποια σημεία του σώματός μου χρείαζεται να χάσω βάρος, πώς κλπ!Του είπα λοιπόν ότι θα του έστελνα φώτος φορώντας μόνο τα εσώρουχά μου.Αυτο το βράδυ που του το'πα, είπε να το προχωρήσει και αφού θα βγάλω κάποιες φώτος γιατί να μη βγάλω και κάποιες χωρίς εσώρουχα? Το είπε μεταξύ πλάκας κ σοβαρού, μέχρι που η ιδέα του έγινε σκέψη μου την οποία υλοποιησα. Βλέπεις, ήθελα μια δεύτερη γνώμη για το σώμα μου.Του έστειλα λοιπόν μια τέτοια φώτο.Τη σχολιάσε κ μου άρεσε. Με γέμισε αυτοπεποιήθηση.Όλο τον καιρό τα υπονοούμενα κ τα μωρό μου, πήγαιναν κ ερχόντουσαν.

Ήταν σα να είχαμε σχέση.Δεν άργησε κ η πρώτη μας συνάντηση.Έγινε σε ένα γήπεδο μπάσκετ το απόγευμα κ ήταν οι πιο αμήχανες στιγμές της ζωής μου.Απέφυγα ένα γλωσσόφιλο.Κι έτσι έφυγε κ πήγε σπίτι του.Το βράδυ αυτης της μέρα μιλήσαμε στο μσν.Μου έδωσε τον αιρθμό του κινητού του.Ακόμα τον θυμάμαι κ το μήνυμα που του έστειλα τότε.Οι μέρες κυλούσαν.Του έστειλα αλλο ένα ζευγάρι με φωτογραφίες σαν αυτή την έξτρα που του του είχα στείλει μαζί με αυτές που θα με βοηθούσε.Όχι ότι με πιέζε, αλλά το ήθελα κ μου άρεσε.Τα σχολια πλήθαιναν.

Μου είπε τι του αρέσει να κάνει όταν κάνει σεξ.Μου είπε ότι θέλει να μου κάνει ερωτικό μασάζ.Μου άρεσε πολύ η ιδέα.Το μέρος κ η ημερομηνία κλείστηκε.Η μεγάλη μέρα έφτασε.Θα ερχοταν σπίτι μου, σε ένα δωμάτιο που δεν πατάει ψυχή, όλα κρυφά και θα κάναμε ό,τι εφερνε η ώρα.Τον ρώτησα αν θα μου κάνει και τεχνητή αναπνοή(εννοώντας φιλί στο στόμα) κ μου είπε ότι αν τύχει θα γίνει κι αυτό!"Γιατί όχι, άλλωστε.Τέτοιος παράφορος έρωτας", σκέφτηκα κι εγώ.Εξ αιτίας ενός πελάτη του, δεν συναντηθήκαμε αυτή τη μέρα κ το μασάζ δεν έλαβε χώρα ποτέ κ πουθενά.

Θα έφευγα για διακοπες και μου πρότεινε να του στείλω φώτος ανάλογου περιεχομένου με πριν.Εγώ δεν κόλωσα και του έστειλα φωτος goodbye for holidays φορώντας ένα τπτ κ έχοντας χάσει την αξιοπρέπειά μου.Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του έστειλα κάποια μηνύματα, αλλά δεν πήρα απάντηση, γι'αυτό κ δεν του ξαναέστειλα.Γύρισα Αθήνα.Μιλήσαμε.Πάλι αρχίσαμε το στόρυ για καινούριες τέτοιες φωτογραφίες.Δέχτηκα και τις έβγαλα κ μάλιστα πιο αισθησιακές.Οι στάσεις που έπαιρνα ήταν δική του έμπνευση τώρα.Μου έστειλε τα σχόλιά του κ χαιρόμουν.Με γέμιζε αυτοπεποιήθηση.

Άρχισε το σχολείο κ δεν πολύμιλούσαμε γιατί είχα αρκετές υποχρεώσεις κ γενικά ήμασταν χαμένοι.
Έπειτα, αρχές Νοεμβρίου η μαμά μου που με προστατεύει, διάβασε τα ιστορικά μου(από πριν το καλοκαίρι) και είδε ότι είχα στείλει φωτογραφίες μου, ότι είχα μιλήσει με άντρες άσχετους κ ξένους.Την απογοήτευσα.Μου έκοψε το Ίντερνετ.Πέρασαν 1-2-3 μήνες χωρίς επισκέψεις σε ιστοσελίδες(κάποιες κρυφές επισκέψεις τις έκανα).Έμαθα πως ο Λακης εχει ένα παιδί 7 χρονών, άρα έχει και γυναίκα.Δεν το πίστευα.Γιατί να είναι έτσι...Γιατί να μην καταλάβω τι έκανα τη σωστή στιγμή...αν τώρα μιλήσω με αυτόν πάλι θα νιωθω ερωτευμένη μαζί του κ ίσως πάλι να ξανακάνω τα ίδια λάθη!Παρασύρομαι βλέπεις.Έτσι τον απέκλεισα, έσβησα μέιλ που είχαμε ανταλάξει, ώστε να μπορέσω να τον ξεχάσω.

Μια μέρα έτυχε να ακούσω στο ραδιόφωνο ένα τραγούδι που μου είχε αφιερώσει...Έλιωσα, άρχισα να κλαίω, λυπήθηκα.Αμάν!Δεν μπορώ να ζήσω μακριά του!Δεν του μίλησα όμως.Δεν θέλω να του χαλάσω κι άλλο την οικογένεια.Αρκετά τον κατέστρεψα.

Ας προσπαθήσουμε να βρούμε αληθινά πρότυπα ζωής.Να σκεφτόμαστε πριν κάνουμε κάτι.Να μην μας χαλάει τη λογική μια παθιασμένη αγάπη.Το πάθος ποτέ δεν βγαίνει σε καλό.Αυτά ήθελα να μοιραστούμε.Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που μου αφιέρωσες.Χάρηκα που τα είπαμε έτσι.Και οι απορίες μου:

-Ήμουν για αυτόν απλά μια που του έδινα ότι είχα κ εκείνος το δεχόταν με απόλυτη ευχαρίστηση κ τώρα αν με θυμηθεί θα είναι για καινούριες φωτογραφίες? -Του κατάστρεψα πολύ το γάμο? -Να σταματήσω να μιλάω μαζί του?Λιώνω όμως χωρίς αυτόν... Αν μπορείς θέλω να μου απαντήσεις ως άντρας.και πες μου κάποιες γενικότερες σκέψεις σου.

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.

= = = = = = ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ = = = = = =

Γεια σου !
Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια, για την καλη σου προαιρεση και για την εμπιστοσυνη σου.
Θα σου πω τη γνωμη μου που το πολύ πολύ να είναι λαθος αλλα να εισαι σιγουρη ότι προκειται περι της πραγματικης και ειλικρινους μου γνωμης.

Λεποοοοοοον
Καταρχην πρεπει να προσευχεσαι κάθε μερα να μην είναι αυτός ο τυπος μαλακας.
Κινδυνευεις να ξεφτιλιστεις στον παγκοσμιο ιστο αν οι φωτογραφιες σου κανουν το γυρο του κοσμου. Αν τυχει και τις παρει χαμπαρι καποιος συγγενης ή γνωστος σου τοτε θα εχεις κοινωνικο προβλημα…
Ευτυχως εχουν μεσολαβησει αρκετοι μηνες.

Προσπαθησε χωρις να το καταλαβει να μαθεις μερικα πραγματα για αυτόν ώστε αν τυχει επομενη επικοινωνια σας να καταλαβει ότι ξερεις πχ ποιος είναι ή που μενει ώστε να σκεφτει διπλα και τριπλα να σε βλαψει κανοντας μια πλακιτσα τυπου «hot 15χρονο σε διαφορες στασεις» και να στειλει mail σε φιλους και κολλητους του.

Είναι πολύ σημαντικο να καταλαβεις ότι δεν μπορεις να εκτιθεσαι κατ αυτόν τον τροπο γιατι δεν ξερεις τι μπορει να σου ξημερωσει. Το να στειλεις μια φωτογραφια σου αντε παει στην ευχη το καταλαβαινω. Όλα τα υπολοιπα όμως με τα γυμνα, τις ποζες και τα εξτριμ μπορει να αποβουν εις βαρος σου σε σημειο που να σε κυνηγανε μια ζωη.

Δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να κολακευεσαι κατ αυτόν τον τροπο.
Γιατι πολύ απλα δεν είναι κολακεια.
Είναι ψευτικο.
Είναι fake που λεμε και στα ελληνικα.
Υπαρχουν καλυτεροι και πιο δυνατοι τροποι όπως η διαπροσωπικη επαφη που να κολλαει και να μην εχει 20ετη αποσταση γιατι είναι χαωδης.
Σε ότι αφορα τις ερωτησεις σου:

  1. Σαφως και περασε την ωρα του. Σπιτι του καθοταν, δεν ειχε τι άλλο να κανει, μιλουσε με σενα ενώ πιθανως η γυναικα του ειτε εβλεπε τηλεοραση ειτε εκανε το ιδιο με καποιον αλλον και χαζευε τις φωτογραφιες σου. Είναι εντελως τελειως ξεκαθαρο ότι δεν σημαινες τιποτα απολυτως για αυτόν περαν της δωρεαν τσοντας που του χαρισες. Σε αντιμετωπισε ως παιχνιδι και ως ασκηση τυπου «πως θα καταφερω ένα κοριτσακι να μου γδυθει». Ως μεγαλυτερος σου ειπε πολλα και διαφορα που σου εκαναν πλυση εγκεφαλου, χαρηκες, ενθουσιαστηκες, ερωτευτηκες και ουτε καν πηρες χαμπαρι ποσο κακο εκανες στον εαυτο σου με το να τον μειωνεις κατ αυτόν τον τροπο.
  2. την οικογενεια του δεν τη διελυσες γιατι α) αυτό δεν προκυπτει από πουθενα στο μηνυμα σου β) αυτό δεν γινεται με μια συναντηση στην οποια δεν επεσε ουτε καν ένα φιλι γ) δεν ειχε καμια συνεχεια
  3. Να σταματησεις γιατι αυριο μπορει να σου ζητησει να σε παρει ματι όταν θα το κανετε με έναν φιλο του. Ή να σε παρει μαζι με καποιον φιλο του. Και αυτά στην καλυτερη των περιπτωσεων. Το ότι λειωνεις όπως λες, είναι καθαρα και μονο στο μυαλο σου και στο history του msn. Δεν υπαρχει στην πραγματικοτητα και ουτε υπηρξε ποτε. Είναι απειρως ευκολοτερο να γραφεις κατι παρα να το ζεις. Και τι να ζησει καποιος που είναι 36 με καποια που είναι 15 ? όλα στο μυαλο σου είναι, ουτε εχετε ουτε ειχατε καποιον δεσμο ή καποια σχεση. Μα θα μου πεις και ότι μου εγραφε; Για να περνα η ωρα. Στις πραγματικες σχεσεις και στους πραγματικους ερωτες των ανθρωπων δεν μεσολαβει καμια οθονη κοριτσι μου…

Μερικες επιπλεον παρατηρησεις:
Η μερα που φαντασιωθηκες με το μασαζ φυσικα και δεν ακυρωθηκε ελεω καποιου πελατη αλλα γιατι ο τυπος κολωσε και ψιλοφοβηθηκε.
Διαπιστωνω τεραστιο ελλειμμα οικογειακης θαλπωρης. Τη μαμα σου δεν την κατηγορω από τη μια. Φοβηθηκε και αυτή. Από την άλλη η ηλικια σου είναι τοσο ευαισθητη που καπου οι γονεις μενουν στην ακρη. Σε ένα βαθμο είναι φυσιολογικο αλλα καλο είναι να συζητατε, να εχετε καλες σχεσεις ώστε σε μια δυσκολη στιγμη να μπορουν να σε βοηθησουν. Να ξερεις ότι εχεις ένα σπιτι. Μια στεγη. Σου προτεινω εν προκειμενω ότι συνεβη να το ξερουν τουλαχιστον 2 ανθρωποι της εμπιστοσυνης σου. Δεν ξερω ποιοι είναι αυτοι, εσυ ξερεις καλυτερα αλλα επειδη παιζεις με τη φωτια καλο είναι να μην εισαι μονη σου. Μπορει κατι να σου συμβει, κατι να σου τυχει. Να μπορουν καποιοι να βοηθησουν.
Φιλους εχεις;
Παρεες κανεις;
Κοινωνικη ζωη γενικα;
Πολύ ευκολα βλεπω ότι κολακευεσαι, κατι που σημαινει ότι εχεις τοσο μεγαλες ανασφαλειες που εξισου ευκολα οποιος εκφρασει μερικα εγκωμιαστικα σχολια εισαι ετοιμη για μεγαλες παραχωρησεις.
Προσεχε….
Ξεκολλα από το ιντερνετ και ζησε.

Τα μαθηματα, μερικα χομπι, παρεες θα γεμισουν το χρονο σου από το να ξημεροβραδιαζεσαι στο νετ γιατι δεν λεω. Εισαι στην καρεκλα σου και στα ποδια σου ολος ο κοσμος αλλα βλεπεις που σε οδηγει;
Αφενος να παιρνεις ποζες και να φωτογραφιζεσαι για ασχετους, αφετερου να στελνεις την ιστορια σου σε μενα.
Το νετ είναι σαν το σπαθι.
Στα χερια του τρελου κοβει κεφαλια και στα χερια του λογικου κοβει κλαδια και ανοιγει δρομο στη ζουγκλα. Αν νοιωθεις ότι παρασυρεσαι, περιορισε το.

Σημειωνω πως δεν εχω κατι εναντιον του ιντερνετ. Και εγω το χρησιμοποιω και εγω εχω γνωρισει κοσμο αλλα ουτε διαιωνιζα επικοινωνιες και αμεσως μετα τη συναντηση επαναπροσδιοριζα τα δεδομενα και ειτε προχωρουσα ειτε αποχωρουσα. Όμως να καθομαι μηνες επι μηνων να κανω chat, ουτε με 10 δις δολλαρια δεν το εκανα. Απιστευτη φθορα…
Αληθεια, σκεψου ποσες ωρες επι ωρων μιλησες μαζι του στο νετ και ποσα αλλα πραγματα θα μπορουσες να ειχες κανει in real life.

Το θεμα όμως για μενα είναι πολύ σοβαρο όχι σε ότι αφορα το τι εγινε.
Το θεμα είναι σοβαρο γιατι εγινε κατ επιλογη σου.
Εσυ το θελησες.
Στην αρχη ρωτησες περι γαμου αλλα ενταξει δεν πειραζει ας είναι και ετσι και μετα συνεχισες να φαντασιωνεσαι ερωτες και παθη.
Θα σου γραφε κατι σαν «εισαι πανεμορφη, σε θελω» και θα παθαινες δεκα εγκεφαλικα μαζι.
Ειτε δεν καταλαβες τι εκανες με έναν στα διπλα και πλεον σου χρονια
Ειτε το αψηφησες και ηθελες να μοιασεις στη vodafone.
Να ζησεις τη στιγμη.
Ωραια λοιπον την εζησες.
Και τι καταλαβες;
Τι καλο σου αφησε;
Σε τι σε ωφελησε;

Δεν μπορω μεσω ενός mail να σκαλισω και να ψαξω δομικα θεματα όπως η οικογειακοι δεσμοι, ή τι ακριβως και ποια πιθανη πιεση σε οδηγησε σε αυτου του τυπου την εκτονωση. Γιατι αυριο μπορει να το επαναλαβεις και να πεισεις τον εαυτο σου ότι «αυτος είναι διαφορετικος»
Και ξερεις, αμα το κανεις μια φορα και βγεις αλωβητη μετα χαλαρωνουν οι αντιστασεις σου για την επομενη. Και μετα συνεχιζεται.

Και μετα πια δεν γυρνα πισω.
Θα σου προτεινα αν νοιωθεις τοση μοναξια, αν νοιωθεις ότι κανεις δεν μπορει να σε καταλαβει, αν νοιωθεις ότι πρεπει να κανεις μερικες τρελιτσες για να νοιωσεις καλα, να προσπαθησεις να βρεις μερικους ανθρωπους που ισως σε βοηθησουν. Ψαξε για υγιη συντροφια με ατομα της ηλικιας σου και όχι να αναζητας χρυσαφι στα σκουπιδια.

Ειτε να είναι ενας ευσεβης ψυχολογος ειτε ενας ιερεας με γνωσεις ψυχολογιας.
Ισως σου φαινεται πολύ μπαναλ, πολύ κουκου, πολύ χαζο και αχρηστο αλλα δεν χανεις τιποτα ( αν θες να το δεις και ετσι ) για μια δευτερη γνωμη.

Σου ευχομαι ολοψυχα καλη δυναμη και καλη συνεχεια.
Και προσοχη….



13 Λογομαχιες:

zouri1 είπε...

ti istoria kai αυτη..

Suspect είπε...

εγω να δεις πως αισθανθηκα οταν τη διαβασα.

Ελπιζω παντως να της απαντησα σωστα.

υγ. Φιλτατε zouri1 μιλαμε για τρομακτικη συμπτωση. Σχεδον ταυτοχρονα αφησα και εγω στο μπλογκ σου σχολιο!!!!

An-Lu είπε...

Δεν θα μπορούσες να είχες απαντήσει πιο πλήρως!

Lina είπε...

εκτός απο αυτά που της λες, νομίζω είναι σημαντικό να καταλάβει ότι αυτό που ζει δεν είναι ούτε ερωτας ούτε αγάπη.

Στην αγάπη δεν δίνεις μόνο, παίρνεις κιόλας, και επίσης ανεβαίνεις ψυχικά, δεν ξεφτιλίζεσαι.

Δεν έχει ευθύνη απέναντι στην οικογένεια αυτού του ανρθώπτου , έχει όμως ευθύνη απέναντι στον εαυτό της. Κι απο δω και στο εξής, όχι φωτο απ το νετ.
Φτηνά τη γλίτωσε αυτή τη φορά.

Suspect είπε...

Σας ευχαριστω!

Η αληθεια ειναι πως ηρθα σε αμηχανια και αρκετα δυσκολη θεση οταν ενα παιδι σε βρισκει μεσω νετ και σου λεει την ιστορια της ζωης του...

Lina είπε...

είναι δύσκολη η θέση, για΄τι βλέπεις ότι εμπιστέυεται πάλι κάποιον που δεν ξέρει.
άραγε τι θα γινόταν αν της έλεγες να σου δέιξει τις φωτό της για να της πεις τι να κάνει;
Αααχχ, δύσκολη ηλικία, και το νετ θέλει άμυνες και όχι ευπιστία.

AVRA είπε...

Θα συμφωνησω οτι απαντησες με τον καλυτερο δυνατο τροπο.

Βρισκομαστε σε μια εποχη που ειναι δυσκολοτερη απο ποτε , κυριως για τα παιδια και τους εφηβους.

Συνειδητοποιω καθημερινα απο διαφορες ιστοριες απο φιλους και συγγενικα προσωπα, οτι τα παιδια αν και ειναι πανεξυπνα την σημερον ημερα, λογω του πληθους των πληροφοριων απο διαφορες πηγες, δεν παυουν να ειναι παιδια! Δεν μπορουν να συνειδητοποιησουν τον κινδυνο.

Εμεις οι ενηλικες πρεπει να το καταλαβουμε αυτο και να προσεξουμε οσο γινεται περισσοτερο και να μην ξεγελιομαστε απο την εικονα που μας δινουν.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ωραία η απάντησή σου Ύποπτε. Για μένα ένας 36 ρης που τρίβεται με ένα δεκαπεντάχρονο δεν μπορεί παρά να έχει πρόβλημα, μπορεί κάτι απλό (πχ χαμηλή αυττοπεποίθηση) αλλά μπορεί και πολύ πιό σοβαρό.

όταν ήμουν 16 η κοπέλα που αγαπούσα τα έφτιαξε με έναν καθηγητή μας παντρεμένο με παιδί... τί να πεις... τραγικές καταστάσεις.

Suspect είπε...

Μια φιλη που δεν εχει μπλογκ, μου εστειλε την αποψη της και επειδη τη βρισκω διαφορετικη από τις ανωτερω, την καταχωρω:



Ωραία η απάντησή σου φιλε μου Υποπτε αν και εγώ θα της τα λέγα λίγο πιο χύμα για να ξυπνήσει. Εσυ της απάντησες κάπως «μαλακά» γιατί σεβάστηκες την ηλικία της και γιατί όπως δείχνει έχει ανασφάλειες κλπ.
Δεν βλεπω παιδικότητα σε αυτά που έκανε.
Σήμερα βλέπεις 15χρονα και βλέπεις παιδιά;

Βλέπω ένα μικρομέγαλο που προσπαθει να μοιάσει σε κάτι που του πλασάρουν..
Δεν έχει τη δική της ταυτότητα.
Είναι αστείο να βλέπεις κοπελίτσες στο γυμνάσιο με τα μίνι τους, τα trendy ρούχα τους, τα κινητά τους, το βαμμένο νύχι, τα βαμμένα μαλλιά και το make up.
και να συμπεριφέρονται σαν να είναι 30 (ασχέτως αν δεν το πετυχαίνουν)

Ειμασταν με τις φόρμες και κυνηγιόμασταν, πέφταμε, χτυπούσαμε, πέφταμε σε λάσπες, κάναμε βλακείες...δεν μας ένοιαζε τι ήταν στην μόδα, αν θα έπρεπε να βαφτούμε, να φορέσουμε μίνι για να ρίξουμε τον Γιάννη από το άλλο τμήμα...αντε μόνο σε κανά πάρτυ αλλά και πάλι με την χαζή παιδικότητα που μας διέκρινε.

Δεν μπορω να δεχθω ότι μια 15χρονη πιστευει ότι ενας 36αρης ενδιαφερεται για αυτην πραγματικα.

Οκ και γω 15 χρονών είχα τα γνωστά crash με κάποιους 30αρηδες αλλά ήταν καθαρά πλατωνικό. ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα γινόταν κάτι γιατί πρώτα και κύρια με φόβιζε η όλη ιδέα

Εδώ πέρα ήμουν 14 και μαζί με μία φίλη μου γουστάραμε 2 παιδιά που ήταν 18-19
και όταν ξεπεράσαμε το κόλλημά μας, και συναντηθήκαμε μετά από καιρό και τα σκεφτομασταν και το πρώτο πράγμα που είπαμε..ωραία πες ότι γινόταν κάτι? τι θα κάναμε?τι θα λέγαμε?

Επομένως το κοριτσάκι δεν εχει μυαλό, ψάχνεται και το χει στο αίμα του.

Ο θεος τη λυπήθηκε και δεν έπεσε στα χέρια κάποιου κυκλώματος.
Ετσι όπως παει όμως ( γιατι στο μήνυμά της ακόμα και τώρα δεν κατάλαβε τι πήγε να κάνει και που πηγε να μπλέξει ) βλέπω να γίνεται …διάσημη.

κρίμα

satya είπε...

Θα συμφωνήσω με τη φίλη σου. Και μη μου πει κανένας την ατάκα τύπου "ελα μωρε, 15 χρονών παιδάκι είναι, που να ήξερε"!!

Δυστυχώς σε αυτά τα θέματα εγώ δεν μπορώ να είμαι τόσο ευγενική όσο εσύ.

cortlinux είπε...

Λυπάμαι υπόπτε αλλά εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου. Ναι κάτι που ξεχνάει η φίλη σου είναι ότι όσο και να θέλουν να μοιάσουν τα 15χρονα σε 30άρες δεν παύουν να είναι παιδιά. Παιδιά που αναζητούν την σεξουαλικότητά τους. Αυτά τα παιδιά ονομάζονται έφηβοι. Και οι έφηβοι από ότι γνωρίζουμε δεν ασχολούνται μόνο με τα παιχνίδια.

Καλά έκανες και απάντησες ευγενικά καταρχήν γιατί σε εμπιστεύτηκε. Ποιος ο λόγος να αρχίζεις να την μαλώνεις. Καλά έκανες κι απάντησες ευγενικά και για έναν άλλο λόγο...γιατί δεν είσαι ο μπαμπάς της ή η μαμά της. Τέτοιους έχει. Από εσένα ή κι από άλλους απλά ψάχνει μια δεύτερη γνώμη για όλη αυτή την ιστορία. Το να αναλάβουμε το ρόλο του εισαγγελέα και να αποφασίζουμε κατευθείαν για τις ποινές είναι το εύκολο.

Το αν έχει παρέα; Μια τέτοια ιστορία σίγουρα δυσκολεύεσαι να την εκμυστηρευτείς σε κάποιον γνωστό ή φίλο. Φοβάσαι να μην απομονωθείς. Το λες το λοιπόν σε ένα άγνωστο. Νομίζω ότι υπάρχει "νούμερο" στον ΟΤΕ όπου ειδικοί συμβουλεύουν σχετικά με τέτοιες καταστάσεις. Το λες το λοιπόν σε ένα άγνωστο που δεν σε ξέρει για να σε κρίνει. Δεν θα σε δει αύριο για να σε στιγματίσει.

Έχει ανασφάλειες αυτή η κοπέλα... Όπως όλοι μας. Το να την κρίνουμε εύκολα για να το παίξουμε το πόσο άγιοι είμαστε εμείς το βρίσκω απαράδεκτο. Όταν θες να βοηθήσεις πιστεύω δεν αρχίζεις την απαρίθμηση ποινών και ταμπέλων.

giota είπε...

συμφωνω απολυτα με τη φιλη σου suspect. βρισκετε πουθενα εσεις παιδικοτητα σε ολο αυτο?? γιατι εγω καθολου.

giota είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια