Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΟΥ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ

 

Ωραία ιδέα.

Ωραίο πρόγραμμα.

Αδύνατον να εφαρμοστεί.

Εξηγώ :

Εγκρίθηκε η αίτηση μου για τις εργασίες που συμφωνήσαμε με τον μηχανικό και σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον υδραυλικό μου και μια εταιρεία με αλουμίνια που γνώριζα για να διαπιστώσω αν συνεργάζονται με το πρόγραμμα.

Και οι δύο μου έδωσαν την ίδια απάντηση:

Θα κάνουμε τις εργασίες μεν αλλά θα μας πληρώσεις εκείνη τη στιγμή. Όταν πάρουμε τα χρήματα από την τράπεζα, θα σου τα επιστρέψουμε.

Για όσους δεν γνωρίζουν σε τι αναφέρομαι, θα κάνω μια μετάφραση στα γρήγορα.

Κάνεις αίτηση για παράδειγμα να βάλεις ηλιακό θερμοσίφωνα και αλουμίνια στις μπαλκονόπορτες. Αυτό είναι Χ ποσό. Σύμφωνα με την αίτηση σου, το κράτος σου επιδοτεί πχ το 50%.

Το άλλο μισό το βάζεις από την τσέπη σου ή αν δεν τα έχεις, καταφεύγεις σε τραπεζικό δανεισμό.

Δεν δίνεις λεφτά σε κανέναν καθώς ο μάστορας υποβάλλει το τιμολόγιο στην τράπεζα από την οποία πληρώνεται όταν κλείσει το πρόγραμμα.

Το θέμα όμως με το εξοικονομώ είναι πως δεν βρίσκεις μάστορα!

Απάντησα λοιπόν στους ανωτέρω δύο πως αν τα είχα τα χρήματα δεν θα έμπαινα στο εξοικονομώ αλλά θα τα έδινα κατευθείαν να τελειώναμε.

Δομικό χαρακτηριστικό καθενός εκάστου μάστορα είναι η πλήρης ασυνέπεια. Σου λέει επίτηδες ότι σου αρέσει να ακούσεις για να μη σε χάσει από πελάτη και στην πραγματικότητα όσο χρονικό διάστημα σου δώσει για να τελειώσει τη δουλειά, πολλαπλασίασε το επί τέσσερα για να βρεις τον πραγματικό χρονικό ορίζοντα.

Πως λοιπόν αυτός ο τύπος θα σου επιστρέψει τα λεφτά όταν τα πάρει από την τράπεζα; Συγγνώμη αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη.

Όσοι άνθρωποι στον κύκλο μου μπήκαν στο εν λόγω πρόγραμμα, δεινοπάθησαν για να τελειώσουν.

Για να λέμε και τη black truth, αναγνωρίζω και την επιφύλαξη των επαγγελματιών. Μου είπε ο υδραυλικός πως έχει περάσει 1,5 έτος από τότε που τελείωσε τη δουλειά και τα χρήματα του ακόμα δεν τα πήρε. Πώς να δουλέψεις με τέτοιο αβάτζο; Πληρώνεις υλικά, πάγια, μεροκάματο βοηθού ή συνεργείου, τα πράγματα που θα βάλεις, την εργασία σου. Αν είναι να τα πάρεις σε ένα και πλέον έτος, καληνύχτα.

Δεν σου κρύβω πως είμαι απογοητευμένος από αυτή την εξέλιξη και δεν ξέρω αν και πως μπορώ να προχωρήσω με το εξοικονομώ.

Δεν είμαι πλούσιος να δώσω ντούκου ένα σκασμό λεφτά και βλέπω μια απροθυμία εξυπηρέτησης. Τι το έκαναν το εξοικονομώ τότε;

Κανονικά, καθυστερώ ή πλήρωνε και βλέπουμε θα έπρεπε να το ονόμαζαν!



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια