Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

ΡΗΤΑ και ΓΝΩΜΙΚΑ part 91

Δεν μπορείς να λες ή το δικό μου ή τίποτα, γιατί θα καταλήξεις στο τίποτα.
Ρικ Πιτινο


1ος νόμος του Μέρφι για τις συζύγους:
Αν ζητήσεις από τον άντρα σου 5 πράγματα από το σούπερ μάρκετ και προσθέσεις ένα έπειτα που σου ήρθε ξαφνικά, τότε αυτό το ένα θα αντικαταστήσει στο μυαλό του δύο από τα 5 πρώτα.


Θέλω λίγο χρόνο
Να σκεφτείς;
Να γεμίσω το όπλο


-Έπεσε ένα αστέρι, να κάνουμε ευχή, εμένα βγαίνουν
-Κι εμένα αλλά στο περίπου. Είχα πει σπίτι με μεγάλους χώρους και βγήκε με μεγάλους φόρους


Ο Έλληνας θα απαιτήσει στο πρωινό των διακοπών του φρέσκο βούτυρο, φρεσκοστυμμένο χυμό, βιολογικό μέλι αλλά στο σπίτι θα πιει καφέ και θα φύγει.


Η αφετηρία ενός εκάστου δεν προδικάζει τον τερματισμό


consider the suspect armed and extremely dangerous


Η ζωή στην Ελλάδα είναι σαν τον διάδρομο του γυμναστηρίου. Ακόμα και όλη μέρα να τρέχεις, στο ίδιο σημείο θα είσαι.


Συγγνώμη που άργησα τόσο. Είχα σκοπό να έχετε φύγει μέχρι να έρθω


Θα αρχίσουν λέει να χρεώνουν και τα πλαστικά ποτηράκια. Θα θες να πάρεις για το δρόμο καφέ, θα ρωτάνε «ποτηράκι να βάλω;» θα ανοίγεις το στόμα και θα λες «χώστο ρε αδερφέ μαζί με ένα κρουασάν να τελειώνουμε»


Καθόμαστε στον καναπέ και παίρνω τηλέφωνο στο σταθερό μας, τρέχει η δικιά μου, το σηκώνει και της λέω μιας που είσαι όρθια δεν μου βάζεις ένα νερό;


Πιστεύω ότι τις δουλειές του σπιτιού πρέπει να τις κάνει το σπίτι το ίδιο


Δεν έχω παράπονο. Οι φίλοι μου είναι διπλά μου οποιαδήποτε στιγμή με χρειαστούν


Expecto Patronum


Όταν οδηγείς συμβουλεύεσαι τους καθρέπτες. Έτσι και στη ζωή πρέπει να μην εμπιστεύεσαι μόνο την κρίση σου. Αρκεί να επιλέξεις τους σωστούς ανθρώπους. 



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια