Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΚΛΑΜΑΝΑΚΗ



Είναι από τους αγαπημένους μου αθλητές και στη δική μου κλίμακα στους 3 μεγαλύτερους Έλληνες αθλητές όλων των εποχών. Πρώτος ο Γκάλης όχι τόσο για τις επιδόσεις του αλλά για την επίδραση του στον ελληνικό αθλητισμό. Τρίτος ο Πύρρος Δήμας για τα 4 Ολυμπιακά μετάλλια. 

Δεύτερος ο Νίκος Κακλαμανάκης

Τον κάλεσα στο στούντιο στη Σαββατιάτικη ραδιοφωνική μου εκπομπή ( κάθε Σάββατο 6-8 στον M-WORD radio www.m-wordradio.gr ) και ήμουν τυχερός. Αν και μένει μόνιμα στο Ηράκλειο της Κρήτης, έτυχε να είναι στην Αθήνα και ήρθε. 

Ήμουν αγχωμένος καθώς είχαμε κανονίσει στις 7, τελικά ήρθε στις 7.30 και εμφανώς κουρασμένος. Σκέφτηκα «τι να πούμε σε μισή ωρίτσα». Όμως του άρεσε και αφού μετά δεν υπήρχε άλλη εκπομπή, κάθισε πολύ παραπάνω και τελικά έφυγε με την ψυχή στο στόμα στις 20.45 για να προλάβει το πλοίο στις …21.00! 

Για αυτό και στο τέλος θα ακούσεις το «το χάνουμε το πλοίο πατριώτηηηηηηη»! 

Ο Νίκος Κακλαμανάκης δεν είναι ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Δεν θα μπορούσε να είναι. Ούτε κάνει τον κολλητό, ούτε πουλάει δημόσιες σχέσεις. Είναι πολύ σοβαρός ΚΥΡΙΟΣ. Είναι αυθεντικός και η επαφή μαζί του σε κάνει καλύτερο άνθρωπο και σε βάζει σε ένα σπάνιο αξιακό σύστημα. 

Ένας πολύ μεγάλος Έλληνας που μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη και λέει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Για το βιβλίο που ετοιμάζει, για τις στιγμές που κινδύνευσε, για το σερφ στη νύχτα και το σπουδαίο κοινωνικό του έργο και το κοινωνικό σχολείο που του έκοψε η πρώτη φορά αριστερά. Άλλο τόσο να έμενε, είχα πράγματα να τον ρωτήσω! 

Ευτυχώς πρόλαβε το πλοίο και δεν είχα τύψεις. 

Απολαύστε τον: 




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια