Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 61



Εχω όλη την καλή διάθεση για να σε συγχωρήσω αλλά πολύ δύσκολα θα σε εμπιστευθώ

Ναι, το παραδέχομαι. Είμαι διχασμένη προσωπικότητα. Τουλάχιστον έχουμε ο ενας τον άλλον…

Wikipedia: Εγώ ξέρω τα πάντα!
Google: Εγώ έχω τα πάντα!
Facebook: Εγω τους ξέρω ολους!
Internet: Χωρίς έμενα δεν έχετε αξία!
Ρεύμα: Σοβαρά ε;


Είναι γελοίο να βάζεις ως
Facebook status πχ το «χρόνια πολλα στους Κωνσταντίνους και στις Κωνσταντίνες» Ακόμα πιο γελοίο είναι να απαντήσει κάποιος εορταζόμενος «Σε ευχαριστώ πολύ». Οι ευχές είναι προσωπικές και όχι ανακοινωθέντα. Ανάλογα με τον βαθμό φιλίας που έχεις με τον άλλον γράψε μια ευχή στο wall του ή να τον πάρεις τηλέφωνο. Τα sms εξακολουθούν να είναι το απόλυτο ξενέρωμα. Ναι, ξερω βαριέσαι. Στη δική σου γιορτή όμως θέλεις να βαρεθούν και οι άλλοι;

Καμιά φορά ο έλεγχος τιμά τον ελεγχόμενο.

Αυτοί που έχουν δουλειά και απεργούν, μπορούν να αποχωρήσουν αφού δεν τους αρέσει και να παραχωρήσουν τις θέσεις τους σε όσους θέλουν να εργαστούν και είναι άνεργοι.

- Πειράζει, Γέροντα , αν η κοπέλα είναι μεγαλύτερη από τον άνδρα;
- Δεν υπάρχει κανόνας της Εκκλησίας που να λέη πως, αν μια κοπέλα είναι δύο-τρία ή και πέντε χρόνια μεγαλύτερη από τον νέο, δεν κάνει να παντρευτούν.
Πηγή: βιβλίο «Οικογενειακή ζωή»-ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ  ΛΟΓΟΙ Δ΄

Ο καλύτερος τρόπος για να μη συνεργαστείς με κάποιον είναι να υποστηρίξεις ότι είναι τρελός, ηλίθιος και κακός.

Λένε ότι το γάλα σου δίνει δύναμη. Βλακείες. Πιές 5 ποτήρια γάλα και
δοκίμασε μετά να μετακινήσεις έναν τοίχο. Δε θα μπορέσεις. Πιές όμως 5
ποτήρια βότκα και θα δεις. Ο τοίχος μετακινείται από μόνος του.

Καλά ρε φίλε, είσαι σοβαρός; Σου έστειλα μήνυμα στο facebook αλλά ησουν στο google+. Μου γράφεις μετά στο twitter ότι θα τα πούμε στο skype και πάνω που μπήκα στο msn, έκανες log out!
-        Εεε… χμμμμ..γκουχ…ναι… Το τηλέφωνο μου δεν το χεις;;

Δεν είναι κακό να κάνεις τον κινέζο για να αποφύγεις έναν τσακωμό αλλά πρόσεχε μη σου γίνει συνήθεια…

Το βαρύ ξενύχτι ειναι υπέροχο, μόνο που σου καταστρέφει την επόμενη μέρα.
Ό,τι ξεθωριάζει στο χρόνο δύσκολα χρησιμοποιείται. Οπότε ή το πετάς στα σκουπίδια ή το κρατάς γιατί το έχεις εκτιμήσει.

Γραφείο τελετών
-        Happy deathday
-        Και ζήσαμε εμεις καλύτερα
-        Game over

Ο Έλλην δεν θέλει να φακελώνεται μόνο που περί τα 4 εκατομμύρια είναι στο Facebook


Διάλογος

-        Σύμφωνα με τον εκτενή διάλογο που κάναμε, ελπίζω να κατάλαβες το λάθος σου και να φροντίσεις να βελτιωθείς.
-        Μα… Δεν κάναμε διάλογο, μόνος σου μίλαγες!
Boss
Η σιωπηρή συναίνεση σου συνιστά διάλογο….



2 Λογομαχιες:

~reflection~ είπε...

Wikipedia: Εγώ ξέρω τα πάντα!
Google: Εγώ έχω τα πάντα!
Facebook: Εγω τους ξέρω ολους!
Internet: Χωρίς έμενα δεν έχετε αξία!
Ρεύμα: Σοβαρά ε;


Αν δεν ήταν κι ο Ανθρωπάκος...
εκείνο το μυρμηγκάκι του Λαζόπουλου!!!!!????

Leviathan είπε...

Πολύ έξυπνα και εύστοχα!!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια