Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ


….μας υπόσχονται κάποιες ιδιωτικές εταιρείες. Ενας πρώην εργαζόμενος σε αυτές μου έστειλε μια επιστολή την οποία και δημοσιεύω. Για λόγους δικής μου δεοντολογίας, παραλείπω να αναφέρω το όνομα του επιστολέα και της εταιρείας που τα εχω στη διάθεση μου. Κάθε απάντηση καλοδεχούμενη. 

= = = 

Suspect καλησπέρα και καλό μήνα. Σε διαβάζω πολύ συχνά και εχω παρατηρήσει ότι οσοι αναγνώστες σου, σου στέλνουν επιστολές αφορά γκομενικά θέματα. Εγω θα σε απασχολήσω για κάτι διαφορετικό που αφορά πολύ κόσμο.
Ψάχνοντας για δουλειά πριν 5 μήνες απάντησα σε μια αγγελία που ζητούσε αντιπροσωπους. Τα γραφεία τις εταιρίας ήταν σε ένα μεγαλοπρεπές κτίριο σε πολύ κεντρικό δρόμο της πόλης που ζω.

Στην υποδοχή είναι μια κοπέλα και αφού τις είπα τι θέλω, μου ζήτησε να περιμένω. Όσο περίμενα παρατηρούσα το χορό εργασίας... Δεξιά μου ήταν ένα τεράστιο δωμάτιο με 30-40 γραφεία επάνω τους είχε χαρτιά και μια τηλεφωνική συσκευή. Ενώ παρατηρούσα έρχεται η κοπέλα από την υποδοχή και με ενημερώνει ότι η διευθύντρια θα έρθει σε 10-15 "λεπτακια" και ότι αν θέλω μπορώ να την περιμένω. (και ασφαλώς αυτό έκανα)

Καθώς περίμενα λοιπόν παρατήρησα ότι έρχονταν κοπέλες, σιγά σιγά και μέχρι τις 9:00 είχαν γεμίσει όλα τα γραφεία. Συνειδητοποίησα ότι η εταιρία απασχολεί πάνω από 40-50 άτομα στο σύνολο και αυτό με χαροποίησε. Σε λίγο ήρθε και η διευθύντρια με φωνάζει στο γραφείο της και ξεκινάμε την συνέντευξη...

Ενας μικρός μονόλογος δικός της μου εξήγησε ακριβώς τη κάνει η εταιρία..."Συνεργαζόμαστε με την ……, που πουλάει πιο φτηνό ρεύμα από την ΔΕΗ. Έχουμε τις κοπέλες που
επικοινωνούν με τον κόσμο, τους λένε την προσφορα με λεπτομέρειες. Ότι μπορούν τώρα πια να πληρώνουν το ρεύμα πιο φθηνά, έχει πάψει πλέον το μονοπώλιο της ΔΕΗ..."

Η δικη μου η δουλειά θα είναι να πηγαίνω στο σπίτι εκείνων που δείχνουν λίγο ενδιαφέρον από το τηλέφωνο, ώστε να τους λύσω κάθε απορία και σαν αποτέλεσμα να συμπληρώσουμε την
σύμβαση και να ξεκινήσει η διαδικασια.

Η  αντίδραση μου ήταν πολύ θετική. "θα το κάνω και εγώ!!
Τι λέτε τώρα γίνεται τέτοιο πράγμα; Πιο φτηνό ρεύμα από την ΔΕΗ???" WOW!

Ξεκίνησα λοιπόν και για 2-3 μήνες ήμουν ο καλύτερος σύμβουλος της εταιρίας...Τους πήγαινα κάθε μέρα 8 με 10 υπογραφές. Είχαν πάθει πλακα...
Εμπαινα μέσα σε σπίτια και τους έκανα ευτυχισμένους. Γεια σας είμαι ο άνθρωπος σας- έτσι τους έλεγα!

Ο κόσμος ήταν πολύ ευχαριστημένος κέρδιζαν από 25 euro το τετράμηνο και πολλές περίπτωσεις ακόμη παραπάνω!

Και για μένα όλα ήταν όμορφα.Πήγαινα στην εταιρία 8:30 το πρωί..έπαιρνα 20 ραντεβού, πήγαινα έβαζα βενζίνη πληρωμένη από την εταιρία και έφευγα... Εκανα ότι ήθελα και επέστρεφα
ότι ώρα ήθελα στο σπίτι μου. Το επόμενο πρωί πήγαινα πάλι, παρέδιδα τις υπογραφές με τις σύμβασεις, έπαιρνα τα καινούρια ραντεβού και μια από τα ίδια, πολύ χαρούμενος και για το
ότι είχα δουλειά και για το ότι η δουλειά μου φέρνει χαρά σε πολλους έλληνες.
Περιγραφή: :) 

Σε  κούρασα;

Τώρα αρχίζει το καλο!

Με τον καιρό παρατήρησα ότι η Δ.Ε.Η σε πολλά νοικοκυριά είχε αλλάξει το τιμολόγιο της και η διαφορα πλέον ήταν πολύ μικρή και πολλές φορες η εταιρεία μου φαίνονταν στα ματια τα δικά
μου πιο ακριβή από την ΔΕΗ και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχω πλέον τόσες πολλές υπογραφές.
Δεν είχα συνειδητοποίηση ότι με τον καιρό γινόμουν όλο και πιο έμπειρος σε όλο το θέμα και καταλάβαινα ότι κάτι δεν πάει καλά.

Κάποια στιγμή κάθομαι εδώ στο γραφείο στο σπίτι μου να ασχοληθώ μονο για τον εαυτό μου, να
κάνω μονος μου τον σύμβουλο αλλα και τον υποψιασμένο πλέον πελάτη ταυτόχρονα. Ρωτούσα και απαντούσα μονος μου.

Τι διαπίστωσα;

Πρώτα από όλα έμαθα να διαβάζω καλά και να καταλαβαίνω κάθε κουτάκι και κάθε αριθμό στον λογαριασμό τις ΔΕΗ!

Εχουμε και λέμε....

Η ΔΕΗ στέλνει ένα έναντι κάθε 2 μήνες και ένα εκκαθαριστικό κάθε 4 μήνες.
Το έναντι είναι κουτουρού.. Οτι νάναι. Στο εκκαθαριστικό όμως που έρχεται ανα 4μηνο έχει τα πάντα...

Ποσα KWH έχεις κάψει για 4 μήνες και ακριβώς διπλα ποσο χρεώνονται τα συγκεκριμένα kwh.

Δηλαδή (μόλις πήρα τον δικό μου εκκαθαριστικό της ΔΕΗ  στα χερια μου)
: Εχω κάψει 1030 KWh και μου χρεώνει 0,071 το kwh = 73,13 euro.
Δηλαδή εγώ σε 4 μήνες έχω κάψει ρεύμα αξιας 73,13 euro
Ο λογαριασμός μου όμως δεν τελειώνει εδώ..διότι έχουμε και συνεχεια...

Υπάρχουν και αλλες χρέωσεις που εγώ τις αποκαλώ "νταβατζιλίκια"

Α- χρέωση = ερτ και δήμος (ανάλογος με τα τετραγωνικά που έχει δηλωθεί το σπίτι)
Β- χρέωση = εθνικού ηλεκτρικού συστήματος. Τι είναι αυτό; Είναι μια κρατική εταιρία η οποια είναι υπεύθυνη για την μεταφορά του ρεύματος από αλλα κράτη ή ακόμη και από την
Ελλάδα, αλλα και την διανομή του ρεύματος στα σπίτια. Προσφέρει υπηρεσίες του στιλ δίκτυο μεταφοράς δίκτυο διανομής κλπ..

Αυτό δεν έχει σχέση με την ΔΕΗ, η Δημοσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού απλά μαζεύει τα λεφτά μέσω των λογαριασμών στα σπίτια.

Με αυτά ο λογαριασμός μου έφτασε στο ποσο τον 125 euro το 4μηνο.
Δηλαδή 35 euro παραπάνω από τα 73euro που αντιστοιχούν στο ρεύμα που έχω καταναλώσει!

Εγώ λοιπόν πήγαινα στα σπίτια και τους έλεγα: Πόσο πληρώνετε; 125 euro για 1000 kwh; Χαχα! Εμείς σας δίνουμε τα 1000kwh 100 euro!!!

Α, τι καλά τι ωραία, ευχαριστούμε, μισό λεπτό να φωνάξουμε και τους φίλους μας να το κάνουν και αυτοί!!!

Αυτό που δεν είχαν καταλάβει (διότι κανεις δεν τους το είχε πει) είναι ότι 1000Kwh στη ΔΕΗ τα πλήρωναν 73,13 euro ενώ κάνοντας τους εγώ την σύμβαση η εταιρεία τους χρεώνει τα
1000kwh 100euro!!!!

100 euro λοιπόν θα πληρώνουν όλοι αυτοί που πηγαίνουν στην εταιρεία μου για τα 1000 kwh + 35 euro όλα τα αλλα (δήμος και ερτ συνεχίζουν και έρχονται από τη ΔΕΗ, ενώ οι χρέωσεις του
εθνικού ηλεκτρικού συστήματος έρχονται στον λογαριασμό της εταιρείας μου) = 135 ενώ μέχρι τώρα πλήρωναν 125.

Συμπέρασμα: Εμενα μου έδιναν 800 euro για να πηγαίνω στα σπίτια να τους λέω ψέματα. Μαζί με μένα η εταιρία απασχολεί 50 άτομα που και αυτά πληρώνονται για να λένε ψέματα. Οχι μονο αυτό αλλα όσο πιο πολλά ψέματα πεις τόσο πιο πολλά λεφτά θα πάρεις. 

Εταιρίες σαν την δικη μας υπάρχουν καμια 10αρια σε όλη την Ελλάδα και όλες αυτές οι
εταιρίες πληρώνονται από την Aegean Power (Μελισσανίδης & Γερμανός)

Τώρα έμαθα ότι η ο Mελισσανίδης έφυγε και συνεχίζει μονο ο Γερμανός (πρόσφατα είδα και διαφήμιση στην TV για την "ελλάς power" που έκανε πλέον μονος του ο γερμανός).
Βγαίνουν με τη διαφήμιση και τα έντυπα, μέσα στην μούρη μας, μας λένε "Γεια σας! Πουλάμε 10 euro πιο ακριβά το ρεύμα από την ΔΕΗ θα έρθετε σε μας;" Και οι πολίτες απαντούν:
"βέβαιως με μεγάλη μου χαρά!"

Oλα ψέματα φίλε Suspect, τα πάντα όλα!!!

Περιττό να σου πω πως τους έκανα ρεζίλι όσο μπορούσα στην εταιρία.

Πρώτα απόλα καμια από τις κοπέλες που δουλεύουν στα τηλεφωνα δεν ξέρουν τι πουλάνε και γιατί. Δυο κοπέλες που ξέραν μου απάντησαν " εμείς την δουλειά μας κάνουμε για
αυτό πληρωνόμαστε"

Πηγαίνοντας στην διευθύντρια να τις πω όλα αυτά και να δηλώσω την παραίτηση μου, μου είπε: «Σε καταλαβαίνω, δεν είμαστε όλοι για όλα»

Δηλαδή άλλοι μπορούν να πουν ψέματα και άλλοι όχι;!!!

Οπως και να έχει εγώ τους είπα ότι δεν μπορώ να μπαίνω μέσα στα σπίτια τον ανθρώπων και να τους λέω ψέματα ειδικά στις μέρες μας!
Τώρα ψάχνω για δουλειά. Δουλειά να πληρώνομαι και να προσφέρω ρε αδερφέ. Πιάτα να πλένω πιο ευτυχισμένος θα νιώθω!

Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή συνέχεια. 

= = =
Το καταθέτω στην κρίση σας.

Η πλάκα είναι πως αφότου το διάβασα, κοίταξα έναν λογαριασμό της ΔΕΗ και διαπίστωσα ότι ποτέ μέχρι σήμερα δεν τον είχα κοιτάξει εξονυχιστικά, να ξέρω τι πληρώνω!
Βόδι και εγω, βόδι και εσυ, βόδια ολοι μας που ακόμα και αυτό το μικρό πράγμα όπως είναι ο λογαριασμός της ΔΕΗ δεν εχουμε ιδεα για το τι ακριβώς περιλαμβάνει…

Και μετά θα κάνουμε επανάσταση.
Ποιοι;



3 Λογομαχιες:

BUTTERFLY είπε...

Με ειχαν παρει κι εμενα, αλλα δεν το εκανα, ειχα ακουσει οτι κατι παιζει περιεργο και δεν το εψαξα περεταιρω...
Παντως ο λογ/σμος ΔΕΗ ειναι συνηθως πιο μικρο το ποσο του ρευματος απο τις υπολοιπες χρεωσεις! ΕΛΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Ένα πράγμα που ποτέ δεν κατάλαβα... πως γίνεται να πληρώνει ο κόσμος χωρίς να κοιτάει τι είναι αυτό που πληρώνει...

Και για όλες αυτές τις "προσφορές", είναι δεδομένο ότι είναι απάτη.. όταν κάποιος σου προσφέρει κάτι όντως αξιόλογο, δεν έχει ανάγκη να σε κυνηγήσει για να σε προσελκύσει.. ;)

ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ είπε...

Στο τσακ φρενάρισα μια τέτοια παραγγελία.

Με κάλεσε κάποια κοπελιά και μου μίλησε για 25% φθηνότερο ρεύμα ανά KWh! Φαντάστηκα "αν λένε κάπου ψέματα, αυτό δεν θα βρίσκεται στη μαρκίζα (-25%)". Αφού μου επιβεβαίωσαν ότι δεν υπογράφω συμβόλαιο που να με δεσμεύει (διακόπτω όποτε θέλω) ζήτησα να μου στείλουν το courier.

Κι όμως! Αυτό το -25%/KWh ήταν εντελώς αυθαίρετο. Όταν μπήκα στην ιστοσελίδα τους και βάση συγκεκριμένης προσφοράς μελέτησα προσεκτικά έναν παλιότερο εκκαθαριστικό μου λογαριασμό, προέκυψε ότι το κόστος σε αυτή την εταιρεία θα μου έρχονταν σαφώς πιο υψηλό.

Ακύρωσα λοιπόν το courier και μετά από 2-3 μέρες με πήρε η κοπελιά που είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά.

Κάθισε και άκουσε τους υπολογισμούς μου όπως τους είχα οργανώσει και παραδέχτηκε ότι δεν με συμφέρει. Την έκλεισα φιλικά (δεν κόλλησα στο -25%/KWh που μου είπε) γιατί προφανώς αυτή δεν είναι υπεύθυνη για τη κοροϊδία.

Συμπέρασμα: άνθρακες ο χρυσός.
ΜΑΚΡΙΑ από Ελλάς Power και συναφή!
Αν μπορείτε να το μετρήσετε υπεύθυνα, ελέγξτε το και μόνοι σας. Διαφορετικά θεωρήστε δεδομένο ότι δεν σας συμφέρει..

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια