Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ ΣΤΟ GHOST HOUSE


Ζητώ συγγνώμη.
Από μένα, το κοινό μου, από τον θεο της μουσικής, από τα τσιγάρα μου και το πορτοφόλι μου.
Με πήγαν.
Μια γυναίκα συγκεκριμένα που σε μια προσπάθεια προσέγγισης, μου βγήκε μάπα το καρπούζι.
Και ο Ρακιντζής και αυτή.  Οσο ζω μαθαίνω, και πίστεψε με πως μπορεί από γυναίκα να την ξαναπατήσω αλλά ποτέ πια από τον Ρακιντζή.

Σε ένα κοινό 40 ατόμων, ετερόκλητο, από 40αρηδες με καραφλίτσες μέχρι 20 ετων κοριτσάκια με τη φάτσα του Μιχάλη τυπωμένη στη στήθη. Το μόνο καλό στη σκηνή ηταν τα λεϊζερ που για τα δεδομένα του χώρου ηταν καταπληκτικά.

Κατά τα άλλα ο Ρακιντζης, με ένα μικρόφωνο και δυο DJs με λαπτοπ ( μακ παρακαλώ ) να εκτελούν τη μουσική.
Αρχαία κομμάτια του, παλιά κομμάτια του, ψιλοκαινούρια κομμάτια του είχαν ένα μοναδικό μουσικό υπόστρωμα.
Γκαπ Γκουπ Γκαπ Γκουπ Γκαπ Γκουπ.
Κάτι σαν trance, euro, house, δεν προσδιορίζεται ακριβώς, μια μπότα ολη και ολη, να επαναλαμβάνεται διαρκώς, λες και έπαιζε το ιδιο κομμάτι.
Γέλασα με την καρδιά μου όταν έγινε πανζουρλισμός από τις Ρουβίτσες του Ρακιντζή στο sagapo ιδιαίτερα δε, όταν απο τη μια σήκωσαν …πανο ! και απο την αλλη η καθεμία από ένα χαρτάκι με ένα γράμμα και τα κράδαιναν μαζί ώστε να σχηματίζεται η λέξη που συγκλόνισε ολη την Ελλάδα τότε στη eurovision.

Κρίμα. Ταλέντο είχε, καλά ποπ τραγουδάκια έκανε, συνεργάστηκε με τον Γκίλαν και κατέληξε να παίζει σε 40 άτομα με κάτι σαν ηλεκτρονική μουσική του 90. Τόσο χάλια. Μαυρα.

Για την ιστορία, το εισιτήριο ( που πλήρωσα και έκλαψα ο βλαξ – είπαμε σέρνει καράβι ) κοστίζει 10 ευρώ χωρίς ποτό, αρα αν πάρεις και ένα κρασί όπως εγω, θα πληρώσεις 16 ευρώ!

Ας πρόσεχα.

Ντροπή μου.

Συγγνώμη.



16 Λογομαχιες:

Effie Giannopoulou είπε...

αχ οι κακές παρέες τί κάνουν φίλε μου
χαχα
άλλο κακό να μη σε βρει!

koukidaki είπε...

χαχαχαχα Ρακιντζής;
Δεν είναι το στυλ σου .. .. πως μπόρεσες;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα.Eιχαμε κανονισει και εμεις να παμε αλλα κατι προεκυψε και δεν πηγαμε τελικα.Βλέπω δεν περασες καλα.Ευτυχως.Θα το πω στους φιλους μου.

Β. είπε...

σου εύχομαι να μη διαβάζει η εν λόγω υπάρξη το μπλογκ σου :P χαχα ρακιτζής, έχω μαζί μου τον Πουφ!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Suspect είπε...

Δεν ειμαι υποχρεωμενος να δεχομαι υβριστικα σχολια για τις αποψεις μου και μαλιστα στο μπλογκ μου. Οπως επισης δεν επιθυμω να επιβαλλω την αποψη μου σε κανεναν.
Eσβησα 2-3 posts, και αν το υφος παραμεινει απαραδεκτο θα συνεχισω να τα σβηνω.
Να δουμε ποιος θα βαρεθει πρωτος.

Δεκτη πασα διαφωνια αλλα κοσμια.
Εδω δεν ειναι γηπεδο.

Διαβαστε και αυτο για να εξηγουμαστε:

http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2010/06/statement.html

Όπως στο όνομα της καλής φιλοξενίας δεν θα ανεχθώ κάποιον να έρχεται στο σπίτι μου και να φτυνει στους τοίχους, ή να πετάει τη στάχτη στο πάτωμα έτσι δεν θα ανεχθώ στο όνομα της διαφωνίας και του αντιλογου κάποιος να μη σέβεται το χώρο μου στον ιστό και να γράφει όπως χεζει. Αντιλαμβανομαι βέβαια πως οποιος εκθετει δημοσια εαυτον, είναι λογικο να αποκομιζει και αρνητικα σχολια, ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
Δεκτες οι διαφωνιες ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ. Εξάλλου δεν με ενδιαφερει να πεισω, να «νικησω» σε μια συζητηση, να συγκρουστω και να αντιδικησω. Το βαριεμαι και ως σκεψη. Απαξ και εκφραζομαι ολοκληρωμενα, δεν με νοιαζει να κανω δημοσιες σχεσεις μεσω απαντησεων ουτε να συντηρω ματαιους διαλογους.

Όπως κοιτας την παρουσα σελιδα, λιγο πιο κατω αριστερα, γραφω:

Δεν απαιτώ σεβασμό για αυτά που γράφω, μου αρκει να εκφράζομαι ελεύθερα...

Unknown είπε...

esu sevesai emas diladi pou eirwneuese;;milaw k egw k i stella sti diki sou ti glwssa.se oti grafeis pantws eisai ekato tois ekato lathos.polu apla den exeis apopsi.

Unknown είπε...

(Δεν απαιτώ σεβασμό για αυτά που γράφω, μου αρκει να εκφράζομαι ελεύθερα...)
k egw auto ekana!!
exw to dikaiwma na pw thn gnwmh k na thn uposthriksw eleuthera!!!!!
eimai ekei kathe savvato k kserw kati parapanw!!!

Unknown είπε...

apla prepei na uparxei k h allh apopsh!!
oxi mono h arnhtikh....

Suspect είπε...

Ενταξει ρε μαγκα jhm1983, ειναι τοσο δυσκολο να γραψεις δηλαδη το:

"Suspect διαφωνω με αυτα που γραφεις, εγω πηγα και περασα υπεροχα, τα τραγουδια μου αρεσουν, η μουσικη ειν αι καταπληκτικη και πιστευω οτι ολοι πρεπει να ερθουν να δουν τον Μιχαλη"

Τοσο απλα!

τις βρισιες τι τις θες;
Εχουμε να μοοιρασουμε χωραφια ή λεφτα και δεν το ξερω;

Οι ανωτερω αποψεις σας, δεν υπαρχει λογος να σβηστουν.
Απλο ειναι.

Unknown είπε...

epitixia sti mousiki na ksereis einai i diaxronikotita twn tragoudiwn tou pou akoma mexri k simera epanektelounte tragoudia tou k ektos apo auto polloi antigrafoun ti mousiki tou.vlepe xatzigianni,kontopoulo karvela klp..

Suspect είπε...

Δεκτη πασα διαφωνια, οποιος βρισει σβηνεται.
Εσυ stellaperg μην το παιζεις αθωα γιατι και εσυ εβριζες για αυτο σβηστηκε και το δικο σου ποστ.

Και επιτελους, 2011 εχουμε, γραψτε στα ελληνικα και οχι στα γκρικλις. Ελεος.

Unknown είπε...

nai re su alla k esu pes piga ston rakintzi k apla de marese.mporei na akous allo styl.k mena de maresei katholou i marinella k i alexiou alla de tis eirwneuwme..me sugxwreis pantws gia tis vrisies.

Unknown είπε...

den to paizw katholou athwa...
h apanthsh mou htan analogh me ta kakoh8h sxolia sou...
bravo jhm
sorry kai apo mena alla aganaktisa...

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια