Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΦΑΚ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΦΑΚ !


Δεν το εύχομαι ούτε στον πλεον ορκισμένο εχθρό μου!
Είχα μαζέψει μπόλικα αρχεία στο desktop – επιφάνεια εργασίας μας το μάθανε οι καθηγηταί της πληροφορικής σε σημείο που να μην ξεχωρίζω καλά καλά τα εικονίδια.
Ευκαιρία ηταν να ταξινομήσω τα αρχεία στους σχετικούς φακέλους και μετά να έπαιρνα και ένα back up ώστε να ολοκλήρωνα τη διαδικασία οργάνωσης.

…..Ο ταλαιπωρημένος υπολογιστής άρχισε να αργει χαρακτηριστικά.
Ένα restart θα βοηθήσει την κατάσταση σκέφτηκα, και ….μας τελείωσε!

Χτύπησε ο δίσκος!

Βουρ την επόμενη μέρα για το κατάστημα πληροφορικής, στον φίλο μου που ότι εχει σχέση με τα της τεχνολογίας, απευθύνομαι εδώ και αρκετά χρόνια και ο γιατρός απεφάνθη:

«Αφησέ το να σώσουμε ότι μπορούμε»

Δυο μέρες αργότερα έβαλε μαύρα ρούχα και είπε:

«Κατι βρέθηκε αλλά είναι κατεστραμμένο. Κάνε υπομονή να δοκιμάσω file recovery που θα πάρει μέρες, αλλιώς να πάμε σε εταιρεία data recovery μόνο που ζητάνε πολλά…»

Αν αυτά μου τα έλεγε και βρισκόμουν εκείνη την ώρα στο Σούνιο, μάλλον θα έκανα το τελευταίο βήμα στον γκρεμό.

Πίκρα..

Και τι δεν είχα: Φωτογραφίες, κείμενα, μουσικές, αναμνήσεις, σκέψεις, αρχείο, για την εκπομπή, για το blog, για τη δουλειά μου πράγματα, bookmarks, ότι μπορείς να φανταστείς.

Όλα αυτά χάθηκαν λίγο πριν το back up….

Είμαι πολύ στενοχωρημένος, δεν εχω όρεξη να γράψω, ακύρωσα ολες τις ραδιοφωνικές μου εκπομπές μέχρι νεοτέρας και περιμένω με αγωνία τι θα γίνει.

Ποσα λεφτα πια ζητάνε οι εταιρείες data recovery ? 100, 200, 300 ευρώ;
Παραπάνω;
Καλό παιδί ο φίλος μου αλλά είναι ακριβοθώρητος και δύσκολα τον βρίσκεις.

Ούτε ξέρω πόσο να περιμένω, τι να περιμένω και κυρίως τι θα απογίνει…

Αν κάποιος έχει καμιά ιδέα – πρόταση -  προοσφορά βοηθείας, καλοδεχούμενη.
Εννοώ ιδέα ουσιαστική όχι σαν μια γυαλιστερή παπαριά, για να μην πω χαιρεκακία,  που μου πέταξε ενας ξυπνιτζής στο facebook “ειναι σαν το ποδηλατο... οταν ξεκινησεις να ασχολεισαι, ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι μια μερα θα πεσεις κιολας...
Χαρήκαμε για τη γνωριμία, τώρα τι κάνουμε είναι το θέμα….

Προς το παρόν μπαίνω στο νετ από ένα netbook που εχω για τα ταξίδια μου αλλά ισα ισα να βλέπω τα νεα και τα mail μου.

Ας έπαιρνα το back up και μετά ας έβγαζε φλόγες, δεν θα με πείραζε τόσο. Αυτό όμως ήταν πολύ σκληρό..

Και μου κοψε τα πόδια..



12 Λογομαχιες:

sstamoul είπε...

Άουτς. Δεν έχω λύση, αλλά σε νιώθω. Φακ ιντίντ. Ελπίζω να τα καταφέρεις.

Effie Giannopoulou είπε...

Καλή τύχη,τί άλλο να πω..

Ανώνυμος είπε...

Οι εταιρείες που ασχολούνται με data recovery είναι ακριβές και δεν θα σου φτάσουν τα 300 euro.Το φιλαράκι σου που ασχολείται με το πρόβλημα θα ξέρει για προγραμματάκια που κυκλοφορούν στο net για αυτήν την δουλειά , αλλά αν δεν βρεις αποτέλεσμα (σου εύχομαι να βρεις και να ξεμπλέξεις γρήγορα) θα σου στοιχίσει αρκετά λεφτάκια σε εταιρεία τέτοια.Το θέμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πόσο εσύ κοστολογείς μια τέτοια υπηρεσία αναφορικά με τα περιεχόμενα που έχασες και που πιθανόν να επανέλθουν.Το έχω πάθει και γω και πονάει πολύ.Σου εύχομαι τα καλύτερα όπως και νά χει.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

Γειά χαρά!! είδα την ανάρτηση σου και στεναχωρέθηκα πολύ γιατί την έχω πατήσει πολλές φορές. Όμως είμαι τυχερή γιατί ο γιός μου είναι κομπιουτεράκιας και με βγάζει από την δυσκολη θέση!!
Όταν έφτιαχνα το blog μου, μπήκα σε κάποια forum και με βήθησαν αρκετά. Υποθέτω πως θα μπορούν να σου δώσουν μια βοήθεια.Σου δίνω τους συνδέσμους πιο κατω
http://keeponblogging.forumotion.com/forum

http://www.freeware-tools.com/login?redirect=%2Ff15-forum

αλλά προς Θεού μην φανεί ότι κάνω διαφήμηση, Δεν τους ξέρω καν. Απλά να βοηθήσω θέλω. Πάντως ρώτησα το γιό μου και μου είπε ότι μπορεί να τα σώσεις αλλά πρέπει να ξέρει ποιό είναι το προβλημα. Ελπίζω ο φίλος σου να σε βοηθήσει:-))

Β. είπε...

απλά θα πω "γαμώτο".. been there, done nothing :(

Ανώνυμος είπε...

ξέρω πώς είναι :\

δεν έχω λύση να σου δώσω, παρά μόνο μία συμβουλή για το μέλλον. backup, backup και online backup!

DC είπε...

Αν ο σκληρός είναι SATA, υπάρχει περίπτωση αγοράζοντας (ή δανείσου αν έχει κάποιος γνωστός σου) 1 SATA Docker (25-40€), να τον διαβάσεις σαν εξωτερικό από το Laptop. Αν έχεις την τύχη & "βλέπει" τους φακέλους του χτυπημένου σκληρού, τότε θα τα βρεις όλα & τα μεταφέρεις.
Anyway, καλή επιτυχία, το έχω πάθει αρκετές φορές...

KitsosMitsos είπε...

Περαστικά, τι άλλο να πω! Κρίμα είναι τέτοιες περιπτώσεις, πολύ λυπάμαι και γω!

BALTASAR21 είπε...

Υπομονή και όλο και κάτι θα βρούνε να σώσουνε τα αλάνια...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!!!ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ:)

Ανώνυμος είπε...

Σε νοιώθω φίλε, κοίταξε διάφορα data recovery software που μπορείς να βρεις δωρεάν στο διαδίκτυο. Μην πετάξεις ή αποσυναρμολογήσεις το δίσκο που τα' παιξε, γιατί μπορεί να βρεις και στο μέλλον κάτι. Προσωπικά ανέκτησα ένα ολόκληρο σκληρό 320 Giga με αυτό τον τρόπο, με το πρόγραμμα 'recuva', αλλά δυστυχώς τα ονόματα των αρχείων χάνονται και θα πρέπει να τα ξαναβρεις ανοίγοντας ένα - ένα τα ανακτημένα αρχεία που έχουν μόνο τις διευθύνσεις τους (registry) ως ονόματα, αλλά μάλλον δεν γίνεται αλλιώς... Καλή τύχη.

aek-livefotos είπε...

τελικα τι εγινε υποπτε;

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια