Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ


Υπάρχει μια περιοχή της Αθήνας που ολοι έχουμε πάει για καφέ, ποτό και φαγητό και θα ξαναπάμε.

Το Θησείο.

Υπάρχει μια οδός σε αυτή την περιοχή που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ.
Η Αγίων Ασωμάτων.

3 φορές μου έχουν ανοίξει το αυτοκίνητο και μου πήραν ένα στιλό και ένα πακέτο τσίχλες. 2 από αυτές έκανα μια βόλτα και είχαν ανοίξει και τα επόμενα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Αυτοκίνητο εχουν ανοίξει και σε γνωστούς μου και όχι ευγενικά, με σπασμένο τζάμι.
Στην εταιρεία που πήγα να μου επισκευάσουν το τζάμι, μου είπαν ότι έχουν πολλά κρούσματα σε αυτό το σημείο.

Επειδή δεν περιμένω τον Μπάτμαν να με σώσει, ούτε και τον Καρνέησον, σου λέω να μην παρκάρεις στην Αγίων Ασωμάτων οσο και αν είναι εύκολη η στάθμευση.  Καλύτερα είναι να το αφήσεις σε πάρκινγκ ή να πας από την άλλη πλευρά του θησείου ( που πάει προς Πετράλωνα ) που είναι πιο ήσυχα.

Εκτος αν σου αρέσει η ταλαιπωρία και το κόστος των επισκευών..



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια