Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΡΚΑΛΕΜΗ

 

Στον ραδιοθάλαμο του Lafamiglia Radio έκλεισα έναν κύκλο παρουσιάσεων σε ένα χόμπι μου, που είναι τα βελάκια, τα darts και μέσω των εκπομπών μου τα τελευταία χρόνια είμαι ο μόνος που έχει ένα μικρόφωνο και έχω προβάλλει 6 φορές αυτόν τον χώρο και συγκεκριμένα :  Τον καλύτερο Έλληνα παίκτη όλων των εποχών και μάλιστα 2 φορές, τον Γιαννη Μιχαηλ. Τον κατά τεκμήριο καλύτερο Έλληνα εκείνη την περίοδο που του πήρα τη συνέντευξη, τον Άγγελο Μουλάγγελη, την καλύτερη Ελληνίδα παίκτρια, την Μαρία Πουλίδου, μια ομάδα, τους Whispers που δεν υπάρχουν πια, έναν προμηθευτή των darts, τoν Νίκο Ανίση και την εταιρεία Achro, οπότε για να κλείσει ο κύκλος μου απέμεινε ένας χώρος που μπορείς να παίξεις βελάκια !

Έτσι λοιπόν έφερα τον Μάνο Καρκαλέμη, που είναι ιδιοκτήτης του πολυχώρου ψυχαγωγίας «Ballywood» - Περικλέους 9 στη Νέα Φιλαδέλφεια. Στο Ballywood μπορείς να παίξεις βελάκια, μπιλιάρδο, ping pong, subbuteo, και να παρακολουθήσεις αγώνες μέσω της   Nova.

Απολαύστε τον :






0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια