Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΣΟΥΛΙΩΤΗ

 

Δεν πιστεύω στο κάρμα και λοιπά ανατολίτικα όμως κάποια πράγματα έχουν τη σημειολογία τους. Πριν από περίπου ένα χρόνο που έψαχνα σταθμό για να συνεχίσω τις ραδιοφωνικές μου εκπομπές, έτυχε να στείλω mail και στον Lafamiglia Radio.

Άργησε η απάντηση, έφτασα πολύ κοντά σε κάποιον άλλον σταθμό, αλλά ήρθε στην ακριβώς στην κατάλληλη στιγμή. Θα πήγαινα με βαριά καρδιά και μόλις γνώρισα τον Lafamiglia ένοιωσα τεράστια ανακούφιση και έσπευσα τρέχοντας! Μπάζερ μπίτερ στο τελευταίο δευτερόλεπτο!

Σε αυτόν τον χρόνο, είμαι ευγνώμων που κάνω εκπομπές σε αυτόν τον σταθμό και βλέπω μια παρέα διαρκώς να μεγαλώνει, να εμπλουτίζεται, να ανοίγεται, να πράττει και να μοιράζεται. Άλλωστε την ιστορία τη γράφουν οι παρέες…  

Ο Σπύρος Σουλιώτης είναι ένας τύπος με ετερόκλητες και πλούσιες εμπειρίες από τη ζωή και κάποια στιγμή, με αφορμή μια λυπηρή συγκυρία αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί κοινωνικά και μέσα σε μόλις 5 χρόνια έχει να παρουσιάσει ένα αξιομνημόνευτο έργο.

Η συνέντευξη ήταν μια απρογραμμάτιστη παρόρμηση. Την προ-προηγούμενη Κυριακή έκατσε δίπλα μου όταν έκανα εκπομπή, είπαμε πέντε φράσεις στον αέρα και η φλασιά δεν άργησε. Κάναμε μια τόσο ενδιαφέρουσα συζητησοσυνέντευξη που ακόμα και εγώ που είμαι μέλος του Lafamiglia Radio, έμαθα πράγματα που τα άκουσα για πρώτη φορά !

Απολαύστε τον !





0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια