Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΓΔΑ ΜΥΤΙΛΙΝΙΟΥ

 

Η Μάγδα Μυτιλινιού είναι ένα κορίτσι 17 ετών, πρωταθλήτρια Ελλάδος στο TAE KWO DO με πολλές διακρίσεις στη συλλογή της παρά το νεαρόν της ηλικίας της και την κάλεσα στο στούντιο να μου δώσει μια συνέντευξη.

Μου έκανε φοβερή εντύπωση η πειθαρχία και η αφοσίωση στο άθλημα της, η προσήλωση και ο δυναμισμός της. Ειλικρινά δεν ξέρω πόσοι 17χρονοι της μοιάζουν αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που αυτό το …σπάνιο είδος ήρθε στην εκπομπή μου!

Επειδή στις κρίσεις μου για τους ανθρώπους συνήθως πέφτω μέσα, όταν μια μέρα θα γίνει σπουδαία και θα την ξέρει όλη η Ελλάδα, θα έχω την περηφάνια ότι η πρώτη της συνέντευξη ήταν σε εμένα. Στην αρχή φυσιολογικά αγχωμένη αλλά μετά ήταν εξαιρετική!

Απολαύστε την :





0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια