Πριν
από λίγες ημέρες το tablet μου δεν άναβε. Ενώ φαινόταν πως η ολόμαυρη οθόνη έπαιρνε ενέργεια, αλλά δεν τα κατάφερνε να ανάψει. Το πήγα στην Cosmodata στο Περιστέρι γιατί ξέρω πως έχουν τμήμα σέρβις και βρίσκεται σχετικά κοντά μου. Το tablet δεν το είχα αγοράσει από
την Cosmodata και ήταν εκτός εγγύησης.
Με κάλεσαν μετά από λίγες ημέρες και μου είπαν πως η επισκευή του θα κόστιζε 45 ευρώ. Έφταιγε ότι η μητρική πλακέτα δεν έπαιρνε τροφοδοσία και χρειαζόταν μια λεπτή επέμβαση να λειτουργήσει ξανά. Δέχθηκα.
Με ειδοποίησαν πως το επισκεύασαν, το παρέλαβα, μου το άναψαν μπροστά μου και ευτυχώς που μου κοψε και μόλις πήγα στο σπίτι τράβηξα μερικά πολύτιμα για εμένα αρχεία σε εξωτερικό σκληρό δίσκο. Το έβαλα πάλι για φόρτιση και το έκλεισα.
Μετά από λίγες ημέρες το χρειάστηκα. Πήγα να το ανάψω αλλά όσο σώθηκε ο Τιτανικός, τόσο το άναψα. Ξανά τα ίδια ! Το ξαναπήγα στο κατάστημα και τους περιέγραψα τι συνέβη. Τους είπα δε πως «Δεν ήρθα να κάνω φασαρία, συμβαίνει. Σας προτείνω όμως πως αφού το σέρβις απέτυχε,
θέλω το τάδε tablet. Αφαιρέστε μου τα 45 ευρώ και να πληρώσω τη διαφορά» Μου απάντησαν πως θα έπρεπε να το εξετάσουν πρώτα. Αντέτεινα πως είναι κρίμα από τη στιγμή κατά την οποία έβγαλε την ίδια βλάβη, δεν μου έπεσε κάτω, δεν πήρε νερό, δεν έκανα κακή χρήση, να διαλυθεί σε ελάχιστες ημέρες από την επισκευή του. Έστειλα δε, και mail στα κεντρικά της εταιρείας. Ο λόγος που ζήτησα κάτι τέτοιο είναι γιατί σκέφτηκα πως αφού το παλιό επισκευάστηκε και χάλασε πάλι, άρα μάλλον δεν είχε ελπίδες επιβίωσης.
Μου απάντησαν από την Cosmodata πως δεν θα μπορούσαν να μου κάνουν τέτοια «τράμπα» καθώς θα υποτιμολογούσαν το καινούριο και είναι παράνομο. Τότε κάλεσα το Ινστιτούτο Καταναλωτή και μου είπαν πως «Η τράμπα είναι στη διακριτική τους ευχέρεια και στο πλαίσιο της
πολιτικής της εταιρείας τους να σου την κάνουν. Όμως είναι υποχρεωμένοι από τη στιγμή κατά την οποία σου πήραν λεφτά για να σου επισκευάσουν το παλιό, να σου το παραδώσουν επιδιορθωμένο»
Επανήλθα στην επικοινωνία μου με την εταιρεία και τους πρότεινα να μου επισκευάσουν το παλιό χωρίς χρέωση ως όφειλαν. Ξέρεις ποια ήταν η απάντηση τους;
Ότι δεν γίνεται τίποτα πια και από τη στιγμή κατά την οποία το παρέλαβα και το άναψαν μπροστά μου, δεν φέρουν καμία ευθύνη!!!
Μα δεν τους το ξαναπήγα μετά από ένα χρόνο αλλά μετά από λίγες ημέρες !
Θύμωσα γιατί αυτό μου φάνηκε απίστευτη κοροϊδία.
Αυτό που πιστεύω είναι πως ήξεραν πως η επισκευή του ήταν τζόγος αλλά προτίμησαν να μου πάρουν τα 45 ευρώ και όσο ζήσει. Θα έπρεπε όμως αφού «πέθανε ακαριαία» να το αναγνωρίσουν έμπρακτα και όχι να κάνουν τον Πόντιο Πιλάτο. Απευθύνθηκα λοιπόν στη γενική γραμματεία καταναλωτή και δημοσιοποιώ και το παρόν κείμενο.
Αν σκέφτεσαι πως «έλα μωρέ τώρα πως κάνεις έτσι για 45 ευρώ» ή και «και τι πιστεύεις πως θα κερδίσεις;» θα σου απαντήσω προκαταβολικά.
Αν αυτό το έχουν κάνει σε 100 άτομα και δεν έχει αντιδράσει κανένας, τότε αυτοί οι τύποι μας περνούν συλλήβδην για ηλιθίους. 45 ευρώ δεν είναι το ποσό που σώζει ζωές, αλλά σε όποιον τα έχει για πέταμα ας μου τα δώσει. Τουλάχιστον ας μην κάνουν το ίδιο στους επόμενους που θα βρεθούν να τους παραδώσουν κάτι για σέρβις. Δεν περίμενα το έλεος τους, πήγα στα Media Markt και αγόρασα καινούριο και έχασαν και μια πώληση αλλά και ένα πελάτη που έκανε αγορές από το κατάστημα τους για πάντα.
Κάποιος πρέπει να βρεθεί να πει ένα γαμώτο σε μερικές αδικίες που γίνονται. Ή όπως καλύτερα το είπε και σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Αναστάσιος Αλβανίας «Μη συμφιλιώνεστε με την παρακμή»…
την Cosmodata και ήταν εκτός εγγύησης.
Με κάλεσαν μετά από λίγες ημέρες και μου είπαν πως η επισκευή του θα κόστιζε 45 ευρώ. Έφταιγε ότι η μητρική πλακέτα δεν έπαιρνε τροφοδοσία και χρειαζόταν μια λεπτή επέμβαση να λειτουργήσει ξανά. Δέχθηκα.
Με ειδοποίησαν πως το επισκεύασαν, το παρέλαβα, μου το άναψαν μπροστά μου και ευτυχώς που μου κοψε και μόλις πήγα στο σπίτι τράβηξα μερικά πολύτιμα για εμένα αρχεία σε εξωτερικό σκληρό δίσκο. Το έβαλα πάλι για φόρτιση και το έκλεισα.
Μετά από λίγες ημέρες το χρειάστηκα. Πήγα να το ανάψω αλλά όσο σώθηκε ο Τιτανικός, τόσο το άναψα. Ξανά τα ίδια ! Το ξαναπήγα στο κατάστημα και τους περιέγραψα τι συνέβη. Τους είπα δε πως «Δεν ήρθα να κάνω φασαρία, συμβαίνει. Σας προτείνω όμως πως αφού το σέρβις απέτυχε,
θέλω το τάδε tablet. Αφαιρέστε μου τα 45 ευρώ και να πληρώσω τη διαφορά» Μου απάντησαν πως θα έπρεπε να το εξετάσουν πρώτα. Αντέτεινα πως είναι κρίμα από τη στιγμή κατά την οποία έβγαλε την ίδια βλάβη, δεν μου έπεσε κάτω, δεν πήρε νερό, δεν έκανα κακή χρήση, να διαλυθεί σε ελάχιστες ημέρες από την επισκευή του. Έστειλα δε, και mail στα κεντρικά της εταιρείας. Ο λόγος που ζήτησα κάτι τέτοιο είναι γιατί σκέφτηκα πως αφού το παλιό επισκευάστηκε και χάλασε πάλι, άρα μάλλον δεν είχε ελπίδες επιβίωσης.
Μου απάντησαν από την Cosmodata πως δεν θα μπορούσαν να μου κάνουν τέτοια «τράμπα» καθώς θα υποτιμολογούσαν το καινούριο και είναι παράνομο. Τότε κάλεσα το Ινστιτούτο Καταναλωτή και μου είπαν πως «Η τράμπα είναι στη διακριτική τους ευχέρεια και στο πλαίσιο της
πολιτικής της εταιρείας τους να σου την κάνουν. Όμως είναι υποχρεωμένοι από τη στιγμή κατά την οποία σου πήραν λεφτά για να σου επισκευάσουν το παλιό, να σου το παραδώσουν επιδιορθωμένο»
Επανήλθα στην επικοινωνία μου με την εταιρεία και τους πρότεινα να μου επισκευάσουν το παλιό χωρίς χρέωση ως όφειλαν. Ξέρεις ποια ήταν η απάντηση τους;
Ότι δεν γίνεται τίποτα πια και από τη στιγμή κατά την οποία το παρέλαβα και το άναψαν μπροστά μου, δεν φέρουν καμία ευθύνη!!!
Μα δεν τους το ξαναπήγα μετά από ένα χρόνο αλλά μετά από λίγες ημέρες !
Θύμωσα γιατί αυτό μου φάνηκε απίστευτη κοροϊδία.
Αυτό που πιστεύω είναι πως ήξεραν πως η επισκευή του ήταν τζόγος αλλά προτίμησαν να μου πάρουν τα 45 ευρώ και όσο ζήσει. Θα έπρεπε όμως αφού «πέθανε ακαριαία» να το αναγνωρίσουν έμπρακτα και όχι να κάνουν τον Πόντιο Πιλάτο. Απευθύνθηκα λοιπόν στη γενική γραμματεία καταναλωτή και δημοσιοποιώ και το παρόν κείμενο.
Αν σκέφτεσαι πως «έλα μωρέ τώρα πως κάνεις έτσι για 45 ευρώ» ή και «και τι πιστεύεις πως θα κερδίσεις;» θα σου απαντήσω προκαταβολικά.
Αν αυτό το έχουν κάνει σε 100 άτομα και δεν έχει αντιδράσει κανένας, τότε αυτοί οι τύποι μας περνούν συλλήβδην για ηλιθίους. 45 ευρώ δεν είναι το ποσό που σώζει ζωές, αλλά σε όποιον τα έχει για πέταμα ας μου τα δώσει. Τουλάχιστον ας μην κάνουν το ίδιο στους επόμενους που θα βρεθούν να τους παραδώσουν κάτι για σέρβις. Δεν περίμενα το έλεος τους, πήγα στα Media Markt και αγόρασα καινούριο και έχασαν και μια πώληση αλλά και ένα πελάτη που έκανε αγορές από το κατάστημα τους για πάντα.
Κάποιος πρέπει να βρεθεί να πει ένα γαμώτο σε μερικές αδικίες που γίνονται. Ή όπως καλύτερα το είπε και σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Αναστάσιος Αλβανίας «Μη συμφιλιώνεστε με την παρακμή»…
Διαφωνώ
και διαμαρτύρομαι με την πολιτική της εταιρείας Cosmodata γιατί βασίζεται στην
λογική «πέραν της απομάκρυνσης εκ του ταμείου, χαρήκαμε». Το γεγονός ότι
εμφανίστηκε η ίδια βλάβη αμέσως μετά την επισκευή χωρίς τη δική μου κακή χρήση
είναι η επιτομή της αδικίας. Καλύτερα ας μου έλεγαν από την αρχή ότι δεν
επισκευάζεται ή ότι κοστίζει το ότι ασχολήθηκαν και το άνοιξαν και να είμαστε
φίλοι και αγαπημένοι.
Υγ. Για όποιον δεν με πιστεύει, τα mail με την εταιρεία τα έχω κρατήσει..
0 Λογομαχιες:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια