Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ



Το παρακάτω γράμμα με προβλημάτισε και με στενοχώρησε…
= = =

Φιλε Suspect Καλησπερα!!!!

Ειμαι ο Λέλος και ειμαι απο τη Μύκονο. Απο χτες που διαβαζω το blog σου εχω τρελαθει στη κυριολεξια. Οτι διαβαζω εδω μεσα το εχω ακουσει απο τις γυναικες εκει εξω. Ημουν παντα ο μαλακας - υπερβολικα καλο παιδι με τα θυληκα(καταλαβαινεις... μη αρχισω και αναλυω) και ειτε μ εβελπαν σα φιλο ή αν εκανα κατι δε κρατουσε πολυ.

Γνωρισα ενα φιλαρακι ο οποιος μ εγραψε σε μια pick up κοινοτητα,εκει μου ελεγαν να γινω το μεγαλυτερο @ρχ!δ! που υπαρχει να μην τις υπολογιζω να τις φτυνω, να μ ενδιαφερει μονο να τις πηδηξω. Γεμισα το σωμα μου με tattoo, αδειαζα μπουκαλια, χωνομουνα φορα παρτιδα και μερικες φορες μπορει να καταληγα με καποια στο κρεβατι αλλα και αυτη περα απο sex δεν ηθελε κατι αλλο μαζι μου.

Καταλαβα πλεον οτι ουτε στη μια περιπτωση ουτε στην αλλη δεν ημουν ο πραγματικος εαυτος μου. και ειπα να κοψω το ψευτικο στυλακι του bad boy. Αλλα τωρα σαν εαυτος μου σαν πραγματικος Λέλος ειμαι μπερδεμενος. .....

Δε ξερω πως διαολο να τις πλησιασω εχω βραχυκυκλωσει εδω και μερες. Θα ηθελα αν δε σε βαζω σε κοπο καποια συμβουλη. Οπως τα περιγραφεις και οτι λες αυτα ακριβως ακουω και εγω καθημερινα Μα τα ιδια ομως!!! και απο ολες!!!! Συγνωμη για το μεγαλο γραμμα θα με εσωζες αν μπορεις να βοηθησεις λιγο, πολυ λιγο

Προχτες παλι τα εκανα μουσκεμα και η γκομενα ξενερωσε.
Τη γνώρισα εδώ στο νησι πηγα στην παραλια που δουλευει και συμφωνα με τους ειδικους πρεπει πρωτα να γινεις bad boy να της προκαλεσεις ελξη. μετα ριχνεις τα vibes για να την κανεις να αισθανθει ανετα και αρχιζεις να ανεβαζεις το ερωτικο στοιχειο σταδιακα αγγιζοντας την. Τα εκανα ολα αυτα ισως και παραπανω χιουμορ και πειραγμα απ οτι επρεπε, κλεινουμε ραντεβου και μου λεει οτι «Λυπαμαι δε μπορω να ερθω» Χτες την βλεπω να εχει βγει ραντεβου με ενα τυπακι γνωστό μου 21 χρονων αυτος η γκομενα 28 ο οποιος της προσφερε λουλουδια (οτι εκανα και εγω παλια) Ειπα φιλε μου suspect να ειμαι ο εαυτος μου αυτη τη φορα αλλα δεν επιασε.

Λειτουργησα πιο πολυ φυσικα αυτη τη φορα. Με πολυ χαβαλε, την αγγιζα την πειραζα, δεν αργησαμε να αλλαξουμε κινητα, οταν τις εστειλα μηνυμα απαντησε αμεσως μετα απο 2-3 μηνυματα εκ μερους μου και 2-3 απο μερους της της ζηταω ραντεβου να παμε καπου για φαγητο η ποτο και εκει τρωω πορτα....

= = =
ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ
= = =

Φίλε Λέλο σε ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία. 

Βλέπω ότι έχεις 4 προβλήματα. 

Α) Ψάχνεις συμβουλάτορες για τη ζωή σου. Άλλο το σκάκι και άλλο το ουισκάκι φίλε. Άλλο να εκτιμάς κάποιους φίλους σου και να ζητήσεις μια γνώμη και άλλο να διαμορφώνεις το άτομο σου ανάλογα με το τι διάβασες σε μια κοινότητα στο facebook. Λέρωσες το σώμα σου με τα τατουάζ, έγινες αυτό που νόμιζες ότι θα σε κάνει επιτυχημένο και κατέληξες δυστυχής. Στο facebook ο καθένας γράφει ότι παπαριά του κατέβει, τσάμπα είναι! Εσύ πήγες και έκανες αυτά που είδες γραμμένα εκεί; 

Β) Μου γράφεις και με τρομάζεις «θα με εσωζες αν μπορεις να βοηθησεις». Όχι φίλε. Ούτε να περιμένεις να σε σώσει ένας άγνωστος και άσχετος με τη ζωή σου όπως εγώ, ούτε να ελπίζεις σε τέτοιου είδους σωτηρία. Θα σου συνιστούσα δε, να είσαι προσεκτικός γιατί αν ήθελε κάποιος σαν εμένα να σπάσει πλάκα μαζί σου αφενός μπορεί αν σου ζήταγε να πέσεις από το μπαλκόνι σου, αφετέρου είμαι σίγουρος πως θα το έκανες... Μόνος σου φίλε θα σώσεις τον εαυτό σου. Είσαι ο μοναδικός και απόλυτος υπεύθυνος για εσένα και γεύεσαι τις επιλογές σου, καλές και κακές. Μια γνώμη πολύ ευχαρίστως να σου δώσω, αλλά αποφάσεις και επιλογές είναι 8000000% δικές σου. 

Γ) Δεν βλέπω να μου λες ποιες γυναίκες θέλεις. Για οικογένεια, για χαβαλέ, για φραμπαλά, για σπίτι; Πιθανολογώ ότι θέλεις κάτι σοβαρό για να μου στέλνεις γράμμα αλλά σου προτείνω να ξεκινήσεις από αυτό. Ποιο είναι το προφίλ της γυναίκας που ψάχνεις και πιστεύεις ότι σου ταιριάζει; Κάτσε και σκέψου το. Σοβαρά όμως ε; Αν είναι απλώς να μοστράρεις τα τατου και το γκρικ καμάκι και την αχαούχα φάση, ε, κάτι θα χτυπήσεις. Στις δέκα χιλόπιτες θα καβατζώσεις και μια. Αυτό θέλεις; Αν ναι, γιατί στενοχωριέσαι; Είμαι απολύτως βέβαιος ότι έχεις απορρίψει μια χαρά κοπέλες επειδή δεν είναι μπαργούμαν και δεν είναι πολύ τύπισσες και πολύ περπατημένες και δεν κυκλοφορούν μέρα μεσημέρι με καυτά μπικίνι. 

Δ) Προσπαθείς πάρα πολύ να γίνεις συμπαθής και πάσχεις από ειδεχθή λιγουρίαση. Έχεις κάποια κλεψύδρα καλέ μου άνθρωπε που να λέει ότι αν δεν πας με 7 γυναίκες την προσεχή εβδομάδα θα πεθάνεις; Γιατί τόσο άγχος; Γιατί τέτοια μανιοκατάθλιψη; Πορεύσου στο δρόμο σου, να φροντίζεις τον εαυτό σου στο πλαίσιο του εφικτού ( εννοώ μην είσαι άπλυτο ρεμάλι – πρόσεχε λίγο μαλλιά ντύσιμο ) ανοιχτά μάτια, καθαρό μυαλό και κάτι θα βρεις. Στο κάτω κάτω της γραφής οι γυναίκες είναι περισσότερες από εμάς. 

Τι να κάνεις: 

Καταρχάς, ΑΠΟΧΗ

Έχεις ξεκάθαρη εγκεφαλική σύγχυση οπότε κάτσε μόνος σου για λίγο. Ναι, ξέρω. Τώρα είναι καλοκαίρι μπλα μπλα. Ναι, για τώρα μιλάω. Γιατί αν είναι να κάνεις τα ίδια και μετά να στενοχωριέσαι θα πάει Σεπτέμβριος και μετά πάλι θα κλαις και θα σου φταίνε οι  άλλοι και η άδικη η μοίρα. Τώρα να δοκιμάσεις τον εαυτό σου. Ασχολήσου με τη δουλειά σου, γέμισε τη μέρα σου με ωραία χόμπι-δράσεις τύπου μια ξένη γλώσσα ( προτείνω τα Ιταλικά που είναι και τα πλέον εύκολα) , μια δεξιότητα, πολεμική τέχνη, χορός, ή ότι άλλο σου αρέσει. Κόψε άμεσα το γιουπορν, το πολύ αλκοόλ, τις πολλές ώρες στο facebook και φρόντισε οι παρέες σου να μην είναι με χλέμπουρες. 

Το δεύτερο που πρέπει να κάνεις είναι να εφαρμόσεις έναν κανόνα μόλις γνωρίσεις μια κοπέλα που να σου κινεί το ενδιαφέρον. ΜΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙΣ. Βάλε το στοίχημα με τον εαυτό σου, στις πρώτες τρεις φορές που θα βγείτε, μην αγγίξεις. Σε κόβω πάρα πολύ παρορμητικό και αυτό σημαίνει τελείως χαμηλή αυτοπεποίθηση και φόβος απόρριψης. Για αυτό είσαι πολύ χαβαλές γιατί προσπαθείς πάρα πολύ να είσαι συμπαθής. Πάμε να φάμε στα γρήγορα και άντε γεια. Και μετά κλαίγεσαι ότι είσαι μόνος σου. 

Βγες μίλα σαν άνθρωπος, δες που πάει, και άμα πάει, με την ευχή μου.

Στην ερώτηση σου, πώς να τις πλησιάσεις, η απάντηση είναι απλή:
Σαν άνθρωπος! 

Εννοώ ούτε να είσαι ο υπερχαβαλές, ούτε ο βλακάκος-μπήχτης που γίνεται κολλητήρι από το πουθενά και με το καλησπέρα. Να είσαι εσύ μεν, αλλά με τις σωστές δόσεις. Και με την πλάκα σου και με το σοβαρό. Άμα παίρνεις τον εαυτό σου πολύ στην πλάκα, να ξέρεις πως το αυτό κάνουν και οι άλλοι… Δεν χρειάζεται να κάνεις τον διασκεδαστή. Για αυτά έχουμε τον Σεφερλή και τον Λαζόπουλο. 

Πιστεύω ότι διαβάζοντας τα παραπάνω μπορεί να πεις ότι έχω δίκιο αλλά δεν πιστεύω ότι θα κάνεις τίποτα. Θα βρεθεί άλλος συμβουλάτορας που θα σου πει «έλα μωρέ τώρα, σήμερα είναι η ζωή, ότι φάμε και ότι πιούμε» και θα συνεχίσεις να κάνεις ότι κάνεις. 

Καλή τύχη φίλε Λέλο. 

May the force be with you

= = =
Υγ. Μην ψάξεις ποιος είναι ο Λέλος, έχω αλλάξει όλα τα στοιχεία και ούτε η μάνα του θα τον καταλάβαινε αν διάβαζε το κείμενο. Το λυπηρό είναι πως «Λέλοι» υπάρχουν πάρα πολλοί…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια