Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

ΣΤΗΡΙΞΗ

- Και που λες φίλε μου ύποπτε, άνοιξα μαγαζί και περιμένω να μου σταθούν οι φίλοι μου αλλά κάπου προβληματίστηκα...

-  Τι έγινε ρε; 

- Ε, να, έκανα τα εγκαίνια τις προάλλες και κάλεσα συγγενείς και φίλους...

- Και δεν ήρθε κανένας; 

- Ακριβώς... 

- Λογικό μου φαίνεται..  

Τι περίμενες, να σε υποστηρίξουν οι φίλοι σου στο νέο σου ξεκίνημα; Περίμενες να σου σταθούν οι δικοί σου σε μια καινούρια δραστηριότητα; Τι λε ρε μεγάλε, ποιος είσαι εσύ να σηκώσεις κεφάλι δηλαδή; 

Αγόρι μου, θέλεις συμπαράσταση, προκοπή, υποστήριξη και στήριξη; 

Μόνο με αγνώστους, ημιάγνωστους και ημιγνωστούς θα κάνεις δουλειά. 

Οι άλλοι, οι φίλοι σου, αφου σε φλομώσουν στα «ναι, θα έρθουμε σίγουρα» και δεν θα τους βλέπεις ούτε με το Hubble, θα υπάρχουν για να σε ρωτάνε "πως πας με το μαγαζί" ώστε να χαρούν άμα τους απαντήσεις "χάλια" ή να έρθουν άμα τους απαντήσεις "τέλεια" απο περιέργεια, για να σε θάψουν αμέσως μετά...



3 Λογομαχιες:

Δέσποινα είπε...

ουδείς προφήτης στον τόπο του,ανέκαθεν ισχύει αυτό!

Leviathan είπε...

sta eipa kai sto facebook...xeiroteroi pelates apo tous siggeneis den iparxoun...exoun tin ediposi pos 8a tous klepseis, 8a tous fortoseis oti 8es kai polla polla alla...

kalo sou vradi!!

Alexandra's Voice είπε...

Εγώ συνηθίζω να λέω ότι οι καλοί φίλοι στις χαρές φαίνονται περισσότερο!!!! Στα "άσχημα" μια χαρά συμπαραστέκονται όλοι!!!! Στις χαρές όμως είναι λίγοι αυτοί που χαίρονται πραγματικά χωρίς να λένε από μέσα τους κι εγώ δεν ξέρω τι....

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια