Τρίτη 23 Μαΐου 2006

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 9

Με αυτά που λες φερνεις σε δυσκολη θεση ακομα και τον Πινοκιο

Λεξικο: 
όταν δεν αρκει: «θες πολλες ωρες πτησης ακομα» 
για αλκοολικο: χμμμ… Τελικα εσυ δεν είσαι παμφαγο ον αλλα …παμ-πινω 
για φουσκωτους: αυτος είναι σινεμασκοπ! 16 χ 9 
doggy woman: η γκομενα είναι ξεσκισιμο σκυλι.

Eχεις τόσο χρόνο επιβίωσης όσο ένας Αμερικανός πεζοναύτης στο παζάρι της Βαγδάτης.

There is so many different worlds 
So many different suns 
But we have just one world 
But we live in different ones
“Dire straits – Brothers in arms”

Αν εγω παρω ένα καρφι και το καρφωσω στον τοιχο, θα λεω ότι εκανα εργο; Δηλαδη τι; Ότι χαλασα τον τοιχο; Στρατηγος Μακρυγιαννης.

Αυτο που μου λες ειναι τοσο συνηθες οσο τα κρούσματα ανθρωποφαγίας στη μεταπολεμική Δανία.

Oταν ο αντρας φερνει στη γυναικα του ενα δωρο,χωρις λογο,υπαρχει λογος

H πνευματική χωρητικότητα του μυαλού σου έχει μείνει στην εποχή του Amstrad

Aμα εχεις παλαμαρι  
Tι τη θελεις τη φεραρι;

Το 80% των Ελληνων επιδιωκουν να γινουν τραγουδιστες, ηθοποιοι, προεδροι απαντων σωματειων, φορεων, συλλογων, πολιτικοι, δημοσιογραφοι, ανθρωποι του θεαματος και της τηλεορασης. Το υπολοιπο 20% ειναι ηδη τα ανωτερω.

Στην εύφορη κοιλάδα των υποσχέσεων πολλοί έχουν πεθάνει από την πείνα

Το αρθρο σας σχετικα με τον θανατο μου είναι γεματο υπερβολες

Ποτε μην αποδιδεις στην κακοβουλια ότι μπορει να εξηγηθει με τη βλακεια

Από τη στιγμη που επιασα το βιβλιο σου στα χερια μου μεχρι που το αφησα, πεθανα στα γελια. Καποια στιγμη σκοπευω να το διαβασω.

Δεν εχω ουτε έναν εχθρο αλλα οι φιλοι μου με μισουν

Το σκηνικο της παραστασης ηταν υπεροχο αλλα δυστυχως οι ηθοποιοι εμπαιναν στη μεση.

Στο μονο πραγμα που συμφωνουν οι αντρες και οι γυναικες είναι οτι δεν εμπιστευονται τις γυναικες.

Υπάρχουν άνθρωποι ηλίθιοι από φανατισμό και άλλοι φανατικοί από ηλιθιότητα

Αγορασα μια καρβουνοκίνητη μηχανή για το κούρεμα χρυσόψαρου.

Αν κατηγορείς τους άλλους για τις κακοτυχίες σου, δείχνει έλλειψη παιδείας.
Αν κατηγορείς τον εαυτό σου δείχνει ότι η εκπαίδευσή σου έχει ξεκινήσει.
Αν δεν κατηγορείς ούτε τους άλλους ούτε τον εαυτό σου, η εκπαίδευσή σου έχει ολοκληρωθεί.

Δεν σκεφτομαι τιποτα.
Δεν φοβαμαι τιποτα.
Δεν ελπιζω τιποτα.
Ειμαι πιθηκος.

Εμφανώς δε γνωρίζα πως μπροστά στο μνημονικό σου, οι ελέφαντες έχουν Αλτζχάιμερ.

Ολοι με μισούν γιατί είμαι παρανοϊκός και διχασμένη προσωπικότητα, αλλά είναι ωραίο να είσαι ο εαυτός μου.

Χρειάζεται λιγότερος χρόνος να κάνεις κάτι σωστά από ότι να εξηγήσεις γιατί το έκανες λάθος



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια