Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2018

ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΒΓΗΚΑΜΕ. ΕΓΩ, Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΜΠ.


Πριν από λίγο καιρό, σε μια συνέντευξη που μου έδωσε ο Γιάννης Σπαλιάρας, μου είπε το εξής : Το δικό μας lifestyle είναι λίγο παραπάνω από αυτό της Αλβανίας και εμείς νομίζουμε ότι είμαστε στο Μονακό.

Διασκεδάζω αφάνταστα με την εποχή μας. Μια εποχή παρακμής και αποσάθρωσης. Στην εποχή μας αλλάξαμε τις λέξεις για τις εξωραΐσουμε. Παλιά τους λέγαμε παιδεραστές. Τώρα πια τους λέμε παιδόφιλους. Αλλάξαμε τη λέξη για να καλύψουμε μια σιχαμένη αρρώστια.  Τώρα πια τους λέμε γκέι. Παλιά είχαμε πολλές λέξεις.

Διασκεδάζω αφάνταστα με την εποχή μας. Στα χρόνια της παρακμής χρησιμοποιούμε λάθος λέξεις, σε λάθος περιστάσεις με αποτέλεσμα να τις αποδυναμώνουμε. Συγγνώμη αν σας το χαλάω αλλά αυτός που πρώτος μίλησε για τον ρατσισμό, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ισότητα των ανθρώπων και τις διακρίσεις ήταν ο Χριστός. Μπορεί το 2018 να μας αρέσει να χρησιμοποιούμε βαρύγδουπες λέξεις αλλά μας πρόλαβε άλλος. Τα είπε καλύτερα άλλωστε.

Ενοχλήθηκα από την επίθεση που δέχθηκε ο Μάρκος Σεφερλής από την Έλενα Ακρίτα. Όποτε βλέπω τον Σεφερλή στην τηλεόραση παθαίνω το εξής : Για 5 λεπτά τον απολαμβάνω. Μετά τον βαριέμαι. Παρόλα αυτά όμως αναγνωρίζω στον κοσμάκη το δικαίωμα να τον γουστάρει. Γνωρίζω πως οι θεατρικές του παραστάσεις είναι έντιμες καθώς διαρκούν πάνω από 3 ώρες με πολύ κόσμο να δουλεύει, να πληρώνεται και να ζει από αυτές. Στην  εποχή που έχουμε δει πάρα πολλούς περίεργους νεοτερισμούς, μας πείραξε αν ο Σεφερλής θα πήγαινε στο Παλλάς; Αλήθεια τώρα; Ή μήπως επειδή τολμά και σατιρίζει τον Τσίπρα, τον έβαλε στο στόχαστρο η αριστερίζουσα εθνομηδενιστική θολοκουλτούρα του τίποτα δια της κυρίας Ακρίτα;;

Αν είναι σκουπίδι ο Μάρκος Σεφερλής, τότε οι σαπουνόπερες που έχει υπογράψει η κυρία Ακρίτα τι είναι; Ανεξίτηλη κληρονομιά στον παγκόσμιο πολιτισμό;;

Δεν έχει καμία σημασία αν αρέσει σε εμένα. Ξέρω από γνωστούς και φίλους ότι ο άνθρωπος τους προσφέρει ένα πολύωρο διασκεδαστικό θέαμα -  μια απόδραση από την καθημερινότητα τους. Επειδή δε, είναι στην κορυφή εδώ και πολλά χρόνια, άρα μάλλον το κάνει και πολύ καλά. Όμως τόλμησε και κάνει κριτική στον Σύριζα. Οπότε, elementary Dear Watson, είναι σκουπίδι. Σιγά τη διανόηση,  την Ακρίτα. Με τη γόβα στιλέτο και τα μυστικά της Εδέμ. Σιγά χρυσή μου, δεν σάρωσες στα όσκαρ για να σου φαίνονται οι άλλοι σκουπίδια. Χαλάρωσε.

Με ενόχλησε τόσο πολύ αυτή η άδικη επίθεση, που σκέφτομαι στην επόμενη παράσταση του Μάρκου Σεφερλή να πάω για πρώτη και πιθανώς τελευταία φορά, μόνο και μόνο για τον υποστηρίξω σε αυτή την αθλιότητα. 

Από την άλλη, δεν με ενδιαφέρει η κυρία Ανανία και ο κύριος Παπαδόπουλος. Σχολιάζω γιατί ζούμε σε τέτοια σύγχυση και παρακμή που έχουμε διαστρεβλώσει πλήρως το νόημα.

Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος είναι ένας  νέος ποδοσφαιριστής που μέχρι στιγμής, έγινε πασίγνωστος σε όσους ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, έχει βγάλει χρήματα, κάνει καριέρα σε ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα του πλανήτη και το μεγάλο του έγκλημα είναι πως προσέγγισε μια νεαρή ηθοποιό που στην Ελλάδα τη μάθαμε από ένα αισθησιακό τσιφτετέλι.
Για το μόνο που πραγματικά μπορώ να ψέξω τον Κυριάκο Παπαδόπουλο είναι γιατί εν έτει 2018 χρησιμοποιεί γκρικλις. Κατά τα άλλα, ποιο ήταν το έγκλημα του; Ότι έστειλε ένα «καλημέρα τι κάνεις;» σε μια κοπέλα;; Οι γυναίκες είναι αυτές που αν τις προσεγγίσεις σε λένε γουρούνι και αν δεν μιλήσεις αναρωτιούνται που χάθηκαν οι άντρες πια.

Τι την ήθελε; Προφανώς ερωτικά και δεν μπορώ να ποινικοποιήσω μια φυσιολογική και ανθρώπινη επιθυμία. Μην τρελαθούμε κιόλας ! Σήμερα στα κοινωνικά δίκτυα έχεις πλείστους όσους τρόπους να αντιδράσεις. Μπορείς να μην απαντήσεις, να μπλοκάρεις αυτόν που σου στέλνει ή να το ξεκόψεις. Στο κάτω κάτω της γραφής τι έστειλε ο άνθρωπος; Μια καλημέρα. Ούτε χυδαίος ήταν, ούτε τίποτα περίεργο έστειλε, ούτε κάτι κακό.

Δεν φτάνει μόνο ότι πήρε ως απάντηση ένα παραλήρημα με ιστορική αναδρομή και το μανιφέστο. Η Τραϊάνα Ανανία, προσπάθησε να τον κάνει ρεζίλι τον άνθρωπο και δημοσιοποίησε τον διάλογο!
Κατηγόρησε ηλιθιωδώς κάποιον για σεξισμό όταν η ίδια μέσω του σεξ απίλ έγινε γνωστή! Εκτός και αν έχει πάρει Οσκαρ και δεν το θυμάμαι. Προς θεού δεν λέω «καλά έκανε και τη βίασε γιατί φορούσε μίνι» αλλά όταν κοπέλα μου έχεις ερωτικές αναφορές, είναι απολύτως φυσιολογικό να σε προσεγγίσει κάποιος. Όταν μετά την καλημέρα, αυτή αντέδρασε, ο Παπαδόπουλος της απάντησε αμέσως «συγγνωμή που σας ενόχλησα». Αυτόματα το θέμα λήγει εκεί. Η ίδια όμως πέραν του μανιφέστο που του έγραψε, θεώρησε καλό να τον διασύρει δημόσια.

Προσπάθησα να σκεφτώ γιατί του συμπεριφέρθηκε του ανθρώπου τόσο άθλια. Βρήκα τρεις λόγους. Μπορεί να είναι και όλοι μαζί.

Α) Κοίταξα στο Αθηνόραμα και είδα πως αυτή την περίοδο η κυρία Ανανία είναι άνεργη. Άρα ήταν μια πολύ ευκαιρία να τραβήξει την προσοχή για να βγάλει ένα μεροκάματο. Ένας εξαιρετικά καλός τρόπος είναι η θυματοποίηση. Μπας και τσιμπήσουν μερικές συμπάσχουσες και ανέβει το όνομά της στην επικαιρότητα. Μπορέι να φατνασιώθηκε ότι είναι θύμα του Γουάινστιν και ότι θα είναι η ηγέτιδα του #metoo στην Ελλάδα. Άβυσσος η ψυχή.

Β) Λόγω πιθανού μισανδρισμού. Το προφίλ στο ινσταγκραμ μου άφησε μια τέτοια αίσθηση η αλήθεια είναι. Ήταν μια καλή ευκαιρία να εκδικηθεί τα αρσενικά που πιστεύει ότι την πείραξαν. Ο Κυριάκος βρέθηκε μπροστά της τη λάθος στιγμή. Μέχρι και ο ενικός την ενόχλησε. Αν μια κοπέλα της έστελνε το ίδιο μήνυμα, θα την πείραζε; Όταν μετά την άμεση συγγνώμη προσπάθησε να του κάνει κακό, δείχνει ότι στην ψυχή της έχει μίσος και για να το εξηγήσει θυμήθηκε έναν υπάλληλο του δήμου πριν από 15 χρόνια και έναν μασέρ που κάποτε της την έπεσε. Ότι να ναι.  

Γ) Λόγω πιθανών ψυχολογικών προβλημάτων. Αυτό το υποθέτω γιατί το παραλήρημα που απάντησε μετά το καλημέρα τι κάνεις, ούτε έχει σχέση με την κουβέντα, ούτε προκύπτει από πουθενά και το επόμενο παραλήρημα που δημοσίευσε με τη φωτογραφία του διαλόγου, με παραπέμπει σε έναν άνθρωπο χωρίς αρχή μέση και τέλος. Χωρίς συνοχή και συνάφεια.

Θεωρώ απολύτως φυσιολογικό ένας άνδρας να πλησιάζει μια κοπέλα ερωτικά. Θεωρώ απολύτως φυσιολογικό μια κοπέλα είτε να ανταποκρίνεται είτε να απορρίπτει. Αυτά που δεν θεωρώ φυσιολογικά είναι η προσέγγιση να είναι χυδαία και η απόρριψη να είναι προσβλητική και να θίγει κάποιον δημόσια.

Αυτό που σίγουρα ταιριάζει στην περίσταση είναι η παροιμιώδης φράση του Βιεϊρίνια:

ΤΙΝΑΦΤΟΡΕ ;;;;



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου