Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

ΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ



Καλώς όρισα και καλώς σε βρήκα !

Όπως όλος ο κόσμος, λίγο πριν τις διακοπές αναζητώ οδηγούς στον ιστό ώστε όταν πάω σε ένα μέρος να είμαι κατά το δυνατόν κατατοπισμένος. Συνήθως βέβαια, έκαστος ξενοδόχος μου λέει τα καλύτερα και τα περισσότερα. 

Το μεγάλο λάθος που κάνουν οι ταξιδιωτικοί οδηγοί είναι ότι είναι κατάλογοι.  Κατάλογος παραλιών, κατάλογος εστιατορίων, κατάλογος αξιοθέατων κοκ.

Κανένας ταξιδιωτικός οδηγός δεν έχει ως κέντρο τον Άνθρωπο.

Υπάρχουν τρεις κατηγορίες τουριστών. 

Ο αραχτός :  Φιλαράκι, τρέχω έναν χρόνο. Κουράζομαι και θέλω να αράξω. Δεν με νοιάζουν πολλά πολλά. Μια καλή παραλία να λιώσω, μια καλή ταβέρνα να φάω, να πιω το ποτάκι μου και ένα ξενοδοχείο της προκοπής να μείνω. Αυτά θέλω. Να ξεκουραστώ και να χαλαρώσω. 

Ο τσιμπολόγος : Λέει πάνω κάτω τα ίδια με τον αραχτό αλλά και προσθέτει: Ήρθα που ήρθα. Έκανα τον κόπο. Ε, να μη δω και μερικά βασικά; Όχι να τρέχω, δεν αντέχω, έχω οικογένεια, βαριέμαι, δεν γουστάρω να κουραστώ στις διακοπές αλλά έστω ρε παιδί μου, να δω τα πιο σημαντικά του τόπου. 

Ο δίφης : Ο δίφης είναι κάτι σαν εμένα. Γυρνάει παντού, βγάζει συνεχώς φωτογραφίες, κάνει διαδρομές, φεύγει το πρωί από το ξενοδοχείο και επιστρέφει τη νύχτα και είναι αυτός που προσπαθεί να είναι σαν την cosmote. Κάλυψη 100%          

Δεν μου λες ρε ταξιδιωτικέ οδηγέ, τα ίδια θα προτείνεις σε όλους αυτούς; 

Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι ο χρόνος. Είναι το ίδιο αυτός που πάει για 3 μέρες και το ίδιο αυτός που πάει για 5; 

Δόξα τω Θεώ, φέτος πήγα στη Μονεμβασιά ( βάλε τον τόνο όπου θέλεις ), στην Ελαφόνησο, έκανα road trip στο μισό Νομό Λακωνίας ( το τρίτο πόδι που μου απέμεινε να δω ) και κατέληξα στα Κύθηρα. 

Αυτά όμως θα τα γράψω προσεχώς και θα ανεβάσω και τις καλύτερες φωτογραφίες από αυτές που έβγαλα. 

Τώρα όμως έχουμε εκλογές! 

Καλή αγωνιστική περίοδος, Ποτέ Ξανά Αριστερά και η Παναγιά μαζί μας ! 

υγ1. Μην ακούσω κλάψες με τα ωχ που γύρισα και αχ τι κακό που βρήκε και αηδίες! Να λες Δόξα τω Θεώ αν έχεις την υγειά σου και τη δουλειά σου και να είσαι καλά να πας και του χρόνου! Όλα κάλά είναι και όλα χρειάζονται. Με τη δουλειά μας χρηματοδοτούμε τις διακοπές μας.

υγ2. Μην ακούσω επίσης την πιο άθλια ευχή όλων των εποχών! Δεν υπάρχει το "καλό χειμώνα" λέμε! Ακόμα καλοκαίρι έχουμε!



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια