Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

HP – INFOQUEST ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ



Καλώς ορίσατε  στον μαγικό κόσμο αυτών των ελληνικών επιχειρήσεων που ανταγωνίζονται το δημόσιο στην παρακμή και θεωρούν υποχρέωση τους να παίζουν με τον πελάτη. 

Πριν από 2 χρόνια, αγόρασα έναν εκτυπωτή – πολυμηχάνημα, με φαξ και ασύρματο δίκτυο της HP και η τριετής εγγύηση νόμιζα πως με κάλυπτε σε κάτι ουσιαστικό. 

Χα! Τι βλαξ ! 

Ενώ όλα έβαιναν καλώς, κάποια στιγμή εκτύπωνε λευκές σελίδες. Κοίταξα τα μελάνια, έκανα restart, έβγαλα και έβαλα τα καλώδια αλλά ο εκτυπωτής επέμεινε. Λευκές σελίδες. 

Τηλέφωνο στην HP και ξεκίνησε το πανηγύρι με τα κλασικά προηχογραφημένα μηνύματα. Άμα θέλετε καφέ πληκτρολογήστε το 1. Άμα θέλετε βραζιλιάνα χορεύτρια πληκτρολογήστε το 2. Άμα θέλετε μουσακά πληκτρολογήστε το 3. Έτσι σε πάει καροτσάκι μέχρι το 9. Περίμενα, περίμενα, πέρασε ένα τέταρτο στην αναμονή και το έκλεισα. Ξαναπήρα. Ο θεός της HP με λυπήθηκε και μετά από 5 λεπτά στην αναμονή μίλησα με κάποιον από την τεχνική υποστήριξη. 

Όταν φτάνω σε σημείο να νοιώθω πως τα ξέρω όλα, πάντα θα συμβαίνει κάτι που θα μου δίνει κίνητρο να συνεχίζω να πορεύομαι στην αιωνιότητα. Να μαθαίνω κάτι καινούριο.

Μέχρι σήμερα ήξερα πως ο εκτυπωτής χρειάζεται να ανατροφοδοτείται με μελάνια. Έμαθα ότι έχει και κάποια μυστήρια ματζαφλαράκια που λέγονται κεφαλές και αυτές έχουν ημερομηνία λήξης! Όντως οι δικές μου είχαν λήξει εδώ και περίπου ένα χρόνο οπότε ήθελαν αλλαγή. Στην προσπάθεια μου να βγάλω και το δεύτερο καπάκι του εκτυπωτή το οποίο είχε μαγκώσει, για πολύ κακή μου τύχη βγήκε και χώθηκε μέσα στην τρύπα, το καλώδιο που συνδέει το καπάκι του εκτυπωτή με το κυρίως σώμα. Προσπάθησα να το βγάλω με τσιμπιδάκι και στην 271 προσπάθεια τα κατάφερα. Είχα καταφέρει επίσης να στραβώσω τις ακίδες οπότε δεν μπορούσα να το ενώσω και πάλι. Το καλώδιο δεν κόπηκε απλώς στράβωσαν οι ακίδες στο σημείο που ενώνεται με την άλλη άκρη που πηγαίνει στο κυρίως σώμα του εκτυπωτή.

Ξανακαλώ την  HP. Μου είπαν το εξής: Ότι – ΠΡΟΣΕΞΕ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ, ΜΙΑ ΦΙΣΑ, ΔΗΛΑΔΗ, το μηχάνημα θεωρείται ΟΛΟΚΛΗΡΟ άχρηστο και θα πρέπει να πάει για ανακατασκευή όπως μου είπαν στο εξωτερικό. 

Αν οι τεχνικοί θα μπορούσαν να με βοηθήσουν ή πόσο είναι αυτό το κόστος της ανακατασκευής ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του εκτυπωτή για ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ, ΜΙΑ ΦΙΣΑ ΔΗΛΑΔΗ, θα έπρεπε να απευθυνθώ στα δύο εξουσιοδοτημένα σέρβις.

Στην Infoquest και στην Byte computers.

Προτίμησα την πρώτη γιατί είναι πιο κοντά στο σπίτι μου. 

Το παρέλαβε ο υπάλληλος και μου είπε τα εξής: 

«Κανονικά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα αλλά θα δούμε, άλλωστε μια φύσα είναι, να κάνει ο τεχνικός μας μια πατέντα να εξυπηρετηθείς. Από την άλλη, το κόστος για την ανακατασκευή είναι ….430 ευρώ που με αυτά παίρνεις 4 εκτυπωτές οπότε δεν αξίζει. Τώρα θα πρέπει να σε χρεώσω 20 ευρώ μια και θα το δούμε αλλά αν δεν γίνει κάτι, θα σου τα επιστρέψω». Έφυγα με μια ελπίδα αλλά καλού κακού πήρα τηλέφωνο και στην Byte σε περίπτωση που δεν καταφέρουν κάτι στην Infoquest.

Εκεί οι άνθρωποι ήταν ξεκάθαροι.

Ούτε πατέντες γίνονται, ούτε επισκευή. Πολιτική της HP.  Το μηχάνημα φεύγει εξωτερικό ή αγοράζεις καινούριο. Θα δεις ότι και στην infoquest δεν θα κάνουν κάτι απλώς και μόνο για να σου πάρουν το 20αρικο. Εκείνη τη στιγμή τους σιχτίρισα από μέσα μου αλλά όπως θα διαπιστώσεις από την εξέλιξη της ιστορίας, τους εκτίμησα πολύ και αν χρειαστώ να αγοράσω κάτι, στην byte computers θα απευθυνθώ.

Πέρασαν λίγες μέρες, με κάλεσαν από την infoquest και ο τεχνικός μου εξήγησε πως η πολιτική είναι αυστηρή. Η HP δεν επιτρέπει πατέντες και επισκευές, η Infoquest δεν παίρνει πρωτοβουλίες, οπότε ή το στέλνω έξω ή αγοράζω καινούριο. 

Πήγα να το παραλάβω απογοητευμένος και ρώτησα για τα 20 ευρώ.
Η απάντηση που πήρα ήταν «αχ, ρώτησα μέσα και δεν γίνεται να σου τα επιστρέψω..»

Τελικά βρήκα τη λύση, καθώς απευθύνθηκα σε κατάστημα πληροφορικής της γειτονιάς μου.

Αν λοιπόν για μια φίσα, πρέπει να στείλω μηχάνημα στο εξωτερικό και ενώ το είχα αγοράσει 250 ευρώ να το πληρώσω 430 είναι σκέτη αλητεία και ειλικρινά δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα από την HP. Ούτε τσίχλα! Να είχε μια σοβαρή βλάβη να το καταλάβω. Για μια φίσα; Για μερικές στραβωμένες ακίδες; Σου δίνουν λέει και τριετή εγγύηση. Άχρηστα παχιά λόγια. Τι να την κάνω; Σε τι πραγματικά ωφελεί;

Επίσης δεν πρόκειται να περάσω ούτε απέξω από την Infoquest. Εφόσον ήξερες από την αρχή ότι ούτε πατέντες σηκώνει, ούτε επισκευή, γιατί ρε φίλε μου το κράτησες, μου έδωσες ελπίδα, με χρέωσες και ενώ «θα σου τα δώσω πίσω» μετά μου είπες ότι δεν γίνεται;

Εργαζόμενος είμαι και εγώ και καταλαβαίνω. Δεν ζήτησα να επισκευαστεί δωρεάν. Ο κόπος πρέπει να πληρώνεται. Από την άλλη όμως, αφού με το που το πήρες στα χέρια σου, δεν σου πήρε πάνω από 25 δευτερόλεπτα να διαπιστώσεις ότι είναι μια ζημιά που δεν επισκευάζεται γιατί είναι άθλια η πολιτική της HP και γιατί απαγορεύεται να επέμβει η infoquest. Μάλιστα. Πες το μου! Γιατί με χρεώνεις; Για μια ματιά που έριξες; Να πω ότι χρειάστηκε να το ξεβιδώσει, να το ανοίξει, να βρει το κατακερματισμένο τσιπάκι στο βάθος της πλακέτας, πάει στην ευχή να το καταλάβω. Το καλώδιο απέξω κρεμόταν!

Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει μια πολιτική απόσυρσης. Για ποιον λόγο να πληρώσω κάτι 250 ευρώ και μετά από 2 χρόνια να το ξαναπληρώσω 430; Δεν επισκευάζεις; Δικαίωμα σου. Προστάτεψε και λίγο τον καταναλωτή και δώσε καινούριο μηχάνημα σε πολύ καλύτερη τιμή με απόσυρση. Χαμένος δεν βγαίνεις αφού θα τα πάρεις από τα μελάνια!

Και να σου πω και κάτι – επειδή ξέρω ότι θα το σκεφτείς:

Ναι, για 20 ευρώ. Είναι το μεροκάματο για μια εργάσιμη μέρα. Γιατί να τους το χαρίσω;

Είναι από τις στιγμές που εύχεσαι να ήσουν ανιψιός του Βαγγέλη Μαρινάκη ή γιος του Αχιλλέα Μπέου. Να έχω σόϊ μισός Μιχαλολιάκος και μισός Σουλεϊμάν. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν.





0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια