Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΡΗΤΑ και ΓΝΩΜΙΚΑ part 75



Τελικά, όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, δεν γίνεται και το σύμπαν δεν ασχολείται πότε. Εσύ βέβαια μπορείς να πιστεύεις τις βλακείες του Κοελο.


Η καλύτερη απάντηση στο "πάχυνες" είναι η "και εσύ γέρασες" 


Λατρεύω να ακούω τους ανθρώπους να μιλούν για τον εαυτό τους. Ποτέ δεν λένε τίποτα κακό...


Φονιάδες της γαλήνης, ρακετοπαικτες!

Η σημείωση του Suspect για την αυτογνωσία: Το "σε όποιον αρέσουμε" αν το καλοσκεφτείς είναι πληκτικά αφόρητος εγωισμός. Ο Άνθρωπος οφείλει να προσπαθεί να βελτιώνεται


Αυτό που με τρομάζει στο facebook είναι πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη φωτογραφική βάση δεδομένων όλων των εποχών με τη δική μας συγκατάθεση


Είμαι σίγουρος πάντως πως αν είχα έστω ένα ελάττωμα θα το παραδεχόμουν.


Ραδιοφωνικός κανόνας: Ποτέ, μα ποτέ, δεν κάνουμε σαρδάμ στη λέξη "κληρωτίδα"...


Τον πραγματικό φίλο τον καταλαβαίνεις στη μεγάλη λύπη και στη μεγάλη χαρά. Στην υποστήριξη και στη ζηλοφθονία.


Σου έκανα 147 αναπάντητες για να σου πω ότι σε ξεπέρασα και κοιτάζω μπροστά, αλλά μάλλον δεν τις είδες, οπότε σου στέλνω και αυτό το μήνυμα...


Όπου υπάρχει άνθρωπος, υπάρχει μια ευκαιρία για καλοσύνη


Τα καλύτερα έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις, είπε, και συνέχισε να περιμένει, να περιμένει...


Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία να κάνεις την πρώτη εντύπωση αλλά να είσαι επιφυλακτικός με την πρώτη εντύπωση. Πόσες φορές έχω κάνει λάθος...


Η Ιστορία διδάσκει ότι κανείς …δεν διδάσκεται απ’ αυτήν


Για να απαλλαχθούμε από τους κακούς, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο ώστε να τους βάλουμε να τσακώνονται μεταξύ τους


Φοιτητικό πλύσιμο πιάτων:
1. Τα βάζεις στον νεροχύτη.
2. Περιμένεις.


Ας ποινικοποιηθεί επιτέλους το κλέψιμο αναπτήρα!


Όλοι για ένα μεγάλο έρωτα ζούμε.
Και καμιά τριανταριά μικρούς....


Χάθηκε να έχει η τύχη αφτιά και όχι οι τοίχοι ;


Όταν είναι μωρό τη φωνάζουν "γυναικάρα μου"
όταν είναι γυναίκα "μωρό μου"
και στο ΚΑΠΗ της λένε "πάμε εκδρομή με τα κορίτσια"
Όλα λάθος...!!


Το κέρατο είναι σαν το τζατζίκι...
Όταν τρώνε και οι 2...δεν υπάρχει πρόβλημα....


Χτες στα μπουζούκια μέθυσα τόσο που όταν σηκώθηκα να πάω τουαλέτα....
κέρδισα διαγωνισμό καλύτερης ζεμπεκιάς.


Γυναίκα είναι αυτή που δίνει 357 ευρώ για προϊόντα περιποίησης προσώπου
και στον άντρα της παίρνει το σαμπουάν απ'τα Lidl γιατί λέει το βρήκε σε
προσφορά !!!!


Ένα μήλο την ημέρα, τους κάνει όλους πέρα! Αρκεί βέβαια, να το πετάξεις με αρκετή δύναμη!!


- Και για πες μου για το ατύχημα;
- Ποιο ατύχημα?
- Τι... έτσι γεννήθηκες ;;


-Είμαι χοντρή
-Ανοησίες, πάρε 2 καρέκλες και έλα κάτσε δίπλα μου!


Ήθελα να ξέρα ποιος μπαγάσας βάζει βιταμίνες στο σπανάκι, στο καρότο και
στις φακές και δεν βάζει στα παγωτά τα σουβλάκια και τις μπύρες.....


-Ο Γιώργος μου είπε ότι είμαι πιο όμορφη και απ'την Μόνικα Μπελούτσι ...
-Ο Γιώργος ξέρει ποια απο τις 2 έχει ελπίδα να πηδήξει!


Έρχονται τα 3 γουρουνάκια και μου λένε "σώσε μας, μας κυνηγάει ο
λύκος". Γρήγορα τους λέω, δαγκώστε αυτά τα μήλα και μπείτε στο
φούρνο...


Έχω πατήσει τόσες φορές «αναβολή αφύπνισης» στο ξυπνητήρι του κινητού
που στο τέλος θα εμφανίσει μήνυμα που θα λέει «ήμαρτον φιλαράκι,
κοιμήσου».


-Έλα γιαγιά, μήπως μπορείς να ξεματιάσεις έναν φίλο μου;;
-Ναι παιδί μου, πως τον λένε;
-Ρούτερ !!!


Τι ζώδιο είσαι;
-Λέων αλλά δεν πιστεύω σ' αυτά.
-Κρίμα γιατί ταιριάζω με Λέοντες.
-Καλά μη νομίζεις.'Εχω Ερμή στον Δία και με κάνει δύσπιστο


Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις με πράσινο τσάι, είναι να τρέχεις στα
βουνά να το μαζέψεις μόνος σου.

Ο άλλος έβαλε κάγκελα στο παράθυρο στον 5ο όροφο. Ρε φίλε, ο
σπάιντερμαν δεν κλέβει, είναι με τους καλούς.

Το γρήγορο πουλί μπορεί να πιάσει το σκουλήκι, αλλά το δεύτερο
ποντίκι θα πάρει το τυρί.

Έπαιξα σκάκι με το pc μου. Έχασα. Αμέσως μετά το προκάλεσα σε αγώνα πυγμαχίας. Το διέλυσα

.




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια