Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 31

Η εποχη μας πνιγεται από πληροφοριες αλλα πεθαινει από γνωση

Ο κακος δεν ξεχνα και δεν συγχωρει
Ο επιπολαιος ξεχνα και συγχωρει
Ο φρονιμος δεν ξεχνα αλλα συγχωρει.

Μισος σε κανεναν
Φιλια σε λιγους
Αγαπη σε ολους.

Οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν προσευχονται.
Ζητιανευουν.

Δοκιμασε να βοηθας και να αγαπας. Είναι το καλυτερο φαρμακο για την ψυχικη υγεια. Χωρις να υποβαλλεσαι σε ψυχοφθορες με κοστος διαδικασιες.

Με τον έρωτα περνά ο καιρός, αλλά και με τον καιρό περνάει ο έρωτας.

Καλο είναι να υπαρχεις
Καλυτερα όμως να ζεις.

Στο ελληνικο κρατος δεν φτανει να κουρδιζεις το ρολοϊ
Για να λειτουργησει πρεπει να σπρωχνεις και τους δεικτες με το δακτυλο σου.

Συνηθως εχουμε την ταση να κρινουμε τον εαυτο μας από τις καλες προθεσεις και τους αλλους από τις κακες τους πραξεις.

Ο ανθρωπος εχει δυο διεξοδους να πει τον πονο του αφοβα.
Στη μητερα του και στην προσευχη του.

Δεν υπαρχουν ανθρωποι χωρις ελαττωματα. Ο καλυτερος είναι εκεινος που εχει τα λιγοτερα. Και η πιο λεπτη τριχα εχει σκια…

Μου αρεσει να ακουω τους ανθρωπους να μιλανε για τον εαυτο τους.
Ποτε δεν λενε τιποτα κακο…
Suspect

Πολλοι ομιλητες ταλαιπωρουν τους ακροατες τους με ιδεες περιπλοκες και σκεψεις δυσνοητες. Ξεχνουν αυτοι που ελεγαν οι αρχαιοι: το σοφον σαφες και το σαφες σοφον.

Με τα βιβλια αλλοι διακοσμουν τη βιβλιοθηκη τους και αλλοι την ψυχη τους.

Η μοναξια εχει μια θεραπεια. Την εργασια.

Στην εκκλησια, οι ιερεις χωριζονται σε δυο κατηγοριες. Στους σταυροφορους και στους μισθοφορους.

Οι γκρινιαρηδες παραπονονουνται γιατι τα τριανταφυλλα εχουν αγκαθια.
Οι λογικοι χαιρονται που τα τριανταφυλλα βγαζουν αγκαθια.

Η μοναξια και το συναισθημα ότι δεν σε χρειαζεται κανεις είναι η πιο αβασταχτη τιμωρια.

Ο τσιγγουνης γινεται χρησιμος μονο μετα τον θανατο του.

Δεν μπορει να αναπτυχθει αγαπη ουτε με εκεινους που φοβομαστε ουτε με εκεινους που μας φοβουνται
Κικερων

Ποιο είναι το πιο ελαφρύ πράγμα στον κόσμο;
Το πέος.
(Σηκώνεται απλώς και μόνο με τη φαντασία!)



7 Λογομαχιες:

MenieK είπε...

Αυτές οι λίστες με τα ρητά (μεταφορείς απόψεων και ιδεών) μου θύμισαν ένα ρητό (χεχεχε). Λοιπόν είπε ο Μπέρναρ Σό: όταν έχεις ένα μήλο και το ανταλλάξεις με το μήλο κάποιου άλλου, ο καθένας σας θα εξακολουθεί να έχει από ένα μήλο. Αλλά αν έχεις μια ιδέα και την ανταλλάξεις με την ιδέα κάποιου άλλου τότε καθένας σας θα έχει από δύο ιδέες...

So_Far είπε...

Θα σου προσθέσω ένα που έμαθα σήμερα:
πραγματικός φίλος είναι αυτός που σε μαχαιρώνει στο στήθος. Αν θυμάμαι καλά είναι του Όσκαρ Ουάιλντ

Μετεωρίτης είπε...

Ε, όχι να δουλέψουμε για να καταπολεμήσουμε την μοναξιά!!
ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ
αλλά αυτό όχι.
ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ...

(και για όποιον δεν κατάλαβε, έχω πάρα πολύ δουλειά αυτές τις μέρες...)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

Παπαδημητρίου Σταυρούλα είπε...

μέρος 31 !!!!!!!!!
μα που τα βρήσκεις ? αυτό είναι δουλεια κανονική
αλλά βοηθάνε και οι αναγνώστες :)

afrodiet είπε...

"Μου αρεσει να ακουω τους ανθρωπους να μιλανε για τον εαυτο τους. Ποτε δεν λενε τιποτα κακο…"

Και συνήθως όταν αποφασίζουν ότι θα μιλήσουν για τα ελαττώματά τους, αναφέρουν κάποια σχεδόν προτερήματα. Π.χ. Είμαι τελειομανής, είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου...

Δε λέει κανείς: είμαι τεμπέλης του κερατά, είμαι τσίπης, είμαι ψεύτρα, είμαι ψώνιο, είμαι κουτσομπόλα, είμαι αναξιόπιστος, ...

:)

Μετεωρίτης είπε...

...ή "είμαι Παναθηναϊκός"
(που είναι το χειρότερο ελάττωμα του ανθρώπου, afrodiet!!!)

So_Far είπε...

Η μοναξιά έχει μια θεραπεία: την εργασία.
Το ακολουθώ κατά γράμμα τον τελευταίο καιρό.
Στα πλαίσια λοιπόν της θεραπείας θα δουλεύω χριστουγεννιάτικα. Γι' αυτό πέρασα νωρίς νωρίς να σου αφήσω τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα και ό,τι επιθυμείς.
Και στα blogs με το δικό σου τρόπο που ξεχωρίζει αλλά να απαντάμε και στα σχόλια εντάξει;
Καλά Χριστούγεννα ύποπτε!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια