Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ

 

Θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο ταξιδιώτη. Έχω γράψει σε ένα word αρχείο όλα όσα χρειάζομαι για ένα ταξίδι, οπότε το να «φτιάξω βαλίτσα» είναι υπόθεση 15 λεπτών. Το ανοίγω στον υπολογιστή και μηχανικά βάζω όσα γράφω.

 

Φέτος, Δόξα τω Θεώ, πήγα σε πολλά μέρη. Ταλαιπωρήθηκα σωματικά, είμαι κατάκοπος, αλλά ψυχικά κατενθουσιασμένος! Έβγαλα φανταστικές φωτογραφίες και βίντεο και έχω υλικό για να ανεβάζω στα σόσιαλ για 3 μήνες !

 

Είδα καινούρια μέρη, καινούρια πράγματα, το καταχάρηκα.

 

Ετοίμαζα βαλίτσα για τον τελευταίο μου προορισμό.

 

Τον Νομό Αιτωλοακαρναρνίας.

 

Έφτιαχνα τη βαλίτσα που λες, με ανοιχτό το κλασικό μου word αρχείο, και ξαφνικά θυμήθηκα πως είχα αφήσει απότιστα τα φυτά μου. Αμέσως μετά, πως πρέπει να πετάξω τα σκουπίδια για να μη μείνουν μέσα στο σπίτι.

 

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα;;;;

 

Στην Αθήνα έμειναν το λαπτοπ και το ασύρματο πληκτρολόγιο.

Στην Αιτωλοακαρνανία ταξίδεψαν ο φορτιστής και το ποντίκι.

 

Όσο οργανωμένος και αν είσαι, όσο control freak, κάπου θα την πατήσεις τελικά.

 

Χαλάλι. Γίνονται και διδακτικά λάθη για το μέλλον.

 

Πέρασα καταπληκτικά.

 

Καλή σεζόν και καλή αγωνιστική περίοδος !



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια