Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

ΤΙ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟ 2020

Άκουγα και ακούγαμε τόσο καιρό την επωδό «Να φύγει επιτέλους αυτό το 2020 και να μην ξανάρθει». Οι υποψιασμένοι, ξέραμε πως το 2021 δεν θα είναι απείρως καλύτερο όπως και επαληθεύτηκε.

 Έριξα μια ματιά σε αυτό το 2020 και να σου πω την αλήθεια; Τολμώ να πω πως ήταν μια πολύ καλή χρονιά για εμένα! Ω ναι! 

Προφανώς και τηρουμένων των αναλογιών και ακόμα πιο προφανώς, Δόξα τω Θεώ που έμεινα υγιής και δεν είμαι στους 6.000 που κατέληξαν. 

 Το 2020 ξεκίνησε για εμένα σε φιλικό σπίτι και για πρώτη φορά στη ζωή μου, κέρδισα το φλουρί! Έχω να θυμάμαι όταν κόβαμε τη βασιλόπιτα με τη συγχωρεμένη τη μάνα μου, και ενώ είχε βάλει ο φούρναρης ένα, η μάνα μου πάντα το ξέχναγε και έβαζε και αυτή και τα κέρδιζε και τα δύο η μάνα μου! Κατά τα άλλα, τα αναφέρω όπως μου έρχονται στο νου. 

 1. Η δουλειά μου Δόξα τω Θεώ, παρά τα δύο λοκντάου, μου πήγε πολύ καλά. 

 2. Έκανα μια μεγάλη εκκαθάριση στο …νοικοκυριό μου με αποτέλεσμα να προσφέρω ρούχα, γραβάτες, πιάτα και ποτήρια! 

 3. Ανακάλυψα τον καλύτερο web ραδιοφωνικό σταθμό που ήμουν ποτέ, και εντάχθηκα στο δυναμικό του. Ο Lafamiglia Radio https://www.lafamiglia.com.gr/ είναι και φιλανθρωπικός σταθμός και στηρίζει με τρόφιμα 150 οικογένειες. Οπότε με ένα τρύγο, δύο ζμπαρόνια. Και έκανα τις εκπομπές μου και συμμετείχα σε φιλανθρωπικές δράσεις. 

 4. Ανακάλυψα το Καταφύγιο Αδέσποτων Ζώων του Δήμου Αθηναίων και πηγαίνω σταθερά ως εθελοντής. Η συναναστροφή μου με τα σκυλιά είναι πραγματική απόλαυση. Θεωρητικά εγώ είμαι ο εθελοντής, πρακτικά παίρνω περισσότερα από όσα δίνω. 

 5. Έβγαλα από τη ναφθαλίνη το ποδήλατο μου που μου το είχα πάρει ως δώρο το ….1994 – πανάκριβα το είχα πληρώσει και τότε ήταν από τα καλύτερα. Το ανακαίνισα πλήρως και το χρησιμοποιώ! 

 6. Ολοκλήρωσα τις φωτοβόλτες μου! Μια προσπάθεια που ξεκίνησα από το 2014 για να πάω στα καλύτερα μέρη της Αθήνας. Τελικά με το ψάξε ψάξε, το κοντέρ έγραψε 99 ( !!! ) μέρη και τα παραθέτω όλα εδώ : https://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2019/09/blog-post_30.html 

 7. Πήγα σε ένα τηλεπαιχνίδι και κέρδισα! 

 8. Πάντα το έλεγα, τελικά τα κατάφερα. Πέραν του εμβολίου της γρίπης, έκανα και το εμβόλιο του πνευμονιόκοκκου που είναι μια φορά εφ’ όρου ζωής. 

 9. Απέκτησα το καλύτερο κινητό που είχα ποτέ. 

10. Πήρα αεροβόλο και με φελιζόλ και μικρούς στόχους, κάνω σκοποβολή στο σπίτι. Όχι, δεν έσκαψα τοίχους, δεν διέλυσα γυαλικά, δεν έβγαλα κανενός το μάτι και δεν έστρεψα το όπλο σε ζώα! Όσοι φίλοι μου ήρθαν στο σπίτι και το δοκίμασαν, τους άρεσε πολύ! 

 11. Λόγω των συνθηκών, οι διακοπές μου ήταν ένα κινηματογραφικό road trip. Πήγα στην Ηλεία, στην Αρκαδία, στη Μεσσηνία, στην Πιερία και στην Καρδίτσα. Με ολίγη από Λάρισα, Τρίκαλα, Κοζάνη και Ημαθία! Είδα επιτέλους προορισμούς απωθημένα όπως η Αρχαία Ολυμπία, τα Μετέωρα, η Βεργίνα και η Παναγία η Σουμελά. 

12. Παρακολούθησα μαθήματα Ιταλικών και Ορθοφωνίας. 

 13. Έκανα σεμινάρια Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων και Διαχείρισης Κρίσεων. 

 14. Ανακάλυψα τον Ι.Ν. Αγίου Ελευθερίου Αχαρνών που μια φορά το μήνα κάνει ολονυχτίες. Λίγοι και καλοί σε ένα πραγματικά κατανυκτικό κλίμα. Η μέθεξη της Ορθοδοξίας… 

 Το τι θα γίνει το 2021, Πρώτα ο Θεός, θα σου το πω του χρόνου! 

 Πάντως, αν κάτι σημαίνει αυτό, σε έτερο φιλικό σπίτι που βρέθηκα για τις γιορτές …ξανακέρδισα το φλουρί!

ΥΓ. Ξέρεις γιατί σου τα έγραψα όλα αυτά; Γιατί είμαι σίγουρος πως αν ψάξεις μέσα σου με ειλικρίνεια, θα βρεις και εσύ πολλές καλές στιγμές το 2020.... 



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια