Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΜΕ ΛΕΜΕ !



Ω ναι ! 

Μπήκα στο Android Market ! 

Εντελώς τελείως δωρεάν, μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή μου και να συνδεθείς με το blog μου, τη σελίδα μου στο Facebook, το τουιτερ, το ινστα, να δεις φωτογραφίες μου, να ακούσεις τις συνεντεύξεις μου, να δεις διάφορες πληροφορίες, να μου στείλεις mail και να ακούσεις τις εκπομπές μου ! 

Πάτα αυτό το λινκ από το smartphone σου και θα σε βγάλει κατευθείαν ! 

 
Αλλιώς ψάξε με το όνομα «Suspect» ή "suspectblog" και μόλις δεις το S το μουράτο, κλικ και κατέβασε το ! 

 


Ναι ρε λέω, δωρεάν ! 

Θερμές ευχαριστίες στον ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗ, τον ιθύνοντα νου της εξαιρετικής εταιρείας RDC INFORMATICS www.rdc.gr που χωρίς τη βοήθεια του δεν θα γινόταν τίποτα. 



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια