Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

ALMOST FAMOUS


Με θαυμαζω ωρες ωρες.
Το ψωνιο περισσευει και η διαχειριση του είναι καμια φορα αβαστακτη.
Μετα συνερχομαι, με κοιταω στον καθρεπτη και λεω ποσο φαιδρος μπορω να γινω.
Είναι τοσο ευκολο τελικα να σε καταβροχθισει η επαρση…. 

Ξεκινησα το παρον ιστολογιο, www.suspectblog.gr ( για οσους βαριουνται το μακρυναρι http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com ) το 2005 και συμφωνα με τα εργαλεια αναγνωσιμοτητας του google, είναι από τα πολυδιαβασμενα στην ελληνικη μπλογκοσφαιρα
Το ιδιο ετος, εγραφα αρθρα με ελευθερο θεμα για 4 μηνες στην εβδομαδιαια εφημεριδα «Δικεφαλος». Επεσα πανω σε αλλαγη ιδιοκτησιας, ο καινουριος εβαλε δικους του ανθρωπους ( φυσιολογικο ) και μας τελειωσε. 

Εκανα το κεντρικο θεμα ( συνεντευξη του Νικου Χατζη, αρχηγου στην ομαδα μπασκετ της ΑΕΚ)  στο πρωτο και τελευταιο τευχος του περιοδικου «ΑΕΚ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»
Καλη περιπτωση θα ηταν αυτό, αλλα το ειχαν ανθρωποι που δεν ειχαν εξασφαλισει με συμβολαια το σημα του δικεφαλου αετου και η ΠΑΕ ΑΕΚ εκανε (σωστα ) ασφαλιστικα μετρα για να βγαλει λιγες μερες αργοτερα το περιοδικο ΑΕΚ EMPIRE ώστε να μην εχει ανταγωνισμο. 

Από τον Οκτωβριο του 2006 το www.blackhumor.gr φιλοξενει στις σελιδες του κειμενα μου με ξεχωριστη στηλη. 

Από τον Μαρτιο του 2007 το www.cinemascope.gr μου δινει επιπλεον βημα εκφρασης χαριζοντας μου χωρο για τις κινηματογραφικες κριτικες μου. 

Τον Απριλιο του 2008 ξεκινησα τη ραδιοφωνικη εκπομπη με τιτλο «diggin deeper» στον FREE RADIO 98,0 FM μια φορα την εβδομαδα. Στην αρχη κάθε Πεμπτη και από τον Σεπτεμβριο κάθε Δευτερα τα μεσανυχτα.

Το free press διμηνιαιο περιοδικο EGG magazine που εκδιδεται στον Βολο, δημοσιευει κειμενα μου από τον Οκτωβριο του 2008. 

Από τον Δεκεμβριο του 2008,  το νεανικο περιοδικο FREEZE MAGAZINE εχει και μια στηλη δι εμε.

Που θα με βγαλουν αυτές οι δραστηριοτητες;
Δεν εχω ιδεα.
Πιθανως στο τιποτα με μπολικο καθολου.
Το πολύ πολύ να τα σταματησω όλα και να γυρισω σπιτακι μου.
Το μονο σιγουρο είναι ότι δοξαζω τω θεω που εχω μια κανονικη δουλεια που χρηματοδοτει τα χομπι μου. 

Ξανακοιταξα τον τιτλο. Almost famous. Είναι σχεδον απολαυση ο αυτοσαρκασμος…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια