Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

IN BLACK

Θανατηφορα ατακα ενός φιλου που χωρισε πριν από αρκετο καιρο με ένα ον που ευγενικα μπορει να το πει κανεις και γυναικα.

Ο διαλογος:

Suspect:

Ρε συ, αφου ακομα σου εχει αφησει λιγα καταλοιπα, κανε ένα πειραμα. Παρτην τηλεφωνο και δοκιμασε να βγειτε. Μπορει ετσι να τη σιχαθεις τελειως και μετα να την απομυθοποιησεις.

Φιλος:

θα την παρω.

Στο θανατο της.

Για να μου πει πως ηταν…

Χο χο χο χο



8 Λογομαχιες:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

λολ αντρικές κουβέντες!

Unknown είπε...

Χαίρομαι που γύρισες και κελαϊδάς.

So_Far είπε...

Kαλημέρα Suspect , καλή χρονιά και όλα να πηγαίνουν καλά.
Προσπαθώ να σχολιάσω όσο πιο σύντομα μπορώ τα τελευταία σου ποστ μια και έλειπα έξω.
Βρε Suspect ( για να γυρίσω στο χαρούμενο κλίμα μια και τα άσχημα τα αφήνουμε πίσω ) όταν γράφεις
*
"με ένα ον που ευγενικα μπορει να το πει κανεις και γυναικα" τί εννοείς.
Ξέρεις έχω ακούσει και άλλους να το λένε για γυναίκες αλλά από διακριτικότητα δεν έχω ρωτήσει.
Ε, τώρα εδώ κάμπτεται λίγο η διακριτικότητά μου και το ρωτώ ευθέως ..

afrodiet είπε...

Τσ τσ τσ τσ τσ ... άντρες!

? είπε...

έτσι ακριβώς...απομυθοποίηση

Suspect είπε...

Γεια σου θυμησου!

να σαι καλα Μαριαννα μου!

αγαπημενη μου so far, τιποτα το σπουδαιο. Απλως η εν λογω τα ειχε με τον φιλο μου και με αλλους 2.

ο φιλος ερωτευτηκε σφοδρα και πονεσε πολυ μεχρι να το ξεπερασει.

Αφροδιτη! αντρες και γυναικες!

Γεια σου Νικολα!

tzonakos είπε...

Οντως θανατηφόρα ατάκα !

So_Far είπε...

Α, κατάλαβα.. μπουμπούκι δηλαδή !

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια