Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025

Ο NOTIS ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΠΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ

 

Πριν από λίγες ημέρες πήγα σε δύο θεατρικές παραστάσεις. Ευκαιρία είναι να σου γράψω τη γνώμη μου.

Χρονολογικά ξεκινώντας, πηγα στο Δελφινάριο στον Μάρκο Σεφερλή. Δεν είμαι οπαδός του. Τον εκτιμώ και τον σέβομαι. Την πρώτη φορά είχα πάει για ιδεολογικούς λόγους γιατί αντέδρασα στο πέσιμο των αριστερών. Δικαίωμα γνώμης μπορεί να έχει πχ η Μποφίλιου και όχι ο Σεφερλής; Επειδή δεν ανήκει στην αριστερίζουσα εθνομηδενιστική θολοκουλτούρα του τίποτα; Ή επειδή δεν πουλάει κομμουνιστική επανάσταση με υπέρλαμπρες βόλτες στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη; Δεν μπορεί να είναι καλλιτέχνης μόνο η Μποφίλιου. Είναι και ο κύριος Μάρκος Σεφερλής. Αυτή τη φορά, που είναι η τρίτη, πήγα γιατί τον εκτιμώ.

Ο άνθρωπος παράγει ένα τιμιότατο λαϊκό θέαμα 4 ωρών. Έχει 22 άτομα θίασο. Μια μεγάλη παραγωγή και από αυτήν ζουν 80 οικογένειες. Στα μπαρ δεν σε κλέβει. Οι τιμές είναι πάρα πολύ λογικές όπως και το εισιτήριο στα 20 ευρώ. Πας αλλού, 50 λεπτά θολοκουλτούρα χωρίς διάλειμμα, χωρίς μπαρ, σκας και το 30αρι και χαρήκαμε να σας ξαναδούμε.

Ο κύριος Μάρκος Σεφερλής γεμίζει το Δελφινάριο 1500 θέσεων παρακαλώ, ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ. Κάθε βράδυ. Πόσοι άλλοι μπορούν να το κάνουν αυτό; Κάνει κωμωδία χωρίς να βρίζει. Ποιος άλλος το κάνει αυτό; Γιατί σέβεται τα παιδιά και τις οικογένειες.

Το μεγαλείο του είναι πως σε κάθε παράσταση, όταν τελειώνει, μετά τις αρχικές χαιρετούρες στα καμαρίνια επιστρέφει στη σκηνή. Του φέρνουν καρέκλα και τραπέζι και κάθεται 3 ώρες, ναι, τρεις ώρες. Δύο χρόνια το έχω δει με τα μάτια μου. Προσέρχονται όσοι πιστοί για αυτόγραφο, φωτογραφία, για να του πουν οτιδήποτε. Ούτε λέει ότι είναι κουρασμένος, ούτε αποφεύγει, ούτε κάθεται ένα δεκάλεπτο και οι υπόλοιποι την άλλη φορά, ούτε το παίζει ντίβα που χάρη σας κάνω που σας μιλάω. Ποιος άλλος το κάνει αυτό; Για αυτό και ο κοσμάκης τον αγαπάει και γεμίζει το θέατρο επί σειρά ετών.

Απλή πρόσθεση. 4 ώρες η παράσταση και 3 τα αυτόγραφα, έ να μην πηγαίνει και δύο ώρες νωρίτερα;; 9 ώρες καθημερινά στο Δελφινάριο. Μάγκας.

Σε ότι αφορά την παράσταση, είναι ένα λαϊκό θέαμα 4 ωρών που προσπαθεί να τους πιάσει όλους. Σε κάποια σημεία ξεκαρδίστηκα, σε κάποια χαμογέλασα και σε κάποια βαρέθηκα. Δεν έχει καμία σημασία. Ο κύριος Μάρκος Σεφερλής διασκεδάζει τον κόσμο και του δίνει μια νότα δροσιάς από την καθημερινότητα.

ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΣ – ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ

Πρώτη φορά πήγα στο θέατρο Άλσος. Πάρα πολύ ωραίο αλλά δεν ξαναπατάω! Μιλάμε για μια ανοιχτή μεγάλη σάλα, 1200 καθήμενων θεατών που έχει τα εξής λειτουργικά προβλήματα:

1.   Ακριβά εισιτήρια.

2.   Κάθεσαι στη θέση σου και παραγγέλνεις μια μπύρα. 10 ευρώ!!! 10 ευρώ το μικρό μπουκάλι; Είστε με τα καλά σας; Βέβαια εσεις χάνετε. Θα έπινα 3, έμεινα στη μια. Ακόμα και το νεράκι, ένα ευρώ!

3.   Στην είσοδο σε περιμένουν παρκαδόροι. Για 2,5 ώρες, 10 ευρώ! Στο Μικρολίμανο για 8 ώρες έδωσα 7 ευρώ! Ταρίφα δεκάρικο έχουν;

4.   Κατά τη διάρκεια της παράστασης σουλατσάρουν μπροστά σου οι σερβιτόροι συνέχεια και κάνεις σαν εκκρεμές για να δεις τη σκηνή

5.   Σου λένε να μην γράφεις με το κινητό την παράσταση. Κάτι κυράτσες το αγνοούν και σηκώνουν το κινητό. Και όχι μια φορά να πεις δεν πειράζει, αναμνηστικό βιντεάκι είναι. Γράφουν 10 βίντεο. Λες και θα κάνουν το τελικό μοντάζ.  Έλα όμως που όπως κάθεσαι σου κρύβουν τη μισή σκηνή!

6.   Αν είναι για συναυλίες, με γιγαντοοθόνες, κομμάτια να γίνει, βλέπεις. Για θεατρική παράσταση από τη μέση και πίσω, δεν βλέπεις. Το πιο σημαντικό εκφραστικό μέσο του ηθοποιού είναι το πρόσωπο του. Αυτό το ψιλομαντεύεις. Από τη μέση και μπροστά όμως τα εισιτήρια ξεκινάνε να σφυρίζουν από τα 40 ευρώ.

7.   Υποτίθεται ότι έχει και τη χορηγία της ΔΕΗ. Αν με αυτή δεν πέφτει και λίγο το κόστος, τι την θες τη χορηγία τότε; Σφάξε μας και έτσι ! Μόνος σου να πας, το 60αρι δεν το γλιτώνεις!

 

Κατά τα άλλα, ο Γιώργος Ζαμπέτας ήταν ο αγαπημένος του σχωρεμένου του πατέρα μου. Μου άρεσε πάρα πολύ η σκηνοθετική ιδέα να μην τον υποδυθεί κανένας ηθοποιός, να μας «μιλήσει» μέσα από συνεντεύξεις του και ο υπόλοιπος θίασος να κάνει τους σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή του.

 

Η Βικυ Σταυροπούλου δέσποζε λόγω υπερπληθωρικής παρουσίας αλλά νομίζω πως ο καλύτερος όλων ήταν ο Λευτέρης Ελευθερίου. Τραγούδησε, χόρεψε, έπαιξε, απολαυστικός! Θέλω να κάνω και ένα σχόλιο για τη Δανάη Μπάρκα. Ήταν προφανές πως ο ρόλος της στην παράσταση ήταν πως δεν είχε ρόλο αλλά μέσον. ΟΜΩΣ. Η κοπέλα τραγούδησε δύο τραγούδια. Ένα της Μοσχολιού και το άλλο δεν θυμάμαι. Ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Μπράβο της! Φοβερή φωνή! Δεν ήξερα ότι είχε τέτοιο ταλέντο. Κατά τα άλλα, η Τσάφου είναι όπως την ξέρεις από την τηλεόραση, ο Κόκλας είναι τυπάρα, ο Κρόμπας πάντα δίνει το δικό του στίγμα και ο Τσιμιτσέλης ίσως να μην ήταν σε καλό βράδυ ή να μην του πολυπήγαινε ο ρόλος.

 

Μεγάλη παραγωγή, ωραίο το χορευτικό, τα κοστούμια, προσεγμένη η σκηνοθεσία, μελετημένη ακόμα και η θέση της ορχήστρας. Όσοι τραγούδησαν πάντως ήταν καλοί. Θα περίμενα να «μιλούσε» λίγο παραπάνω ο Ζαμπέτας και να παίξουν μόνο δικά του τραγούδια. Είχε πάντως μπόλικο χιούμορ και αρκετές συγκινητικές στιγμές. Χορταστικό θέαμα 2,5 ωρών και νομίζω πως σε γενικές γραμμές αυτό το ιδιότυπο μπουζουκολαϊκομιούζικαλ ήταν επιτυχημένο.

 

Τεράστιε Γιώργη Ζαμπέτα. Ελπίζω εκεί πάνω μαζί με τους άλλους θαυμαστές σου, να σε βρήκε και ο πατέρας μου…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια